Sayfalar

28 Şubat 2012 Salı

Olgun(O bir öğrenci)

       Daha henüz çarpmayı öğrenmeden kendi kendine öğrenen ve  hatta kara kök almayı öğrenmiş bir öğrencim var.Nasıl öğrendiğini duyunca gülmekten öldüm.Öğrencimi okula getiren lise öğrencisi bir çocuk var o arkadaşına anlatırken duymuş.Anlattığı çocuk hala anlamamış gibiydi bu arada.:)Öğrencim kapmış kara kök işini.Zeki insanın hali başka oluyor.Bugünde oturmuş 35 ile 35 nasıl çarpılır diye sordu.Sınıfta henüz çarpmayı görmedik çıkarmayla uğraşıyoruz.35 ile 10'u çarpmış.3 tane 350' yi kafadan topluyor.Devamını da sanırım 350'nin yarısını bulup mu ekledi bir şeyler yaptı.1225 sayısını buldu.Bende diyorum niye çarpıyor 35 ile 35'i. Kara köke takmıştı bu ara çünkü.Meğersem 1225'i kara kökünü de dün sormuştu onu hesaplıyormuş.:)625 i de ben söylemiştim 25 diye.Hiç unutmadığı gibi ekliyor üstüne habire.Sınıfta 3 basamaklı sayılarla toplamayı da görmedik henüz.Anlayacağınız uçtu yani.Bende köstek olmuyorum destekliyorum  bir dk kafası durmuyor. Çok hırslı.Bugün matematik sınavında bir problemi yapamadı ağladı.Bende hatalarından ders çıkarmak önemli olan vs vs diye konuştum rahatlattım biraz.Sürekli öğrenmeye istekli.Ben bir öğretirsem o üstüne 5 ekliyor.Böyle bir çocuk işte.

2 yorum:

  1. Yaş oldu 24 ben hala ebob ekokla boğuşuyorum. Hey maşallah (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Matematiği severim yoksa böyle bir öğreciye yetmek kolay değil.Sürekli teneffüste soru yağmuruna tutuyor şu şöylemi böylemi diye:)Maşallah nazar değmesin gerçekten iyi yerlere gelebilecek bir çocuk.Ebob Ekok gıcık konuydu bende sevmezdim pek kolay gelsin.:)

      Sil