Sayfalar

26 Şubat 2012 Pazar

Anlamsız Haftasonları

         Ara tatilden döndüğümden beri anlamsız hafta sonları geçiriyorum.Tam anlamıyla hiç bir işe yaramayan.Evden zorla adımımı dışarı attığım türden.Hiç bir şey yapmaya ne isteğim var ne de mecalim var.Tek yaptığım biraz netle uğraşmak,film izlemek vs.Evi toplamak derin bir temizlik yapma fikri kafamda beni meşgul etsede onada elimi atmıyorum.Belki elimi atsam ruhumuda toparlayıp bir şeyleri yoluna koyacağım.
         Bunların haricinde bir sürü seminere kursa başvurdum.Tiyatro kursu eğer olursa bayağa zamanımı alacak.Mart ayı olaylı geçeceğe beziyor.Planlar iptal olmazsa evde oturmaya bile zamanım olmayacak.Bundan şikayet eder miyim bilinmez.Belkide o yoğunluğa hazırlıyorumdur kendimi.Biraz inzivaya çekilmek iyidir diyerekten.
         Hafta sonları evde olmama rağmen çok çabuk geçiyor.Bu hafta sınav diye tutturan öğrecilerime bir sınav hazırlamam lazım.Birde sınıf düzeyi sorulardan sıkılmış bir kaç öğrecim var onlara yönelik ayrı bir hodri meydan soruları hazırlayasım var.Ek olarak vergi haftasını kutlamak benim kulübe düştü.Çocukların hiç biri verginin ne olduğunu bilmiyor.Bunu törende bütün okula sunmak kadar anlamsızca bir şey de yok.Çünkü hiç biri bir şey anlamayacak o gürültüde.
        

4 yorum:

  1. ben mesela haftada 6 gün çalışıyorum, çok arıyorum 2 gün tatili. istanbul 'a gidemiyorum o yüzden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2 gün tatil önemli oluyor şehir dışına çıklacağı zaman.Benimde oldukça işime geliyor.Şu ara bir şey yapmak istemediğim için böyle.

      Sil
  2. yaa normal ki bu hayatın. herkes senin gibi yaşıyor ki. neden mutlu huzurlu olmadığını anlamıyom ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatayım desem uzun sürecek deep.Zaman zaman yazılarımda bahsediyorum ki.Mutsuzluk bir dönemdir yapıştı bana yakamı bırakmıyor.Ama toparlanma sürecindeyim.Umut taşıyorum yani.:)Normal olduğunun farkındayım sorun yaşantımda değil benim hissettiklerimde.Niye böyleyim diye bende soruyorum zaman zaman kendime.

      Sil