Sayfalar

28 Kasım 2011 Pazartesi

Soru varsa cevap nerede?

         Bu yazıya başlarken ne yazacağımı bilmiyordum ve hala da ne yazacağımı bilmeden yazıyorum.Yazmaya ihtiyacım var.İçimde fırtına desem değil durgunluk desem değil bir karmaşa hakim.Hatalarım yanlışlarım beni bu noktaya getirdi belki.Kendimi suçlamaktan vazgeçmedim.Vazgeçmemek hata yapmamı engellemedi.NEDEN?Sorusu kafamda yankılandı durdu.Nedenini bilmediğim şeyler yaptım nedenini bilmediğim bir sürü şey oluyor.Ve ben bir şeyin nedeni bilmezsem huzuru bulamıyorum.
          Çocukluğumdan beri hep sorguladım bir şeyleri.Hep soru sorardım.Sebebini anlayamazdı kimse.Saçma bulurlardı çoğu zaman.Yıllar geçti ben büyüdüm ama soru sormaktan hiç vazgeçmedim.Cevaplarını aramaksa zorunluluktu benim için.Başka türlüsünü yapamazdım yapamıyorumda.Bir soru varsa aklımda illa o cevap bulmalı kafamda.Öyle yada böyle iyi yada kötü bir cevap bulmalıyım kendimce.Cevaptan emin değilsem o soru kapanmıyor beynimde ve ben karmaşa içinde çözümsüz kalıyorum.Nitekim bugün çaydanlığı ocakta unutmuşum.Allahtan yangın çıkmamış.
         Bu sefer çözümsüzlüğümün sebebi bir insan.Neden böylesine cins insanları buluyorum ki.Çözmekle uğraşıyorum.Bilmiyorum nedenini.Anlayamıyorum kendimi.
        Belki de matematiği sevişim de bundandır kim bilir.Hiç acımaz bir soruyu çözmeye saatlerce uğraşırdım.Çözünce de çok mutlu olurdum.Bir kere oturup ispatına vardırmışlığım vardır bu işi.
          İşte böyle.. Saçma sapan bir yazı oldu farkındayım.Tıpkı benim şuanda bulunduğum durum gibi .

19 yorum:

  1. çok fazla düşünüyorsun. bırak bazı şeyler kendiliğinden olsun.

    YanıtlaSil
  2. Düşünmeyi bırakabilsem zaten budurumda olmazdım.Doğuştan hasarlıyım bu konuda.

    YanıtlaSil
  3. bazen olur
    bir cevap ararken bir suru sey gecer aklından
    o seyleri kaleme aldıgında sacma gelir ama oyle degil iste..

    ben derim ki; geciyi cevap aramakla gecirme
    yatır nutellaya:)

    YanıtlaSil
  4. o cins insanlar konusunu terapistle çözdüm ben!
    konuştuk konuştuk sonra anladık ki asıl cins olan benmişim :))

    YanıtlaSil
  5. hımm
    sırada oun verdigi mutlulukla ruyaya yatırmak kendini:)

    YanıtlaSil
  6. Girly:Hmm ben cins olduğumu zaten biliyorumda.Cinsleride buluyorum.:)

    Matias:Uyuyacam birazdan mutluyum hakikaten ondan mıki?:)):)

    YanıtlaSil
  7. isvicreli bilim adamlarından bagımsız
    herkesce kanıtlanmıs bisey:))

    YanıtlaSil
  8. :):)Daha gerçekçi bir kanıt:)

    YanıtlaSil
  9. uyumadan once guzel bi mesaj bi haber vs almadınsa eger
    nutelladandır:)

    YanıtlaSil
  10. yok cicim öyle değil
    korkuların ve öfkelerin ne tip kişilikler üzerineyse, o tip kişileri çekecek enerji yayarmışsın. gerçekten düzgün bir insan karşına çıktığında ise enerji düzeyin onu takdir edecek seviyede olmadığı için gözden ve gönülden kaçırırmışsın.(bkz:şekil 1-a :girly)

    YanıtlaSil
  11. Pozitifsen eksiyi çekiyosun eksiysen pozitifi bundan sonra hep negatifim:P

    YanıtlaSil
  12. anlatmamışsın ki.
    :)
    bi de insanları çözemeyiz.
    :)
    hatta çözmemek daha iyi.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Hmm sır:P Bencede çözümsüz kalmaları daha iyi.:)Ama benim beyin böyle işliyor işte.Yazı yazdığımdan daha halliceyim.Zaman zaman değişiyor ruh dengem:)

    YanıtlaSil
  14. :) hepimize olur olsun.

    üstteki foto çok huzur verici.
    :)

    YanıtlaSil
  15. Okul için kullandığım laptopta bu masaüstü resmim okulda iyi oluyor huzur veriyor.:)

    YanıtlaSil
  16. Neler olmuş bitmiş bilemedim böyle.

    YanıtlaSil