Sayfalar

29 Aralık 2011 Perşembe

Musibetler bit artık...

      2012'ye ramak kala başıma gene musibetler geliyor.Yeni yıl iyi olsun umudu taşırken bir yandan da bunlarla uğraşıyorum.

1.Telefonum bozuldu.Hiç gereği yokken telefon almam gerekiyor.
2.Çeşme kırık henüz yaptıramadım.
3.Erkek kardeşimde göz tansiyonu çıkmış.Ömür boyu dikkat etmesi gerekecekmiş.
4.Annemin gözünde çıkan arpacık ameliyat gerektiriyormuş.
5.Yeni yıl kartı için malzeme istemeyi unuttum çocuklardan.Malzemesiz nasıl yapacaz bilemiyorum.
6.Kardeşimle yaşadığım sorun çözüldü ama onun çevresiyle ilgili bazı çözülemeyen ve çözülemeyecek durumlar var.Bunlar beni geriyor.
7.Kendimle ilgili olarak yapmam gerekenler ve uygulamaya çalıştığım süreçler var.
8.Sınav hazırlamam toplantı yapmam ve okul işlerine daha fazla zaman ayırmam gerek mecalim yok.Ara tatil için ödev veya kaynak bakmam gerekiyor.
9.Kulağımdaki problem için doktora gittim tekrar gidip kontrol ettirmem gerekiyor.

        Kısacası bu yıl koşturmacalı bir son yaşıyorum.Uzantıları 2012 de devam edecek olsa da ara tatilde  dinlenmeyi umuyorum.Hem beynen hem bedenen hem de ruhen.
      Kardeşimin hayatında güzel olaylar yaşanıyor.Aşık kendisi evlenmeyi ilk kez düşündüğünü görüyorum.Henüz yeni olsa da onu böyle mutlu görmek hoşuma gidiyor.Birde şu kıskanç arkadaş çevresi olmasa çok daha mutlu olurdu.Birde gidip ona benim bunu kaldıramayacağımı söyleyenler olmuş.Allahım insanlar bir  garip.Olaylar detaylıda anlatasım yok.Onları da hayatımdan uzaklaştırdım.Değer verdiklerim git gide azalıyor.Bu karmaşaların içinde evim darmadağınık,ben huzurlu ve ne yapacağını bilmesem de mutluyum.Yeni yılda gerçekleşecek şeylerin heyecanı sardı.Yeni yılla alakası olmasa da bu yıl benim yılım olacak.

15 yorum:

  1. ne olacaksa bu yıl icinde olsun
    yeni yıla sarmasın; dilegim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekürler matias umarım senin için de iyi bir yıl olur.

    YanıtlaSil
  3. göz tansiyonu annemde de çıktı. kesinlikle genetikmiş. ya annende ya babanda olmalı.

    yazdıkların düzelsin hadi yeni yılda.
    ya sahiden artık neşeli ol biraz beee.
    :)

    YanıtlaSil
  4. ben yeni yıla çalışarak giriyorum var mı ötesi :((

    YanıtlaSil
  5. Deep:Biliyorum genetikmiş.Anneannem ve babaannemde varmış ama yaşı gençken çıktı o kötü oldu.Ya sorma bi bitmedi gitti.Ama huzurluyum şuan inşallah öyle devam eder.
    Ry:Hmm bütün yıl çalışacaksın demekki:Pİnşallah çalıştıklarının karşılığını alırsın bol paralı bir yıl olur.Telefonu aldım.Parasız girecem yeni yıla:P

    YanıtlaSil
  6. ne marka olduğunu söyle sana kaç para olduğunu söyleyeyim :P

    geçen hafta doğum günüm vardı; keşke toplanıp bana da bi telefon alsaydınız :D

    YanıtlaSil
  7. Ry:Galaxy Gio aldım.Gönül isterdiki daha iyisini alayım ama bu benim işimi görür.:)Geçmiş doğum günün kutlu olsun.Neyse benimkine toplanıp alırsınız:)Ne alsanız acaba daha çok var gerçi ama:))

    YanıtlaSil
  8. güzel telefonmuş. zamanı geldiğinde ben de bir tane almayı düşünüyorum.

    senin musluğu tamir edeyim hediye niyetine :D tarih ver de musluk nasıl tamir edilir öğreneyim.

    YanıtlaSil
  9. Zahmet etme ben ayarlayacam bir usta.Öyle basit bir iş değil.:)Tesisatla ilgili.
    Ne yardım sever gördüm seni.Halbuki bir plan hazırlamak bile ücrete tabiydi.:))

    YanıtlaSil
  10. yaa bi musluk tamir etmek ne kadar zor olabilir.

    seni usta ücretinden kurtarıcaktım işte. yeni yıl zamanı insanlara karşı iyi oluyorum. sonra yine aynı ben.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler ry yardım severliğin için:)

    YanıtlaSil
  12. Cümleten geçmiş olsun
    Allah dermansız dert vermesin!
    bu arada çocuklardan malzeme istemediğin aslında iyi olmuş, muhtemelen defter kağıtlarından fln yaptırtacaksın
    böylece çocuklar hediyenin içeriğinin malzemesinden daha kıymetli olduğunu idrak edebilecekler

    YanıtlaSil
  13. Yok renkli a4 kağıtlarından götürdüm.Resim defterinden kardan adamlar yapıp kestiler kar yaptık falan güzel oldu girly.Bir tanesinin resmini koyayım dur.

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir yıl diliyorum..Her şey gönlünce olsun..:))

    YanıtlaSil