Sayfalar

11 Aralık 2011 Pazar

Kaçışın Son Durağı

        Gene başlıyorum bir yazıya.Ve her zamanki gibi aklımda bir konu yok.Bende bilmiyorum ne yazacağımı .Ama içimde bir şeyler biriktiğini,yazmak istediğimi hissediyorum.Ve işte buradayım.İçimdeki sese kulak verdiğim , kelimelere döktüğüm yerde.
        Bugün ailemin yanından dönmüş bulunmaktayım.Bu kadar kısa bir süre için ve aşure  için gidip gelmeme anlam veremeyen çok oldu.Olsun hafta sonu yoğundu yorucuydu ama değerdi.Hem evde kalıp depresyon modlarında takılmak düşünmekte istemiyordum.Sonuç güzeldi, yorucuydu ve gene evimdeyim.
   Eve dönerken unutmaya çalıştıklarım yakama yapıştı gene.Kaçmaya çalıştığım gerçeklerle boğuştum.Yollarda hep bir şeylerle meşguldüm.Uzun yollar insanın kendini dinleyebildiği özel anlar aslında.Ben bu yolculukta hem gidiş hem dönüş de düşünmek yerine, bolca başka şeylerle meşguldüm.Bol bol film izlemek yanıma kar kaldı.:)
   Aslında kaçtığımın farkında değildim.Tek düşündüğüm gitmekti.Üzerime gene bir asabiyet çöktü.Geçici olduğunu umuyorum.İyiydim ben ya ne oldu bana.:)Neden ufacık şeylerle yeni baştan başlıyorum.(Aslında biliyorum itiraf etmiyorum)
     İşte kendi labirentimde dolaşırken.Yenmeye karar verdim kendimi.Ve bu dünya düzenini.Kendi düzenimi kurmanın vakti geldi çoktan.Üşengeçliğin , güçsüzlüğün , umursamazlığın sırası değil şimdi.Güzel bir gelecek için yarınlar için burdayım.Ben burdayım.Ve potansiyelimi ortaya çıkarmanın vakti çoktan geldi.
       Kimi zaman bu gücü bulurken kendimde.Bazen de ne için yapacağım ki bunu? diyorum.Anında cevabı yapıştırıyorum kendime. "Kendin için yapacaksın.".Ama ben kendi için pek bir şey yapan insanlardan değilim.Bir amacım olmalı bir dayanağım.Aslında beni yolumdan uzaklaştıran her şeyden kurtulmalıyım.Karamsarlıktan.Bazı insanlardan.Anılardan.Bazen kendimden.Sonuç bakalım başarabilecek miyim.İstediğim amaca ulaşabilecek miyim.Vs..
Dipnot:Korkularımın üzerine gittiğimi bilirdim.Şimdi anlıyorum ki acılarımın da üzerine körükle gitmek istiyorum.Acıyı söküp atmak için bir yol olabilir mi? Kimbilir.

9 yorum:

  1. Kalbi sökülmüş bu modarn çğda herşey maddiyat üzerine kurulu. Oysa aradığımız tek şey sevgi ve dostluk olmalı.

    YanıtlaSil
  2. aslında güzel bir başlangıç yapmışsın
    filmler, çoşkulu ya da farklı müzikler seni farkettirmeden başka bir moda sokarlar
    ve sen evrene o mod üzerinden mesajını gönderirsin
    rutinin değiştiği için de herzamankinde farklı sonuçlar elde edersin

    YanıtlaSil
  3. Profösör siz çok şanslı bir dönemi gördünüz.Şimdi doastluklar bile daha sahte.İnternet tv vs derken iyice yozlaştık.Dosluklarda insanlar gibi sahte oldu.En yakın dostumu kaybettiğim için belki karamsarım bu konuda.Ama ben hakikaten kendimden bile daha önde tutardım onu.Şimdi düşünüyorum.Bir insana artık o değeri verebilir miyim.Hiç şüphesiz her insan vasfını taşıyan insan değerli.Ama maalesef gün geçtikçe insanlarda değersizleşiyor.

    YanıtlaSil
  4. Girly:Sancılı bir dönemden geçiyorum sadece.Normalde vermediğim tepkileri veriyorum.Belki eskiden de kızıyordum ama asabileştim.Hayata insanlara tahammülüm kalmamış.Ama bu sancılı sürecin sonunda ben düze çıkacağıma huzuru bulacağıma inanıyorum.Ve başarmak istediğim şeyler var.Onları başardığımda bunların hepsini arkamda bırakacağım.Şimdilik bu gücü ve azmi bulmam gerekiyor kendimde.

    YanıtlaSil
  5. Herşey kabullenmekle başlıyor aslında.Üstüne gitmeden kafa tutmadan olmuyor.Bazen gücün kalmadığını hissediyosun belki ama bir melodi bir film yada bir insan bambaşka bir yol sunuyor sana..
    Sanıcılı günlerin biran evvel geride kalır dilerim..

    YanıtlaSil
  6. ya evet ya bir neden veya bir dayanak veya yaşama gücü veren bir neden veya kişi olmamalı ki. :)
    kendimiz varız. kendimizi düşünmezsek ne hayat ne de başkası düşünüyor ki bizi.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Öğreniyorum deep:)Huylu huyudan vaz geçecek mi görecez.:)

    YanıtlaSil
  8. zaten bir anda çıkar yazılar bak ne yazacağına karar verememişsin ama gayet hoş bir yazı olmuş :))

    Acılara gelince keşke söküp atmak için bir yöntem olsa. bilim ilerlemedi yalan hepsi!!

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim.Yazılar dediğin gibi hep böyle bir anda çıkıveriyor.

    YanıtlaSil