Sayfalar

7 Aralık 2011 Çarşamba

Yazıyor yazıyor hakkımdaki yedi gerçeği yazıyor.:)(Mim)

         Mim yazmayalı epey bir zaman oldu.Arada yazmayı unuttuğum mimlerde çok oldu.Ertelediğim zaman mim işleri kalıyor,unutuyorum yazmayı.O kadar yoğun oluyor ki kafam, okul işleri ıvır zıvır şeylerle.Bunları unutmam normal .(Fazla yüklenmeyin diye açıklayayım dedim.:P):))
  
         Mim konusu:Hakkımızdaki yedi gerçek 
Kibritçi kız mimlemiş.Teşekkür ederim.Kendimle ilgili düşünmeye iten mimleri özellikle bir seviyorum.Ve başlıyorummm.Bakalım neler çıkacak ortaya.

1.Konuşmanın ortasında veya bazen sonunda birden bire farklı bir konuyla ilgili bir şeylerden bahsetmeye başlayabilirim.Herkes şöyle bir bakar nereden çıktı şimdi bu diye.Ama benim beyin çoktan o konudan başka konulara zıplamıştır bile.Çoğu zaman engel olsam da kendime.Bazen de olamıyorum.Ve herkesin şaşırmasına yol açıyorum.Nasıl mı? Mesela o anda konuşulan konu Su içmenin faydası olsun.Benim beyin sudan aklına deniz.Denizden yüzme. Yüzmeden boğulma. Boğulmadan  ilk yardım yöntemleri . ilk yardımdan trafik kazaları.Trafikten araba.Ve pat diye ağzımdan arabayla ilgi bir soru çıkabilir.Yeni araban nasıl memnun musun?:):)

2.Aniden sinirlenirim.Birikimlerle patlamalar yaşarım.Keşke öyle yapmasam ama elimde değil.Herkesin sakin olarak tanımasına rağmen.Bazen bende kendimi kaybedebiliyorum.:)O anlarda pek gözüm bir şey görmüyor.

3.Kimi ortamda çok ciddi kimi ortamda çok espirili olabilirim.Yer ve zaman kişilere göre değişkenlik gösteriyor bu durum.Sonrada iki ben arasındaki farkı bulun benzerliği bulabilirseniz.:)Son zamanlarda bu kadar espirili olabildiğim bir ortam yok.Okul haliyle resmi bir ortam.Sıkıldım sanırım buralardan.

4.Mesleğimi severek yapıyorum.Ama gene de yeterince potansiyelimi çıkarmadım.İlerde daha güzel şeyler yapacağımı düşünüyorum.İşim insanlarda fark yaratmak ilerleme sağlamak.Işık olmak beyinlerine ruhlarına.Bakalım gelecekte neler yapabileceğim.Kısmet yaşayıp göreceğiz.

5.Üşengecim.Şu işlerimi ertelemek yerine zamanında yapmayı alışkanlık haline getiremedim gitti.İlla sıkışacam öle bitecek o işler.:)Öğrenciyken de böyleydim ben.Hep son anda çalışırdım sınavlara.Ve son anda can havliyle aklımda kalırdı hepsi:):)

6.Çok soru soran bir beynim var.İlla bir şeyin nedenini nasılını öğreneceğim.Merak ettimse kurcalamadan edemem.Bu daha çok kendimle ve hayatla ilgili şeylerdir.(Başkalarının hayatını merak etmiyorum.)
Öğrenme merakımda bundan kaynaklı sanırım.:Öğrenmeyi öğretmeyi seviyorum.Şu beynimdeki soru sorgulama kısmı bazen çok rahatsız edici benim için.Çocukken de böyleymişim ben.Çok soru sorarmışım.Annemin sorularımı anlayamadığını hatırlıyorum.Biraz büyüdüm kimsenin anlayamadığı sorular sormaya başlamıştım.Şimdi kendi işimi kendim hallediyorum.Bazen de nedenini açıklayıp soruyorum.Yoksa garip bir  ifade oluyor suratlarda.:)Bir gün hiç unutmam.Yurtta oturmuş evliliklerden konuşuyorduk.Benim aklıma birden ilk evlilik nasıl oluşmuştur? Nasıl ortaya çıkmıştır acaba?diye bir soru geldi.Aynı anda da soru verdim.Oturup bunu tartışmıştık.:)Mutlu olmuştum.Nereden çıktı şimdi yerine bu konuyu tartışmış olmaktan mutluluk duydum.:):)

7.Kendimden çok başkalarını önemsiyorum ve bu huyumdan yeterince çektim. Halada öyle ama azaltmaya gayret ediyorum.:)

Kimleri mimleyelim:)(Ev ödevi veriyorum size yapmayana eksiler hazırda bekliyorr:P:):))
Girly
Deep
Umut(At yarışındaki eşek)
Francesca
Herbirenk
Turuncu masallar(Pınar)
Matias
Hypatia
Ry
Goohan
Kucukkurba
Profösör

16 yorum:

  1. Bloggerlar mı birbirine benziyor yoksa bu yazıda adımdan başka - kendimi mi gördüm?

    YanıtlaSil
  2. Hmm insan inasa benzer.Benzettiğine memnun oldum.Çünkü çevremde denk gelemedim böyle insanlara.Sonra tuhaf muamelesi görüyorum.Saklamayı başarıyorum ama ben.:)):)

    YanıtlaSil
  3. Benim tipim sağolsun ; çevreden aldığım tepkiler "sevimli, tatlı" kedi miyim ben!?

