Sayfalar

5 Aralık 2011 Pazartesi

5 Aralık Pazartesi

          Bugün keyifliğim bir enerjiğim anlamadım gitti.Halbuki güne çokta iyi başlamadım.Ama iyi başlamaya doğru gayretimde vardı.Otobüste kitap okuyarak gittim.Nöbetçiydim yorgun bir gün geçirdim.Ama gene de keyifliyim.Bu arada ani bir plan neticesinde Ankara'ya ailemin yanına gidiyorum.Bu ekstra bir keyif oldu.Aşure yemeye ta Ankara'ya mı gidilir diyenleriniz çıkabilir.Ben giderim.:)
           Bunları niye mi yazdım?Hep kötü ruh hallerimi yazıyorum.Ondan dolayı keyifliyken de yazayım dedim.Hep öyle depresyona bağlamış olarak gezmiyorum.Zaman zaman öyle anlarım oluyor.  Böyle böyle işte geçiyor hayat .:)Bu arada bence beni mutlu eden yardımcı olabilmek.Van'dan bir öğrenci geldi sınıfıma.Ona destek olabilmekte ayrıca mutlu ediyor.Hayatta hep kötü şeyler olmuyor.
          Yarın soğan baskısı yapacağız. Bakalım neler olacak?:)Sulu boya kullanmaya can atıyorlar. Bu 2. kullanışları olacak.
       

4 yorum:

  1. Allah'ım soğan gibi onların baskılarını çıkarırım ben! çitlembikler!!!
    annenlere çok selam, ellerinden öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :):)Aslm Resimlerini çekeyim koyarım buraya neler yaptıklarını.:)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle selamlar, ama bence aşure için dünyanın öbür ucuna bile gidilir :p
    Şaka bi yana ilk başlarda bende hep mutsuz karamsar bunalım yazarken şimdilerde yazarken her ne kadar saçmalasam da keyiflendiğimi hissediyorum yazmak insana gerçekten iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  4. Seni tanımaya başlamak enerji verdi.Yazmak bana da iyi geliyor.Zaten stres atm a yöntemlerindenmiş.:)

    YanıtlaSil