Sayfalar

22 Şubat 2012 Çarşamba

En Sevilenler(Mim)

Biricit ve  Deep beni mimlemişler.Teşekkür ederim her ikisine de.Gelelim mim sorularımızı cevaplamaya.

Mim Konusu
En Sevilenler:

1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb. 
En sevdiğim diye düşününce sevdiğim çok şey var ama.En sevdiklerim: 
*Sevdiğim bir ortamda geyik muhabbeti yapmak.Espiriler yapmak vs
*Gezmediğim görmediğim bir şehri gezmek.
*Yeni şeyler keşfetmek.
*Pratik çözümler bulmak.Ve bunun takdir edilmesi de hoş oluyor.:)
*Öğretmek ve yeni bir şeyi öğrenmek.
*Tiyatro sinemaya gitmek , kitap okumak ve kitap fuarı gibi yerleri dolaşmak.Kitap almayacak olsam bile kitapçıları gezmek hoşuma gider.
*Teknoloji mağazalarını gezmek ...
*Temiz hava olan bir yerde yürümek.

2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Dönem dönem değişse de.

*Okul işlerimi hallederim.
*Okulda ders işlerken kullanırım.
*Evrak işlerim dışında bloguma girerim.
*Face artık pek girmiyorum ama genede şöyle bir bakarım.
*Maillerime bakarım.
*Film izlerim.Dizi izlerim.
*Bazen twitter'a bakarım.
*Eskiden oyunda oynardım.:)Dönem dönem bazen hala oynadığım olur.
*Ç içi isem arkadaşlarımla veya ailemle konuşurum.
Kısacası pek yapmadığım bir şey yok.Birde müzik dinlerim sıksık radyoyu açarım.

3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz? 
Sürprizli filmleri severim.
3 idiots
Başlangıç
Sherlock holmes filmleri
My names is khan
Karayip korsanları 3 filmide
Benjamin buttun
Kader Ajanları
Yeşil Yol (Güzel filmdi eski ama)
Siyah kuğu
Soraya' yı Kurtarmak
Ejderha dövmeli Kız filminin son versiyonunu izledim oda güzeldi.Kitabı kadar olamasa da.:)
Arkadaştan Öte
Kadınlar Ne İster
Prestij
Türk Filmi olarak
Kaybedenler Kulübü
Aşk Tutulması
Aşk Tesadüfleri Sever
İncir Reçeli
Aklıma gelmeyende bir dolu film var.Bunlar aklıma gelenlerin içinden sevdiklerim.


 4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
1.Güneş Gözlüğü
2.Saat
3.Küçük bir çaydanlık
4.Ayakkabı
5.Sırt çantası
6.Pc için kulaklık
7.Harddisk
8....

5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane.
Daha çok radyo dinlerim.Gene de bir listem var ara sıra onu açıyorum.Her tarz müzik var içinde.
1.Cem yılmaz'dan Ah bu Gönül şarkıları

2.Nev Efkarlıyım
3.Kolpa yeni şarkısı







Mimlenenler:

 Düşünüyorum da...
çalıkuşu'nun günlüğü
 HerbiRenk
bir lokmadan bir şey olmaz!
Gider Sahiplerini Koruma ve Yaşatma Blogu ***turuncu masallar***
 çsel Konuşmanın Dışa Vurumu
Mon Clementier
Fikir Beyanı










Yagmurun Yagması Iyidir
!!ıVıR ZıVıR eNSTiTüSü!!!





























Mimlediklerime gidip haber vermek daha iyi olacak.Hiç haber vermiyorum üşengecin tekiyim.:)

20 yorum:

  1. Beni de bu mim olayına bulaştırdınya daha da bişey demiyorum sana.İyi de ben kimi mimlerim? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birileri muhakkak izlemeye başlar onları mimlersin.:)İstemezsende mimleme çok sorun değil.:)

      Sil
  2. ahh ahh incir receli cok güzeldi :)
    korku fılmı sevmıo musun?
    mimi cevapladığın ıcınde tesekkur ederım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim de son zamanlarda öyle güzel bir korku filmi ile karşılaşmadım.Bir dönem çok izliyordum.Tek başıma bile oturup çok izlediğim oldu.Keyif alıyorum.Ne demek asıl ben teşekkür ederim.:)İncir reçelini bende severek izledim.İncir reçelinide normalde de çok severim filmdeki kız gibi.:)

      Sil
  3. daha bu gün baktım yoktu mim:) teşekkür ederim cevaplarım en kısa zamanda:)) 3 idiots bombaydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni yazdım.Aslında oldu bir kaç gün ben yeni yazabildim.:)3 idiots harikaydı evet.My names is khan da öyle hint filmi.:)

      Sil
    2. onu seyretmedim, not alayım:) teşekkürler:)

      Sil
  4. Bugün farklı bir moddayım. Akşama kadar mızıka çalmak isteyişim gibi. bel ki de Mehmet Akif için bir beste yapabilirim. ne de olsa O'nun dedesiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Akif'i biiliyorum mızıkadan beste ne güzel.Çok şanslı bir çocuk Mehmet Akif.

      Sil
  5. fıstık ben bu mimi yaptım zati
    bu arada sevdiğin filmler baya bi işime yaradı bu akşam bir kaçını deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl gözümden kaçmış bir arayoktum blogda bakıyım.Hmm hangilerini seçtin acaba:)

      Sil
  6. huyumkurusun çok saol ama mim yazamıyorum bloguma. blogun o seksi havası dağılıyor gibi geliyor :D kişiye özel çalışıyorum gibi de düşünebilirsin.

    1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb.
    *Uyumak
    *Yeni tatlar denemek
    *Kızların yanaklarıma iltifat etmesi
    *Fantazi edebiyatı okumak, izlemek, oynamak. (ork, elf, cücelerin olduğu fantazi. yanlış anlaşılmasın)

    2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
    *Gmail - gtalk olayları
    *Facebook grubumuzda dünyayı kurtarmak
    *Dizi-film izlemek
    *Torrenti sömürmek
    *İşle ilgili hesap incelemeleri tırı vırı

    3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?
    *Yüzüklerin Efendisi Serisi
    *Dövüş Kulübü
    *İyi Kötü Çirkin
    *Bir Avuç Dolar için
    *Yedi
    Ohoooo daha bi dünya film var ama çok yazıp bunaltmak istemiyorum okuyanları.

    4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
    Almak istediğim bir şey yok ama zorla bir cep telefonu aldıracaklar.

    5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane.
    Daha çok radyo dinlerim.Gene de bir listem var ara sıra onu açıyorum.Her tarz müzik var içinde.
    *ac/dc - let me put my love into you
    *metallica - whiskey in the jar
    *the bee gees - stayin alive

    3 dedin ama bunu da yazayım. bunu da çok dinliyorum işe gidip gelirken;

    lykke li - i follow rivers

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimi cevapladığın için teşekkürler.Tümcevaplar tam seni yansıtıyor.:)Bak uykuyu bende severim yazmayı unutmuşum.:)

      Sil
    2. yok yaaa, blogun sansür yemesin diye tam beni yansıtan cevapları yazmadım :D

      http://www.youtube.com/watch?v=U5ZkeT3ZgPs&feature=related bütün uykuyu sevenlere gelsin.

      Sil
    3. Demek öyle halbuki bu kadarı seni anlamamıza yetmişti.:P:)Teşekkürler blogumu düşündüğün için.:)Videoyu yeni açtım bakalım ne çıkacak.:):)

      Sil