    YanıtlaSil
  4. Sen ve kedilik burada çizdiğin kişilik okuduklarım tam tersini göstersede.Burası insanın içini döktüğü yer.Dökemediklerin seni haşinleştiriyor demekki.Bırak dök içini onlarada:)Sonra kedi yerine aslansın demeye başlarlar.Kükre gitsin:))Hoş kendim yapabiliyomuyum hayır işte.:)

    YanıtlaSil
  5. Cuma'dan beri yapıyorum ve işe yarıyor :D

    YanıtlaSil
  6. Bravo o zaman.Ama ben yapsam emin ol ne oluyor falan olur millet.Bunun için biraz geç kaldım.Anca öğrencileri azarlıyorum :P:P:))Hakediyorlar ama ne yapayım:):)

    YanıtlaSil
  7. bak bi mim yapınca mimlediklerimize gidip haber veriyoruz teker teker. bu mimi yapmıştım ki geçen hafta. hatta dün sildim bile. :)

    ne güzel açık yazmışsın. demek ki beynin hiç durmuyor. bak ben de bişi öğrenmek konusunda hep çok aç ve mearklıyım. yani insanlarla ilgili değil de, bir konuyu öğrenmek araştırmak gibi. hımm bi de biraz değiken demek ki ruhun. ama güzel bişi. değişmese ne sıkıcı olur diy mi.

    mim için teşekkürler bu arada.
    :)

    YanıtlaSil
  8. ya bir de blogta üstteki mavi foto var ya arada girip bakıp huzur doluyorum biliyor musun.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Deep mimi yazdığını görmemiştim.Haber verildiğini biliyorumda.Orda ne yazıyor maddelerde üşengecim dimi:)O resim benim masaüstü resmim çocuklara huzur versin biraz uslansınlar diye ama işe yaramıyor:P:):)Sana huzur veriyorsa sevindim.:)

    YanıtlaSil
  10. "Mim" Benim için "Yedi önemli, ya da ilginç şey"

    1. Zır zır ağlayan çocuğun kulağına bir şeyler fısıldayarak onun zırrrrrrlamasını anında kesebilirim. Yanaklarında gülücükler başlar.

    2. Seversem sevilirim. Döversem dövülürüm. Bir arap atasözünde ifade edildiği gibi yaşarım. "Men dakka dukka" "Çalma kapıyı çalarlar kapını" atasözünü daima dikkate alırım.

    3. Terazisi hassas olan dostlarla arkadaşlık kurarım. Onların terazileri patetes soğan tartmayacağına göre; altın ve mücevherat tartacaktır. Dengeli hayat duyarlı ve tutarlı yaşamaktan geçtiğine inanırım.

    4. Dokuz karpuzu bir koltukta taşımayı severim. Yazarım, çizerim, canlandırırım.

    5. Çocuklarla çocuk, yaşlılarla yaşlı olurum.

    6. Mızıka çlmayı severim. Çantamda en az beş on tane mızıka taşırım. Nerede bir sümüklü çocuk görsem ona hediye ederim.

    7. Pozitif yaşarım. Müsbet duygular yansıtırım. Organik yaşamayı severim. Pazarda kurtlu elma ararım. Elmanın sağlam yerinden ısırırım. Kurtlu tarafında yaşayan kurtçukların hayatiyetini devam ettirmesini isterim.

    Not; Bu "mim" olayı ile bir şey demek isterim. Eski yazıyla yazılmış bazı evrakta önemli yerler için "mim" harfi kullanılmış. Çünkü arap "elif ba" sında "mim" harfi vardır. Acaba diyorum; mühim kelimesinin baş harfi de mim olduğuna göre, mühim'in mim'i mi esas alınmış. Önemli yedi şeyi aklıma gelenleri yazmış oldum. Sürçi lisan ettiysek affola..

    YanıtlaSil
  11. öncelikle mim için teşekkürler. 3 oldu bu yazıcam artık ben de mimi :)

    "Üşengecim." özelliğin süpermiş ama. çok tuttum bu özelliğini :D

    YanıtlaSil
  12. Profösör çok güzel yazmışsınız cevapladığınız için teşekkür ederim.Ne güzel mızıka taşıyor olmak.Ve çocukları susturma gücünüzün olması.Özel güçleriniz var.Özel bir insansınız.

    Ry:Evet bende sende biraz gördüm o özelliği:):)

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkürler şeker
    bu akşam ya da yarın yapıcam mimi
    her şey bir yana sondaki notuna bayıldım
    miss meraklı, üşengeç kedi= garfield

    YanıtlaSil
  14. Bir ara profil resmim garfielddı:)):)

    YanıtlaSil
  15. tüm maddeleri kendimde buldum..Aynı toprak ve suyun çocuğumuz olduğunu belirledik , burç nedir acaba? benzerliğimize oldukça şaşrırdım..yalnız değilmişim onuda anladım..çok menunum seni tanıdığıma sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak burcuyum.:)Yalnız olmadığımı görmek burada güzel oluyor.

      Sil