Sayfalar

28 Şubat 2012 Salı

Hangi Konu

Kafamda çok konu var ama hiç birini adam akıllı oturup yazamıyorum.Taslaklarla doldu blog.:)

Her zamanki gibi kafamda gene çözümünü bekleyen bir soru var.Kendimle savaşıyorum.Oluruna bırakmaya çabalıyorum.Çözmeden içim rahat etmiyor off ya.:S

Kendim olmaktan hiç bu kadar sıkılmamıştım.

Kardeşimin sözü olacak martta bir yoğunluk bekliyor ki beni sormayın.Tatlı telaşlar bunlar.(Bir konuda bunun hakkında yazasım var.Eğlenceli bir olay.)

4+4+4 hakkında yazmalıyım ama bu da bekliyor kafamda.Olursa eğer bu uygulama benimde başka okula gitmem söz konusu olabilir.

Diğer bir konu eğitimdeki kaynak kitap ve eğitim eşitsizliği üzerine.

Kafamdaki asıl konuyu buraya yazmakda çok tereddütlüyüm kedimle savaşıyorum.Bir kaç kere denedim ama yazamadım.Bu benim diğer konulara el atmamada mani olabiliyor.

Böyle böyle uzayıp gidiyor bu konular.Kafamdaki karmaşa hala devam ediyor.Hani filmlerde olur ya kapının önüne kundakta bebek bırakırlar ev halkı düşünür kara kara ne yapacaz falan diye.Benim aklıma da sahipsiz sorular bırakıyorlar.Bu bilmeceyi çözecem derken helak oluyorum.

2 yorum:

  1. Demek kardeşinin sözü olacak. Hayırlı olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Hayırlısı:)mutlu olur inşallah.

      Sil