Sayfalar

17 Şubat 2012 Cuma

Bir Gece Vakti

          Tik tak tik tak gene gece ilerliyor ve ben uykuya direniyorum.Bu seferki bahanem bu yazıyı yazmak.Dün film izlemekti.Bu günde film izleyecektim ama izlemeye başladığım film beni sarmadı.Bende kendimi bilgisayarın tuşlarına basarken buldum.Neyse işte onu bunu boş vereyim de yazıyorum nihayet.Bir üşengeçlik sarmıştı ki beni sormayın.Ee sormayın dedik ya:P:) Ara tatilde zaten bilgisayardan netten her şeyden uzak durup bir dinlenmeye çekilmiştim.O kadar ki beni nette göremeyen arkadaşlarım bu süre uzayınca başıma bir şey geldiğini düşünmüşler.Halbuki alt tarafı 10 gün falan olmuştu nete girmeyeli.Söz konusu ben olunca böyle düşünmeleri çok doğal.Ee sonrasında da yazamadım tabi hemen.Sanmayın ki meşguliyetten aksine meşguliyetsizlikten üşengeçlikten.Tamam işlerimde vardı ama blogu bu kadar ihmal edecek kadarda değildi.Pekala bol bol film izleyebildim.Tv de izledim bu aralar.Havalar soğuk pek dışarı çıkasımda gelmiyor.
        Ve döndüğüme göre bir şeyler anlatmam ya da biz söz söylemem ,bir şeylerden bahsetmem gerekir ama söyleyesim yok.Söylenecek o kadar çok şey varken kelimeleri düğümledim.Bakarsınız bir gecenin efkarında suskunluğumu bozup içimi dökerim gene buralara ve sonrasında yazmasam daha iyiydi diyen kuruntu cümleleri bulurum beynimde.Ve her neyse içimde tuttuğum çoğundan bende bihaberim.
         Özlemişim buraları yazı yazmayı, kendi iç sesimle konuşup başkalarına anlatıyormuş gibi yapmayı.Özlemişim buraları kendimle buluşmayı  ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder