Sayfalar

13 Ocak 2012 Cuma

1,5 Ay

Kızgınım beni böyle düşündürene
Kızgınım geri kafalılığa
Kızgınım beni doğurana
Hatta kızgınım tüm canlarıma
Mantıkla bakıyor oluşum farklı kılsa da beni
Onlar gibi bakamasamda olan bitene
Anlıyorum ve kızıyorum

İçimdeki duyguları tarttım biçtim.
Öyle bir konumdayım ki susmak en güzeli
Yapamıyorum susamıyorum ki
Biraz kızgınlıkla ifade ettim içimden geçeni
Rahatlayamadım ki

Bazen neden böyle bir ailedeyim ki diyorum
Neden farklı olan benim
Düşüncelerime çok değer veriyordunuz ya
Neden ters düştük bileyim

Elalem nederci olmadığım için mi?
Doğru olanı ortaya koyduğum için mi?
Geri kafalı düşünmediğim için mi?

Artık gelişin görün istiyorum.
Biraz büyüyün anne baba olabilin istiyorum.
Kararlarınıza güvenebileyim istiyorum.
Ama olmuyor.
Hala değişmiyorsunuz.
Kalıplaşmış düşüncelerin içinde boğuluyorsunuz
Ve ben çekip alamıyorum sizi oradan.

Dinlemeyeceksiniz biliyorum beni.
İkna edemeyeceğim sizi.
Sizin bu hallerinizi çekemeyeceğim gibi
Konduramıyorum size geriliği
Ne yapayım bilmiyorum ki
Çırpınsam yanlış anlaşılacak.
Biliyorum farklı yorumlanacak.
O yüzden susmalıyım.
Bir daha bu konuya karışmamalıyım.

Ve susuyorum..

Ama artık hepten eminim.
Kararlarınıza danışamayacağımı.
Neden beni tanıyamadığınızı şimdi daha iyi anlıyorum.
Neden kendimi sakladığımı.
Halbuki doğru olan siz değilken
Gene de saklanan benim olman garip
Ve üzücü olan
Danışacak bir büyüğüm olamadınız.
Olgun bakıp hayata benim kadar bile olamadınız.
..........

16 yorum:

  1. susmak çare değil, bağırmak asla olamaz bence güzelce konuşmalı anlatmalı derdini, kızmadan bağırmadan o zaman karşındaki de senin duygularını görür belki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu meselesi değil aslında bu.Belkide biriktirmişimdir kızgınlığımı.Bugün sağ duyu olabilecek birinin de fikrini aldım.Haksız değilim.Tepkimde haklıyım.Kızgınlığım şu ki geri kafalı zihniyetlere.Her zaman kızdım.Bu da annem baban olunca dahada kötü oluyor.Değişip geliştiklerini düşünüyordum ama hala aynı dar çerçeveden bakıyorlar hayata.Değiştiremediğim içinde üzgünüm.Bunun sonucunda zarar görecek olan ben de değilim.Onlar zarar görecek olanlar.Ondan bu telaşım.

      Sil
  2. hay allah.
    üzücü durum.
    sana gelmiyorlar mı ziyarete.
    yoksa uzakta olmanı mı istemiyorlar.
    anladım senden geriler.
    seni eleştiriyorlar belki.
    boşver hoşgör onları.
    çok da yakın durma bari.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep benle hiç alakası olan bir durum değil.Seyirci kalamadığım için sadece.

      Sil
  3. ya baksana sen iki blog devam ettiriyorsun değil mi.
    kafam karıştı.
    :)

    YanıtlaSil
  4. o zaman iki tane benim dünyam var.
    :)
    senin isminde biri daha var biliyor muydun?
    :)
    benim dünyam adında.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. :)Karıştırdın demek.Bende değiştirmeyi düşünüyorum ne zamandır.Blogumun adını.Daha öncede farklıydı biliyosun.:)

      Sil
  6. yok şöle. o da benim düzenli bi okurum. ama yorum bırakmaz. bazıları utanıyo ya ondan.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Himm olabilir tercih meselesi :)

    YanıtlaSil
  8. şiir yazmaya mı başladın? ama sitem dolu yaaa :( böyle daha neşeli konularda yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir hep yazarım ki blogda da var.:)Kızgın bir anımda yazdım ondan böyle.:)

      Sil