Sayfalar

3 Kasım 2011 Perşembe

               Son yazılarımda karamsar hüzünlü içim kararmış olduğu görülüyor.Beni hep böle sanmamanız için kısa bir açıklama yapayım sonrada yazmak istediğim mevzuya döneyim.:)Bendeniz aslında çevresinde pozitif bilenen bardağın dolu tarafını gören biriyim.Sadece zaman zaman birikintilerden hayat yorgunluğu ve en önemlisi yalnızlıktan, duygusal yapımında etkisiyle hüzne bağlayabiliyorum.Son bir aydır bilinçli olarak birazda böleydim.Bir şey yapmak istemediğim için eve hapsettim kendimi fazla kimseyle görüşmedim.Kendimi soyutladım.Sonuç besbeter yapmayın arkadaşlar sizde denemeyin.Olan kendinize oluyor.):)Şimdi mi nasılım pozitifim enerjiğim esprili ve eğlenceliyim.:)(kendini beğenmişlik sınırına vardım ehehe)Bu beni seviyorum.Eve bu halimle gitmek istedim daha doğrusu.
                Yarın yola çıkıyorum.Biletimi ayarladım  hızlı tren aktarmalı olarak Ankara'ya çufçuflayacam:)):)Eve gece yarısı varsamda mühim değil.:)Eve gidiyorummmm.:)Gene her yıl ki kurban esprilerine hazırlıklı enerjimi fullemiş olarak gidiyorumm:)
                 Ve bugün yapmam gereken onca şey var oturmuş burada yazı yazıyorum.Kendime bahaler yapmamak için ertelemer sunuyorum.Kaçarı yok yapacağım.):)Ve şu öğretmen milletine ettikleri zulüm nedir ya.Saçma sapan evrak yükü zaten vardı.Ekstra gene hiç bir amaca hizmet etmeyecek işler yığıp durmaktalar.Bununla ilgili geçen facede bir resim gördüm onu da paylaşayım sevgilerimle Bayramda yazamazsam şimdiden iyi bayramlar herkese...

31 yorum:

  1. Resmen çalıştığımızı ispat etmek için hazırlatıyorlar evrakları...bende nefret ediyorum evrak hazırlamaktan...birbirinin benzeri evraklardan her öğrenci için ayrı ayrı düzenlendiği gibi aynı zamanda anket uygulamalar, anket sonuçlarını e-okul'a girmeler...sonrada derler öğretmenlerin işi kıyak...halbuki sürekli beyin patlatıyoruz...okulun en genç öğretmeni olduğum için müdürüm arada zorla tutar, okul aile birliği defterininde tutanaklarını da ben tutarım :(yaramı deştiniz :) neyse şimdiden size iyi bayramlar dilerim...bu çarpıcı yazı ve grafik içinde teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. HYPATİA:Şu iks uygulamaları vs vs saçma sapan anketler ve sorular bıktım bende.Pilot uygulamaymış mebsisden dolduruyoruz.Tanımadığım müfettişlerden tutunda idareci öğretmen vs şimdi eokula bide öğrenciler için saçma bir uygulama koymuşlar oturup onu yapacağız.Bayramda da rahat yok.Daha gelişim raporlarını doldurmam gerek.Okudukları kitaplarıda birikmeden gireyim diyodum.Off yani off:(

    YanıtlaSil
  3. Branşınız neydi hocam sanırım ara karne mevzusu yüzünden yoğunsunuz...bende öğleden sonraları ev ziyaretlerine gidip onların raporlarını yazmakla helak oldum :( İks zaten tamamen öğretmene angarya hakikaten offf...:(

    YanıtlaSil
  4. Sınıf öğretmeniyim 2. sınıfları okutuyorum.Ara karneleri şimdi girdim bitti:):)Ev ziyaretlerini geçen yıl bitirdim 2 veli kaldı:)Kolay gelsin sizede banada.

    YanıtlaSil
  5. :) bende okulöncesi cümleten bütün öğretmenlere Allah kolaylık versin benim her sene veliler değiştiği için her yıl tekrar tekrar gidiyorum...Kolay gelsin ve hayırlı bayramlar ;)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  7. Neşelenmene pek sevindim doğrusu hep gül emi:)

    YanıtlaSil
  8. İnşallah hep birlikte hepimiz güleriz.:)

    YanıtlaSil
  9. Bayramda herkes neşelensin..

    YanıtlaSil
  10. neşelen tabi kuzucum , sen neşelenince ben de neşeleniyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler arkadaşlar hepinize iyi bayramlar.:)

    YanıtlaSil
  12. bu bürokrasi beni hasta ediyor. bilmiyorum daha önce de söylemiş miydim, ama benim teyzem de ilk okul öğretmeni ve onun yıllık planıydı, günlük planıydı, etkinlik listesiydi çartıydı çurtuydu ben hazırlıyordum. hiç de az değildi.

    parası için çekilir beee

    YanıtlaSil
  13. :):)Senin excel yazınıda okudum.Exceli anca liste yapmak ölçekler vs için kullanıyorum.Puan falan otomatik hesaplanıyor .İyi oluyo:)O bürokrasi benide hasta ediyo.Rüyama girdi bugün.Bütün yaramazları sınıfıma toplamışlardı bide rüyamda.):):)Ben gene pcden anladığım için kolay hallediyorum.Ama yaşı geççmiş veya anlamayn öğretmenler epey zorlanıyorlar.

    YanıtlaSil
  14. kardeşimin desteğiyle vb kullanarak excel'de tavla yazdık. aman müdürlerim duymasın :D

    küçükler yaramaz oluyor ama okuldan okula yaramazlık derecesi değişiyor. arkadaşım da ilk okul öğretmeni, pek bi uslu benim öğrencilerim diyor.

    YanıtlaSil
  15. Hmm benimkilerde uslanacaklar inşallah.:)Uslular aslında haklarını yemeyim şimdi:)Rüya işte:)

    YanıtlaSil
  16. dayak cennetten çıkmadır. öğretmenin vurduğu yerde gül biter.

    YanıtlaSil
  17. Sen onu bide çocuklara sor.O işe pek bulaşmak istemiyorum.Şimdilik cezalarla idare ediyoruz.:)

    YanıtlaSil
  18. bizim zamanımızda dövüyorlardı be. tahta cetvelle vuruyorlardı.

    hala ödev yapmayanları tahtanın önüne çıkartıp sınıf önünde küçük düşürme yapılıyor mu?

    YanıtlaSil
  19. Evet yapılıyor.Kim söyledi sana benim çocuklar mı?:):)

    YanıtlaSil
  20. benim zamanımda da vardı o. eğitim sisteminin yeniliklere ihtiyaç var. ama şimdiki çocuklar şanslı.

    YanıtlaSil
  21. Lisede ödev yapmayı unuttuğum bi gün ödevin başlığını değiştirmiştim.:)Eğitim sisteminin bir çok şeye ihtiyacı var yenilenme zihniyet değişikliği vs.

    YanıtlaSil
  22. ben okulda az mı ödev yapmıştım :)

    YanıtlaSil
  23. :):)Bugün yolda gelirken ödev bakma listesi hazırladım artı eksi koyayım etkili olur belki diye.

    YanıtlaSil
  24. ödevlerini full yapanlara kalem de hediye et. daha etkili olur.

    YanıtlaSil
  25. Bakalım bayram ödevleri yapılmış mı?İnsaflı davranmıştım.:)Kalem hediye ediyorum normalde de bakalım bi güzellik düşünecem onlara:)

    YanıtlaSil
  26. çoğu yapmamıştır bayram gezmesi yüzünden.

    şöyle bir şey yapalım; sen sınav sorularını bana ver, ben öğrencilere satayım. parayı da fifty-fity paylaşırız. öğrencilere de güzellik olur.

    YanıtlaSil
  27. :):)Güldüm çok.2. sınıfta sınav yok.Ama ben arada değerlendirme yapıyorum.Hayat Bilgisinden 10 soruyu ben verdim çalışsınlar diye sırf.Sınav yapacam falan dedim.Kendi ellerimle veriyorum soruları.:)Biraz büyüsünler senin dediğin o zaman işe yarar.Yalız Meb duymasın soru ticaretinden yakalanırız.Kpss sorusunu çalanlar ceza almadılar ama biz hemen yakalanırız.:P

    YanıtlaSil
  28. bizim zamanımızda sınav da vardı. 1. sınıfta beden eğitiminden 3 almıştım. bütün karne 5 beden 3...

    YanıtlaSil
  29. :)Oluyor öyle durumlar.Bedenden niye 3 aldıysan artık:PBenim zamanımda da öyleydi ry eskidik.:)Bu arada bir üsteki yazıyada bak girly geldi.:)

    YanıtlaSil
  30. neyse ben ufaktan kaçıyorum yarın iş var. yeni yazılarda görüşmek dileğiyle, esen kalın :)

    YanıtlaSil
  31. İyi geceler.Bende kaçsam iyi olacak yarın 10 kasım törenine gitmem lazım.:)Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil