Sayfalar

21 Mart 2012 Çarşamba

2 Mim Bir arada kişisel piskolojik ortaya karışık.:)

Mim yazmayı erteleyip yazamamıştım.Üşengeçliğim tutmuştu gene.İşte o geciken mim  yazılarım karşınızda olacak.

Sevgili Biricit'in mimlediği Kişisel Bakım Mimi:Öncelikle baştan belirtiyim öyle çok özel bakım yapan insanlardan değilim.O yüzden komedi sayılabilir bunu cevaplamam.:)

1. Saç bakımı için ne yaparsın ne kullanırsın?7/24 denilen saç kremi,Şampuan ayrıca gene saç kremi.Bitkisel bir karışım saç yağı  ayda yılda bir kullanıyorum.

 2-Yüz ve Cilt Bakımı Neler Yaparsın?Hiçbir şey.Yüzümü yıkıyorum sadece.:)

 3.Dudak Bakımı için Ne Kullanırsın?Hiç bir şey:)Çok nadir dudak koruyucu.Aldıklarımda duruyor öylece aslında.:)

 4.El ve Ayak Bakımı İçin Ne Kullanırsın?El ve ayak için kremler kullanıyorum.Marka vermeye gerek duymadım.

5.En son kişisel bakım Ürünü olarak ne aldın?Parfüm aldım sanırım.


Sevgili Deep'in mimlediği Psikolojik Mim:

 1. Kendini seviyor musun? 
 Sanırım seviyorum.Kendi kendimle mutlu olabiliyorum.Sadece kendimden memnun olmadığım şeyler var.

2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler?
Şu an aklıma gelenler.Güzel bir kitap okumak.Film izlemek. Keyifli bir uyku çekmek.Öğretmek.Bazen düşünmek.Oyun oynamak.Yeni yerler görmek gezmek.Şiir yazmak.Bilgisayarı kurcalamak.Yeni şeyler öğrenmek.Keyifli sohbetler yapmak.Espiri yapmak.Yolculuk yapmak.

 3. Hedeflerin nelerdir? 
 Öğretmen olarak atandıktan sonra bir dönem hedefsiz kalmış gibi hissettim bocaladım.İyi bir öğretmen olmak hedeflerimden biri.Mesleki olarak donanımlı bir insan olmayı hedefliyorum.Kişiliğimle ilgili koyduğum bazı hedefler var.Hayatımla ilgili koyduğum gelecek planlarım var.Para biriktirmek öncelikli bunların yanında. Bu hedefleri gerçekleştirirken de mutlu ve huzurlu olmayı diliyorum.

4. Nefret ettiğin şeyler?
Sözümün kesilmesi.Saygısızlık.Patavatsızlık ve düşüncesizlik.Aptal insanların ve cahil insanların bilmişlik taslaması.Bilmediği halde diretmesi.Haksız olan birinin haksız olduğunu bildiği halde üste çıkmaya çalışması.Yalan en nefret ettiğim şeydir. Uyanmam gerekmediği halde uyandırılmak.:)İyi niyetimin suistimal edilmesi.Ve daha bir sürü sayabiliriz.

 5. İlham aldığın kişiler? 
 Dönem dönem değişiyor.Bazı özelliklerinden ilham aldığım kişiler olmuş olabilir.Ama özel olarak ilham kaynağım olabilecek birisi yok.

6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?
Aklıma Gelen Şarkılar:Ahmet Enes:Cennet,Candan Erçetin:Söz vermiştin,Şebnem Ferah:Mayın tarlası
Aklıma Gelen Kitaplar:Okul Anıları(Çocukken okuduğum öğretmen olmamda etkisi olan bir kitap),Martı,Alacakaranlık Serisi,Milenyum Serisi,Jane Eyre,Bin muhteşem Güneş,Uçurtma Avcısı,Dikkat Vücudumuz konuşuyor...
Aklıma Gelen Filmler:İzlediğim bir filmi tekrar izlemeyi sevmem.Benjamin Button,Akıl oyunları,Karayip Korsanları,Başlangıç,Siyah Kuğu,Soraya'yı Kurtarmak,3 idiots,My name is Khan...

7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın? Ölmeden önce yazdığı. Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu.
Merak ederdim öldü mü acaba diye araştıra bilirdim.Dedektif Huyum iş başında.:P

8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin?
Cümlelere sığmam taşarım.:PAyrıca istenirse 1 paragraflıkta cümle yazılabiliyor.Öyle oyunlara girmedim.:))

 

 

6 yorum:

  1. canım cok doğalsın ıkı mımdede doğal yanıtlar:)
    ayrıca bıtkısel karısımı merak ettım bı acarsan bı yazında bahsedersen guzel olur:)

    YanıtlaSil
  2. Doğal olmayı seviyorum.Göz kalemini bile yeni yeni kullanıyorum.Saç bakım yağı olarak geçiyor.Şişesi duruyo ama kutusunu atmışım.İçinde neler var bilmiyorum.Ankaradan almıştım özel olarak satıldığı bir yer vardı.

    YanıtlaSil
  3. anladım canım tesekkurler,Istanbulda var mı dıye bakardım doğal urunler daha yararlı

    YanıtlaSil
  4. Alttaki okulda yapılan bi anketti. deep'ciğim de sağolsun mime çevirdi. Güzel olmuş bn çok beğendim :):) Eğlendim okurken.

    YanıtlaSil
  5. Deep:2 ve 4. ne:))Komik mi olmuş:P

    S.Darko:Bende mimi beğendim.Okul ne veriler elde etti acaba.Benim cevaplardan ne elde ederler bilemeyeceğim.Analizini merak ettim aslında cevaplarımın.:)

    YanıtlaSil