Sayfalar

28 Şubat 2012 Salı

5 Soru 5 Cevap(Mim)

Biricit mimlemiş bana da yazmak düştü.Teşekkür ederim.:)Gün içinden hep yaptığım bu sormak ve cevaplamak.:)
1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?       
Bir kere çok sıkıcı psikolojik bir film olurdu benim hayatım.Sürekli kahramanın kendine sorular sorduğu, çıkarımlar yaptığı vs.
Film adına gelecek olursak.
a.Ben Nerde Yanlış Yaptım? (Eski Türk filmleri gibi arabesk bir adı oldu hehe:)) Bu konuda üçleme beşleme seri filmler çekilebilir hatta:P Müziği de hatasız kul olmaz ya da İbrahim Tatlıses'den yıkılmışım olabilir.Bunu yazarken çok eğlendim bu arada.:))
b.Kuruntulu Saatler:Müziği anlamsız bir melodi kuruntular kadar anlamsız.:)
Korku filmi olarak ise;
c.Sınıfta Cinnet:)Müziğini bilemedim daha çok çığlık ve bağırmalar üzerine olurdu.:)Hayko'da olabilir o hakkını verir diye düşünüyorum.:)
 2-Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
Bu soruyu ben öğrencilerime sormuştum hatta buraya da yazdım çok ilginç cevaplar vermişlerdi.Gelelim benim cevabıma.
*Kendimi değiştirirdim.Buna gücün var zaten diyenleriniz olabilir neyse bu mevzulara girmeyelim.:)Bir de köhne zihniyetleri değiştirirdim.
  
3-Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?
Filmlerde kahraman daha önce yaşadığı bir olayı hatırlarken çekilen sahnelerde olayı o kişinin gözünden değilde çevresel bir görüntüyle anlatması hep dikkatimi çeker. 
Düşündüm de öyle aklımda kalan sahneler pek yok.Çünkü ben bir filmi oturup tekrar tekrar izleyenlerden değilim.Bir kere izlerim mecbur kalmadıkça ya da denk gelmedikçe. Müdavim olanlardan değilim.O anda o sahne beni etkiler bilinç altıma da yerleşir belki ama şu an düşündüğümde bulamıyorum.Neler etkileyebilir söyleyim:
1.si romantik sahneler:Kahramanların sonunda kavuştuğu vs
2.si sürprizli sahneler:Tahmin edemediğim ya da tahmin ettiğim fakat kimsenin tahmin edemediği sahneler.Merak uyandıran sahneler.Bu durumlara örnek filmler:Altıncı His,Akıl Oyunları,Sherlock Holmes ve prestij filmi gibi
3.sü Çok hüzünlü sahneler:Soraya'yı kurtarmak taşlama sahnesi
4.sü Komik repliklerin olduğu sahneler.
4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
Niye kimse yok diye araştırma içine girerim.İp uçları ararım.Niye ben derim.Ben niye yalnızım diye oturup derdime yanarım.Yalnızım yanlızım dostlarım şarkısını söylerim. Anı olsun diye fotoğraf çekip tadını da çıkarabilirim.:)Psikolojime bağlı yani.:)

 5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
Yalan Dünya ve House.Pek dizi değilde film izler oldum bu ara.


Mimlenenler:
Biraz senden, biraz benden...
HerbiRenkbir lokmadan bir şey olmaz!
Yagmurun Yagması Iyidir
Fikir Beyanı
Biraz senden, biraz benden...
Kayıp Cümleler Sokağı 
Mia Wallace
SADE VE DERİN
!!!ıVıR ZıVıR eNSTiTüSü!!!
Nerden Başlasam ?
At Yarışındaki Eşek
!☺Karanlıktaki Yabancı☻!
! BİR BİBERİN TOMURCUĞUNDAN ÇIKAN NAĞMELER
Kibritci Kız
Re-L 124c41+
! Vişne Çürüğü !

Unuttuğum var mı ki?:S

16 yorum:

  1. tesekkur ederım mimi cevapladığın ıcın :) sonu surprızlı fılmlere bende bayılıyorum :) yalan dunya super bı dızı favorım,sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden de:)Yalan dünya süper beni türk dizileri geriyo normalde yalan dünyada kopuyorum.:)

      Sil
  2. Uh! Çok soru varmış (:

    YanıtlaSil
  3. Yau bn sanki bu mimi yapmistim onceden biraz eski mim olabilir bu bi bakiyim yapmadiysam yaparim :) tesekkur ettim :) buarada varyaa bnde kesin niye yanlizim lan diye dolanirdim ortalarda, napiyim sevmiyorum yalniz olmayi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir bi bak bakalım:)Bak bu düşüncede yalnız değilmişim.:)

      Sil
  4. Sınıfta cinnet filmini izlemek istiyorum :D:D Ben bu mimi yapmıştım yine de çoook teşekkür ederim :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkutucu öğeler içermektedir:P Mimi görmemiştim ben teşekkür ederim.:)

      Sil
  5. ''Ben nerede yanlış yaptım?'' ile başlayıp ''Kuruntulu saatler''e girmek ve sonrasında ''Sınıfta cinnet geçirmek?''

    Aman tanrım?! :D

    prestij çok iyi filmdi ama ben pek şaşırmamıştım gerçi.adamın sürekli gel git hallerinden belli oluyor gibiydi ikizinin olduğu.
    opps sanırım spoiler verdim :D

    bu arada aldım mimi ^.^

    YanıtlaSil
  6. Düşün yani durum o kadar vahim:)
    Ben tahmin etmemiştim hiç süpriz bekleyerek izlemedim filmi:)

    YanıtlaSil
  7. kacamak cevaplar vermis gibisin:)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yapacağım :)

    YanıtlaSil
  9. mim için teşekkür ederim ve cevaplar çok güzel valla :)

    özellikle ben de bu aralar yalan dünya'ya taktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim içimden öyle geçti beğendiğine sevindim.Yalan dünya tv izleme sebebim resmen.:)

      Sil