Sayfalar

28 Aralık 2011 Çarşamba

Bir Hamak Alıp Sallansam

         Bugünlerde anlıyorum ki ben hiç aşık olmamışım.Aşka benzer duygular yaşadım elbette ama aşk olmadığını şimdi anlıyorum.Çevremde  gördüğüm kör aşıkların halleri beni bunu düşünmeye itti.Çünkü ben hiç çevremi,sevdiğim insanları, unutacak kadar sevmedim  başka birini.Yada  yaşanan olayları göremeyecek kadar kör olmadım.Elbette kıpırtılar hissettim.Coştum duygularımla kaynaştım.Ama ben hiç böyle olmadım.

        Unutulan ben olunca biraz koydu doğrusu.Zaten iyi bir dönemden geçmeyen ben,kırgınlıklar yaşadım.Affetmesi güç ama art niyetsiz olaylar yaşadım.Kızamıyorumda hak veriyorum onlara.Canım dediklerimin hallerini anlamak gene alttan almak bana düştü doğrusu.Haksızlıklarını kabullenişleri sakinleştirse de beni.Verdiğim tepkilerin haklılığını bilsem de.Gene kendime kızarken buluyorum kendimi.Ben bu suçluluk hislerimi onlara da yansıtıyorum.Pişmanlık duyup tepkilerimden, yumuşuyorum.İnşallah bu  seferde suç benim üzerime kalmaz.:)

        Öylesine olaylar yaşadım ki.Kim olsa kızardı diyor beynim.Biliyorumda böyle olduğunu.Kişilerin kendileri yaşasa eminim tepkileri çok daha fazla olur.Ama ben gene de kendime kızıyorum.Sakin kalamadığım tepkimi doğru zamanda ortaya koymadığım için.Yada duygusallığın verdiği ağır hislerin bana yaşattığı bu hırpalamaların, son bulması için kızıyorum kendime.Büyümek durdurur mu bu halleri ?Önem vermenin derecesi düşünce mi değişir tepkiler?

   Ve bazen de onlara kızıyorum.Hep ben mi anlayış timsali olmalıyım.Kızamaz mıyım?Kırılamaz mıyım?Haklı olmak neye yarar ki hırpalanan gene ben olduktan sonra.Tepki versem de vermesem de incinen benim.Tepki vermediğimde hiç olmazsa suçluluk eklenmiyordu.Sineye de çekemem bilemiyorum ne yapsam ne etsem.Bir hamak alıp sallansam.Kurtulur muyum bunalımdan.Hamakta sallansam.Ne kadar enteresan.:P:):)
MföHamak dinle:)


     

26 yorum:

  1. Valla ben şunu anladım şu gerizekalı dünyada, aşık olmak zor iş..Hiç olma daha iyi..Bi yorum yapayımda iz bırakayım dedim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hamakta da sallansan aya da gitsen bi şey değişmeyecek :D

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler yorum için.İleride okuyorum bu yorumları hakikaten iz bırakıyorlar.Bloga tekrar dönmemi sağlayan geçmiş yazılarıma yazılan yorumlar oldu.:)Aşk güzel şeyde sonrası için bir şey diyemeyeceğim.:)

    YanıtlaSil
  4. Men de boor:Hmm aydan yeni geldim haklısın işe yaramıyor.:)

    YanıtlaSil
  5. aşık olacağına bir ev sinema sistemi al. sağlam bir ev sinema sistemi kalifiye bir çocuk veya hamakla aynı işlevi görebilir. hatta daha iyisini bile yapabilir.

    YanıtlaSil
  6. Aşık olmaya niyetim yok.:)Hamak yazın iyi olabilir.Kışın sinema sistemi süper olurdu.Para biriktirmem lazım :):)

    YanıtlaSil
  7. sana hemen bir bütçe hazırlayalım :))

    YanıtlaSil
  8. Sonra acınacak duruma düşmeyim de.:)

    YanıtlaSil
  9. yok ne yaptığımı biliyorum para konularında

    YanıtlaSil
  10. Ben bilmiyorum sanırım:)Bi de telefonum bozuldu inş tamir olur.Yoksa telefon almam gerekecek:)Al bir masraf daha.

    YanıtlaSil
  11. masraflar bitmiyor ki. ucuz telefon da almazsın şimdi. para biriktirmen çok zor senin.

    YanıtlaSil
  12. :)Bencede zor.Tamir olur umarım.Ucuz bişey almak istemiyorum .Ama laptop fiyatında nerdeyse iyi telefonlar.Kıyamam o kadarına da:)

    YanıtlaSil
  13. ben bıktım artık telefondan. hiç konuşmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  14. Ben yokluğunda anladım kıymetini.:)

    YanıtlaSil
  15. kesin aşkla meşkle ilgili bir konudur. yoksa bir kıymeti yok ben de kullanıyorum :D

    neyse ben yatayım, hastayım. dikkat etmem lazım kendime sonra hemşire kızıyor :D iyi geceler.

    YanıtlaSil
  16. Yok aşkla meşkle ilgisi.Müzikdinliyordum yollarda.Bir de alarmı ve haberleşme eksikliği yaşıyorum.:)

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun.Dikkat et hemşire kızar.:PBen de hastayım ama hiç bir hemşire kızmadı henüz.:)

    YanıtlaSil
  18. inşallah birgün aşık olursun :)

    YanıtlaSil
  19. Niye böyle aşk yazısı gibi yorumlandı ki acaba:)Ben aşık olan arkadaş ve yakınlarımdan müzdariptim halbuki:)Hayırlısı olsun.
    Biricit:Aşk olsun ama mümkünse sonu mutlu olsun artık.:)

    YanıtlaSil
  20. Huyum, sen git gide iyileşiyorsun
    bir süre sonra bunu daha iyi idrak edeceksin
    ama yavaş yavaş bireyselliğinin ve haklarının farkına varıyorsun
    umarım emin adımlarla yoluna devam edersin

    YanıtlaSil
  21. İnşallah öyleolur.Son tepkilerimden sonra bir tedavi yolu gözüktü bana gibi gelmişti.:)İyileşiyor muyum dersin.

    YanıtlaSil
  22. haklarının farkına varman iyiye işaret güçlü olcam diye kendini yıpratma artık biraz zayıflığını yaşa
    sen de insansın, başkasına gelince ona anlayış göstermesini biliyorsun da niye kendine acımıyorsun.
    ayrıca dışarıdan yardıma ben en sağlıklı halimde bile hayır demem
    şöyle işinin ehli bir psikolog beni dinlesin , bana hak versin ya da karşımda anti-tez üretsin.
    ben hepsine razıyım yeter ki bir adım ileri gidebileyim

    YanıtlaSil
  23. hemşire kızıyor yaaa. küçük çocuk gibisin dikkat et kendine biraz diyor.

    kızlar birbirini pek düşünmüyor anlaşılan :D

    YanıtlaSil
  24. :)Yanii...Ağlarsa anam ağlar ardımdan diyesim geldi.:)

    YanıtlaSil
  25. de içinde kalmasın :)

    kusuruma da bakma duvarını bir sürü alakasız yorumla doldurmuşum.

    YanıtlaSil
  26. Yok mühim değil.:)Teşekkürler yorumların için.Ben keyif aldım.

    YanıtlaSil