Sayfalar

10 Ocak 2012 Salı

Konuşan Günlük

               Ara tatile az kalan şu günlerde çok yazasım geldi ama nedense hep yarım bıraktım.İçime sinmedi bir şeyler ilham kopuk kopuk geldi.:)Neyse işte bende bugüne kısmetmiş deyip devam edeyim.Bugüne bugün karne işlemlerini halletmiş bir öğretmen olarak.Çok mesudum.:)Bu aralar kendi özüme döndüm ve karamsar hallerimden kurtuldum.Hayatı daha düzenli yaşıyorum.Hayata daha umut dolu bakıyorum.
             Ben üzüntülü kederliyken daha iyi yazanlardanım yada daha yazası gelenlerden.O zamanlarda içimi dökmek rahatlatıyor beni.Ama keyifliyken de yazmaktan şikayetçi değilim.Güzel oluyor.
            Sizlerin okuyup yorumlarını yazması beni inanılmaz mutlu ediyor.Kendim için yazdığımı bazen kendime tekrar ediyorum.Her şeyden önce kendim için yazıyorum.Sizleri tanımak yorumlarınızı okumakta ayrıca büyük bir keyif.Düşüncelerinizi tek tek değerlendirdiğimi bilmenizi isterim.Sanal olarak düşünmüyorum burayı.Benim hayatımın içinde hatta çok çok içinde bir köşe burası.Konuşan günlük de diyebiliriz burası için.Bazen kendinizi duyamadığınızda,duymanıza yardım eden, yorumlar bulduran bir çeşit konuşan günlük.Yorumlarla birlikte farklı bakış açılarını görebilmeyi yolunu çizmenizi kolaylaştıran bir mecra  burası.En azından benim için öyle.
           Hep derlerdi inanmazdım.Hayatımı düzene koymamla birlikte güzel şeyler olmaya başladı.Evet tamam artık daha iyi bakıyorum bununda etkisi var ama.Olumlu enerjinin olumlu şeyler ortaya çıkardığına inanmaya başladım.
Bu yazı burada biter ve ben giderim.:)Bir sonraki yazıda buluşmak dileğiyle sevgilerimle huyumkurusun.:):)
          

7 yorum:

  1. duzenli bir kaosun icinden koassuz bir duzene hos gelis..
    yeah:)

    YanıtlaSil
  2. yazdığım yorumların birilerini mutlu ettiğini düşünemiyorum bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni bu meselenin dışında tutuyorum:P:))Şaka tabiki mutluyken herşeyden mutlu olası geliyor insanın.Bu yorumdan da anlaşılacağı gibi karamsar bir günümdeyim.:)

      Sil
    2. hayata olumsuz bakıyorsunuz. kendinizi dünyaya kapatmışsınız. senin çocuklara hayatın eğlenceli yönünü yansıtman gerekiyor. hep gülceksin falan.

      Sil
    3. Çocuklara bir şey yansıttığım yok.:)Okulda gayet neşeli olurum.Beni üzmedikleri sürece.:)

      Sil
  3. üzmezler üzmezler. üzerlerse döv.

    YanıtlaSil