Sayfalar

18 Ocak 2012 Çarşamba

8L ile Yol stresi

          Bu otobüsler her gün git gel beni öldürecek.Bugün bir şoför vardı mesela bir yolcuya kızmış atıp tutuyordu.(Fonda arabesk bir müzik.)Şoförü dinleyen birde yaşlı bir amca.Ve tabi ki tüm otobüs dinlemek zorunda kalıyorduk.Normalde kulaklığımı takar olan bitenden bihaber olurdum ama yanımda arkadaş vardı ve tüm yol boyunca o gürültüyü çektik.Arada cep telefonuyla konuşması gibi ihlalleri saymıyorum bile.Ve genelde bu otobüsler nedense hiç zamanında gelmez.O gün özellikle geç kalmışsan hepten gelmez ve üstelik normalden geç geldiği için yol boyunca yolcu toplar ağır ağır çıkar merdivenlerden pardon gider yolardan.:)Sense bu sırada saatine bakar iyice stres olursun.
       Birde durakta beklerken yasak olmasına rağmen sigara içenlere ifrit oluyorum.Uyarsam olacak olanı biliyorum.Bir tartışma başlayacak ve bütün günüm gergin geçecek.Okula gittiğimde birde çocuklar gürültü  yaparsa varın halimi siz düşünün.

20 yorum:

  1. 8L bursada en kalabalık sefer yapan otobüslerden, bilirim.
    hani treni kullan diyecem, oradan geçmiyordur, uzak kalıyordur.

    en iyisi sabır diliyeyim senin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen kullanıyorum uzak kalıyor biraz.Teşekkürler sabırla gidiyorum hergün.:)

      Sil
  2. İnanmazsın; otobüsü gördüm de nasıl atladım yazıya. Dedim ki ama ama bizim otobüslerden bu :D bilmiyordum ben senin bursa'da olduğunu, nasıl sevindim buralardan bir ses veren duyunca :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Bursadasın bende sevindim şimdi.:)

      Sil
  3. Ya sabırr demekten başka bişi olmaz sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profösör hergün ben öyle sabır çekiyorum işte.:)

      Sil
  4. bu otobüs 8L değil.

    araba al bütün dertlerinden kurtul :P durakta servis beklerken görüyorum, 8 L tıkış tıkış geliyor. iş değil işe gitmek insanı öldürür.

    YanıtlaSil
  5. Biliyorum olmadığını:) yoktu fotosu kendim mi çekip koyayım.sonra durakta bana tip tip baksınlar bir de otobüsü kaçırayım sırf fotoğraf çekecem diye.:)8L aynen öyle tıkış tıkış olur genelde ama bursaray uzatılınca rahatladı eskiye göre.Beni gıcık eden kalabalıktan çok şoförlerin tavrı ve rahatlığı.Ankarada böyle değil.

    YanıtlaSil
  6. çok uzak değilse yürü bari.
    ya da evini değiştirsene.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Yürümek mi imkansız:):)Güldürdün beni deep.Uzak bayağa.:)Ev değiştirme işide boşver var kendime göre sebepleri:)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Evet ona gayet açık hava benim için ise dumanlı hava oluyor.Birde koku üstüme siniyor kötü oluyor yani:)Astım rahatsızlığım var birde iki misli rahatsız oluyorum.İçenleride anlıyorum aslında içecekleri yer kalmadı.:))

      Sil
  9. bursadan baya blog yazarı varmış. yemekli içkili bir organizasyon yapın, beni de davet edin.

    YanıtlaSil
  10. tüh ben kaçırdım bursa buluşması ihtimalini
    bi kaç yıl önce olaydı koşa koşa gelirdim :D
    huyumcuma sarılıp dertleşir, ry'ın yanaklarını mıncırırdım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girlycim ry nin hayal alemi onlar.:)Ama olsaydı senle sarılıp dertleşmek bende isterdim.:)

      Sil
    2. @girlythings; sen içki ısmarlıycam de ben kalkar antalya, izmir, eskişehir, istanbul ve edirneye bile gelirim.

      yanaklarımı mıncırmak ekstra içkiye tabidir.

      Sil
  11. muzigi muzikle bastır derim
    tak kulaklıgını olsun itsin:)

    YanıtlaSil
  12. tatil dönüşü herhalde hala fırsatın olmadı.

    mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler deep pek fırsatım olmadı.Bakayım hemen mime.:)

    YanıtlaSil