Sayfalar

18 Aralık 2011 Pazar

2011&2012

       2012'yılı geliyor.Ve içimde iyi şeyler olacağına dair inançlar var.Zira ben tek sayıları sevmem.Sonunda 2 rakamı beni baştan bu gidişata sürükledi yani.Umutluyum yeni yıldan.Her geçen yıl daha da karamsarlaşsam da.Her yıl biraz daha yaşlansam da.İnadına umutluyum.2011'in hüznünü bırakıyorum geride.Aralıkta son bulacak hepsi.Kendime böyle mesajlar gönderiyorum.

2011'de neler yaptım bir düşüneyim.
1.)27 tane çocuğu okumaya geçirdim.Ve nice şeyler öğrettim.
2.)Diyete başlayıp bıraktım.
3.)Gene geceleri geç yatıp.Sabahta zor uyandım.
4.)Müzik dinledim.
5.)Kitaplar okudum.
6)Bazen çok konuştum bazen çok güldüm.
7.)Yolculuklara çıktım.
8.)Hatırlayamadığım bir sürü şey yaptım.
9.)Şiirler yazdım.Blogu bıraktım.
10.)Ayrılıklar barışmalar hüzünler yaşadım.Güzel duygularda yaşadım.Pişmanlıklarda.
11.)Çok sevdiğim bir dostluğu geride bıraktım.Geçmişte kalan bir dostun anıları var şimdi zihnimde.Sadece arkadaşız şimdi.
12.)Aileme daha fazla önem verdim.
13.)Gene para biriktiremedim.Ama yeni şeyler aldım.
14.)Depresyona girip girip çıktım.
15.)Acayip insanlar tanıdım.
 Şimdi düşünüyorumda kendim için fazla bir şey yapmadım.

2012 de ne yapmalıyım.Bir liste oluşturacak olursam.
1.Kendime hak ettiğim değeri vereceğim.
2.Düzenli yaşama geçemesem de bir düzen kuracağım.
3.Bazen kendimi şımartacağım.
4.Diyete yeniden başladım istikrarı koruyacağım.
5.İnsanlara verdiğim değeri geri alacağım.:P
6.Yeni yerler göreceğim.
7.Bazen kendimi bile dinlemeyip canımın istediğini yapacağım.
8.Daha çok okuyacağım.
9.Farklı yönlerimi ortaya koyacağım.
10.Birikim yapacağım.
11.Önüme çıkan fırsatları değerlendireceğim.
12.Duygusal ilişkilerden uzak duracağım.
13.Bunları yapıp yapmamakta kendimi özgür bırakacağım.Kısacası 2012'de de ben ben olup yaşayacağım...

3 yorum:

  1. Bunları yapıp yapmamakta kendimi özgür bırakacağım.Kısacası 2012'de de ben ben olup yaşayacağım...

    Bu enson söylediğinin aynısından ben de yapacağım. önemli olan ilk önce bunu başarabilmek. İnsan önce kendisi olmalı. Sonrası gerisi gelir istediği gibi.

    YanıtlaSil
  2. kendine değer verme konusunda kendini özgür bırakamazsın hanfendi!!!
    ayrica insanlara değer vermekten asla vazgeçme sen yalnızca şeytanlara prim verme bundan sonra
    duygusal ilişkilerden uzak durup ta ne yapacaksın , robotsal ilişkilere mi gireceksin diyip iğrençlikte sınırlarımı zorlamak istiyorum
    AŞK tan kaçma!!!
    aa bir de terapiste gitmeyi unutma
    öptüm

    YanıtlaSil
  3. Profösör:İşallah bakalım deeyeceğim e azından.

    Girly:Bu yoruma gülünmez belki ama güldüm yani.:)O konuda özgür bırakmayacaktım zaten ıı şey biraz yanlışlık olmuş.:)İğreçlikte sınır tanıma hatta abartada bilirsin.Bende sık sık iğrençleşirim.:)Aşkta istesemde kaçamayacağımı biliyorum.Ama duygusal boşluktan kaynaklı ilişkilerden kaçıyorum.Karmaşık mı oldu sanki birazcık.:)Terapiste gitmek.Ben doktora bile zor giderken terapiste nasıl gidecem.Merakla bekliyorum bakalım.:)Gerçi oda bi doktor bu da işimi kolaylaştırmıyor.:)

    YanıtlaSil