Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

Harem(MİM)

    Bu aralar ara tatildi ve sonrasında iş yoğunluğu vs ancak vakit bulup bloğuma uğrayabildim.Uğramışken de şu söz verdiğim Harem mimini yazayım dedim.Deep sağ olsun beni mimlemiş ama ben yazana kadar o çoktan mim yazısını yok etmiş bile.:P:)Neyse işte malum konumuza dönelim.Başlıktan da anlaşılacağı üzere beğendiğimiz kişilerden oluşan 10 kişilik bir harem oluşturacağız.Ben kendi adıma 1. 2.diye sıralamayı düşünmüyorum öle harem gözdesi bu gibi düşünülmesin.Diğerleri alınır falan:PAdil olmak lazım.:)Neyse işte bu işin şakası tabi.













Robert Downey Jr Sherlock holmes


















Karayip korsanı johnny depp
                                                                                                                 


Gregory House     Hugh laurie

Orçun:))  Bartu Küçükçağlayan










Cem Yılmaz















Ata Demirer











Nev






















Taylor Lautner( Jacop)

Bu seçimleri yaparken neye dayanarak yaptım bende pek bilmiyorum.Üzerinde fazlada düşünmemek lazım.:)10 tane olmadı sanırım.Üşendim biraz galiba.:))

4 yorum:

  1. orçunn yaa adamım, her eve lazım =))
    a haa ben johny depp'i unutmuşum bak, her ne kadar çok memnuniyetsiz seçimler izlenimi versen de ben begendim haremine sağlık =p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklamaya üşendim sadece hepsini seçmemdeki ayrı:)Eğlenceli bir harem ortamı olsun istedim.:)Teşekkürler senin haremdeiyiydibu arada bir göz atmıştım.:)

      Sil
  2. :)) sen yine bulmuşsun benim pek öyle hayranlık duyduğum insanlar yok:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hayranlık duymuyorum.Pek öyle hayranlıkduyduğumkimse yoktur.Bu seçimleri yapma sebebim genelde karakterlerde hoşuma giden taraflar oldu.Filmdeki karakteri vs.:)

      Sil