Sayfalar

16 Aralık 2011 Cuma

Eziyet ve Meziyet

       Bu aralar yoğun iş temposu ev temposu hayat temposu derken.Ne yazmaya vaktim oluyor.Ne de kendime vakit ayırabiliyorum.Ayırdığım vakitte, yapacağım işleri düşünmekten pek kaliteli olamıyor.İşlere batmış durumdayım anlayacağınız.
      Ankara'dan döndüm ve bu hafta üzerime üzerime geldi.Koşturmaca stres içinde geçerken hafta.İş yükümün altında ezilen bir yurdum öğretmeni oldum.Ev işleri bir yandan okul işleri bir yandan kişisel işlerim, doktor işleri derken her geçen gün yenileri ekleniyor üstüne.
Ve çok yakındım biliyorum:):)
      Geçen gün çok yazasım vardı vaktim yoktu.Şimdi de biraz vaktim var yazasım yok.Hayat işte böyle.Bir gün öyle bir gün böyle derken geçiyor.
 Ve şiir yazasım geldi.Nasıl oldu bilmem.Yarın okuduğumda belki de beğenmem.Şiir yazmak gelmişse içime.Düz yazılarımda kayıyor şiire birden.:)

       MEZİYET
Hayatım bağlamış beni kendine.
Çarmıha mı gerildim İsa gibi.
Neden aynı rutini,
Yaşayıp gidiyor bedenim.

Kimine göre bulunmaz nimet
Bana göre sıradan bir meziyet
Hayatın sıradanlığına inat
Hayaller cirit atıyor odalarımda

Hangi karanlık odaya hapsettim ki beni
Çıkamıyor hüzün içimden geri
Olsun gel dedim mevlana gibi
Hüzünlerim nimetim oldu şimdi

Olgunluğa erişmek kolay değil elbet
İçindeki çocuğu, öldürmeden sürdürebilmek
Asıl meziyet buymuş.
Yaşarken gülebilmek.

6 yorum:

  1. Yaşarken gülelim ki; ölürken de gülümseyelim.

    YanıtlaSil
  2. ha ha ha hepimiz senin gibiyiz buna hayat diyolar. buna rağmen kıkırdamak işte en güzeli hayat ne güzel beee, istersek ölmez o çocuk biz istersek.

    ne şiir yazardın diy mi.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Huyum,
    Neden aynı rutini yaşayıp gidiyor bedenin?
    çünkü karanlık bir odaya hapsetmişsin kendinide ondan!!!

    YanıtlaSil
  4. Profösör:İnşallah öyle bir ömür olur.

    Deep::)Hayat bencede güzel.Karamsarlıklarıyla her şeyiyle yaşamaya değer.

    Girly:Öyle galiba.Bazen orda kalmak bazen çıkmak istiyorum.Kararımı verdiğimde doğru zamanda çıkmak en güzeli olacak sanırım.

    YanıtlaSil
  5. içinde mevlana var bu şiirin inanamıyorum ben her şiirinde benden bir şeyler buluyorum...bloğuma bakarsan anlayacaksın...fevkaladenin fevkinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ve gördüm ama bugün çok yrogun olduğum için inceleyemedim müsait bir zamanda inceleyeceğim.:)

      Sil