Sayfalar

18 Ocak 2012 Çarşamba

Fantastik

Fantastik

         Bugün pastel boyayla benim öğrencilik yıllarında öğrendiğim bir çalışmayı yaptırdım.Öğrencimin bir tanesi resmini gösterirken "Biraz fantastik oldu."dedi.Şaşırdım pek benim öğrencilerimden duyabileceğim bir kelime değil.Hem de tam yerinde kullanılmış olması ayrıca şaşırtıcı.Resim hakikaten de fantastikti.:).Zaten çok da değişik bir çocuktur.Kafasından işlemler yapmak onun için bir hobi ,bulmacaları sever vs vs.Anlat anlat bitmez.Adı Olgun hakikaten de olgun bir çocuk.Henüz 2.sınıfta ama ileride büyük adam olacak hissediyorum.Ve en nihayetinde bizde büyüdük yani:P :)(Not:Bazen sorularıyla yakama yapışıp bırakmasa da  onun bu halini seviyorum.)

İşte o resim


           
           Bir öğretmen arkadaş var okulumuzda.Kendisi çok iyi bir öğretmen ve ayrıca çok da eğlenceli bir insandır.Hani vardır ya.Bir olayı öyle bir anlatır, sizde aynı olayı yaşamış olsanız bile onun ağzından dinlerken koparsınız.İşte öyle insanlardandır.Bu sene 1. sınıf okutuyor ve bir olayı anlattı ki bende sizlerle paylaşmak istedim.1. sınıfta oyun hamurlarıyla çalışmalar yaparız.Hem çocuklar eğlenir yaratıcılıkları gelişir.Hem de parmak kasları gelişir ve yazı yazmaları kolaylaşır.Neyse işte bu çalışmalardan birinde.Henüz sınıfı yeni tanıma aşamasındayken.Öğretmen çocukların yaptıkları çalışmaları geziyormuş.Çok harika şeyler yapanlar olmuş işte gemiler arabalar vs vs.Bir çocuğun önüne gelmiş öğretmen ve çocuk bir kaç rengi birleştirip yuvarlamış sadece.İrili ufaklı toplar gibi.İçimden de geçirdim ki diyo.Salak yapa yapa bunu yapmış .Ilımlıca sormuş öğrenciye:

     -Yavrum ne yaptın bunlar ne? .:)Öğrenci de şöyle söylemiş:
Bilmiş bir edayla,
      -Gezegen yaptım.
O anda ben diyor kendimden utandım.
İşte öğretmenlik böyle bir meslek.Hiç tahmin etmediğiniz bir anda bir öğrenci sizi şaşırtabilir.:)
          Keşke bizi hep bu yönleriyle şaşırtsalar.:)Bakalım yıllar içinde başımızdan ne anılar geçecek. Yazıp kaydetmek gerek.İlerde okuması zevk verir diye düşünüyorum.:)

7 yorum:

  1. Çok iyi yaa, valla ben düz mantıktım itiraf ediyorum, bazı çocuklar şaşırtıcı :)

    YanıtlaSil
  2. o öğrenci erkek olmalı. erkekler buluyo genelde böle fantastik şeyleri sanırım.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Evet deep erkek adı Olgun yazmıştım yazıda.:)

    Funda:Evet şaşırtıyorlar bazen insanı.Bugünde sınavda şaşırttılar. Kötü notlara şaşırdım.Hala anlamamışlar bazıları ona şaşırdım vs vs:))

    YanıtlaSil
  4. hahaha öğretmen arkadasın yerinde olsam ben de utanırdım.mesela benim küçük kuzenim de abuk sabuk şeyler çizmiş.ne çizdin dediğimde havuç diyor halbuki havuçtan baska her seye benziyor.ha bi de o sadece 3 yasında :)

    YanıtlaSil
  5. 3 yaşında kalem tutması bile yeterince iyi.:)

    YanıtlaSil
  6. simdi benim ikinci kizim 2.sinifta
    bir sinif ogretmeninin bakis acisini yazdiklarindan okumakta fantastik benim icin
    bir anne olarak :)

    YanıtlaSil
  7. Mon clementier::)Sevindim böyle düşünmenize ve sevgiler kızınıza benden.:)

    YanıtlaSil