Sayfalar

3 Ocak 2012 Salı

Enerji Buldum Kiminse Sahibi yoksa benimse

        Depresyondan çıktım sanırım.Yada çıkmak istediğim için öyle bir yanılsama yaşıyorum.Tek bildiğim şu ara canımın sıkılmasına müsaade etmemem lazım.Evi toplandım kendimde beraberinde toplandım.Ruhumu güneşe müziğe bıraktım keyifle dans ediyorum.
       Telefonumdaki rehberin silinmesi telefonumun bozulması musibet olarak düşünmüştüm ama iyi bir temizlenme olduğunu düşünüyorum artık.Yeni telefonumu çok sevdim.Ee zaten görüştüklerimin de telefonlarını alıyorum.No problem yani.:)
        Bugünlerde kendimi enerjik hissediyorum.Normalde kılım kıpırdamıyordu eve gelince yatağa nete gömülürdüm.Canım bir şey istemezdi.Sabah yürüyüş yapasım var o derece yani.:)Beni tanısanız yürüyüş spor fikrini sevmediğimi bilirdiniz(.Artık sizde biliyorsunuz.:))Yarın ilk işim sabah uyanıp yürüyüşe çıkmak.:)Sabahları da erken uyanıyorum bu arada.
       Telefon alacak olursanız android özelliği olması güzel oluyor.Tavsiye edilir.


     

10 yorum:

  1. yeni yıl uğurlu gelmiş, umarım hep böyle devam eder :)

    YanıtlaSil
  2. dun gece bende sildim
    bilerek:)
    anlık bi hafifleme oldu ama sonrası icler acısı
    insan bazı numaraları saklar dimi
    eseklik ettim:)

    basıma ne geldiyse android yuzunden geldi:)
    kardesim; abi bakıyorum da telefonu elinden dusurmuyorsun
    ben; dusurursem kırılmaz mı? :)
    kardesim; :))
    sarj cihazını yanında tasıyanlarla o kadar dalga gecersen bir sure sonra aynı dalganın icinde bulabirsin kendini..
    :)

    YanıtlaSil
  3. depresyona girilirrr çıkılırrr normal bu hayatta artık

    YanıtlaSil
  4. men de boor :İnşallah öyle devam eder.

    Matias:Gülme komşuna durumu ama.Telefonu konuşmak için düşürmeyenlerden olmuyo insan.İnternetin başından ayrılmamakla eş değer gibi bir şey.:)
    Ben bilerek silmedim rehberi ama iyi oldu.:)

    YanıtlaSil
  5. dDryad:Benim için yeni bir durum.Pek girmişliğim yoktu depresyona.Çıktım mı henüz bilmiyorum.:)

    YanıtlaSil
  6. huyum, dün benim telefon ''rehber görünmüyor'' benzeri uyarı verdi bi süre
    bakıyorum bakıyorum numaralar silinmiş
    eskiden olsa delirirdim
    dün sadece amaaaaan dedim
    öyle dedikten sonra telefonu açtım kapattım numaralar geri geldi
    ve ben yine amaaaaan dedim :D
    nerde yürümeyi düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
  7. Yürüdüm sabah.Evin yakınlarında yürüdüm parka doğru.:)Birazda parkta yürüdüm.eve geldim hazırllandım okula gittim.:)

    YanıtlaSil
  8. heeey sevindim. çoktandır böle enercik görünmemiştin.
    :)

    YanıtlaSil
  9. android işletim sistemli bir htc hiç fena olmaz

    YanıtlaSil
  10. Deep:Evet çok enerjik bir gündü.Bugünlerde de fena sayılmam.:)

    Ry:Htc yi pek bilmiyorum.Ama android olayını sevdim.:)

    YanıtlaSil