Sayfalar

5 Aralık 2011 Pazartesi

Jane Eyre

         Filmi Bursa'ya geldiğinde gitmek istemiştim.Ama kısmet olmadı gidemedim.Zaten bilette bulamamıştım.Ama kitabını okudum harikaymış.Daha önce neden okumamışım ki.Sonu çok istediğim gibi bitmese de.Anlatım çok akıcı ve sürükleyici.Hala okumadıysanız okumanızı tavsiye ederim.
          Bir kere anlatım biraz günlük biraz blog havasında.Okuyucu diye seslenmeleri bana blogu hatırlattı.:)Evet sayın okuyucu ben bu kitapta kendimi fazlasıyla buldum.Herkesin kendinden bir parça bulabileceğini düşünüyorum.

10 yorum:

  1. kız kendine doğru düzgün, neşeli örnekler seçsene :))

    YanıtlaSil
  2. Görmüştüm.:)Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Dünyaya aşkın ne olduğunu öğreten bir kitap gibi iddialı olduğu söyleniyor..

    Ayrıca çok fazla dramatik olduğu da..

    YanıtlaSil
  4. Dramatik olduğu doğru.Aşk konusunda o kadar öğretici olduğunu düşünmüyorum.:)Anlatımı güzel sürükleyici.İç dünyasıyla ilgili anlatımları vs hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  5. klasiklerim arasında hem kitabını hem filmini çok sevdim..:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yazıdan sonra hemen filmini izledim.Güzel bir filmdi.Tipler kafamda canlandırdığımdan daha iyiydi hatta:))

    YanıtlaSil
  7. İnanmıyorummm..Demek Bursalısın..bende Bursalıyım ama o güzel memleketimden 11 senedir uzaktayım ne yazıkki..ailem Bursa'da oturuyor tatillerde gitme fırsatı yakalıyorum..çok özlüyorum çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ankaralıyım ama görev yerim bursa bursada yaşıyorum.:)Özlenmez mi aile benimde ailem ankarada.

      Sil