Sayfalar

29 Aralık 2011 Perşembe

12 Dilek Tuttum Ya Tutarsa:)

     Sevgili Pınar beni mimlemiş.12 dilek hakkım var.Şimdi bu dilekleri sıralayalım bakalım.Geç kalınmış bir mim olsa da yeni yıla ramak kala diledim.İyi ettim iyi:):)Benimkiler sona kalan dona kalır durumu olmaz inşallah.:)

1.İnsanların kıskançlıklarından ,kötü duygularından,art niyetlerinden arınmasını istiyorum.(Bu imkansız)O yüzden bana bunları görme ve sabretme gücü önlem alma becerisi diliyorum.
2.Hedeflerimi 12 den vurmayı diliyorum.Yeni bir ben doğacak bu yılda.:)Var olan ortaya çıkacakta diyebiliriz.
3.Yeni projeler içinde yer almayı,başarılarıma başarı katmayı, çocuklara yeni ufuklar açabilmeyi diliyorum.
4.Sevdiklerimin de mutlu olmasını canı gönülden istiyorum.
5.En az 3 şehir daha görmeyi istiyorum.
6.Doğayla iç içe zamanlar geçirip huzuru bulmak istiyorum.

Ütopik isteklere geçelim.:)

7.Çocukların teneffüslerde rahatça oynayabileceği alanlar istiyorum.
8.Evin kirası düşsün istiyorum.:)
9.Tv nin daha yararlı hale gelmesi ve sıkılmadan izleyebilmek istiyorum.
10.Tüm teknolojik araçlara sahip olabilmek istiyorum.
11.Ev hiç dağılmasın bende toplamak zorunda kalmayım istiyorum.:P
 Son olarak;
12.Sahip olduklarımla mutlu olmayı diliyorum.Mutlu yıllar.

Bu mimi cevaplamayan varsa cevaplasın.Ben gibi illa davet beklemesin diyecem ama bekleyeceksiniz.Kendimden biliyorum.:)Hmm ne yapsam ki bir önerisi olan varsa yazsın.:)

3 yorum:

  1. hala kabuğundasın kuzucum
    bunlar senin hedeflerin sayılır yani istersen çoğunu kolaylıkla başarabilirsin!
    hadi şöyle daha uçuk şeyler dile bakalım ;)

    YanıtlaSil
  2. Bursa'da ev kiraları zaten pahalı değil ki ev arkadaşı alabilirsin bak. evi de toplatırsın ona :))

    YanıtlaSil
  3. girly:Bilerek uçuk şeyler dilemedim.:)Ama haklısın normalde de aza kanaat eden biriyim.Düşüneyim bi uçukluk .:)

    RY:Hmm bu rahatlığı bozmaya niyetim yok.Birde ev arkadaşı sorunları çekemem bu saatten sonra.:)

    YanıtlaSil