Sayfalar

1 Mart 2012 Perşembe

5N1K(Mim)

         Bu 5N1K sorularını çocuklara hep ben sorardım.Metinle ilgili olarak.Şimdi sıra bende sanırım.:)Mim Konusu :Ne,Nerede,Nasıl,Ne zaman,Kim sorularına aklınıza gelen ilk cevapları vermek.Bütün yanıtlar bağlantılı olabileceği gibi ayrı ayrı düşünüp cevap verebilirsiniz. Fotoğraflarla da destekleye bilirsiniz.Mim için Biricit'e teşekkürü bir borç bilirim.:)

 Ne?: SanaNe:)
Çocukken yaptığım saçma bir espiri


Nerede?:Hayallerde
Mutluluk bence hayallerde.

 Nasıl ?: Soğuk ve karlı
Bugün ki hava durumu:P

Ne zaman ? :Canım isteği zaman.

Kim ?: Kimse
Bunu da sizin yorumunuza bırakıyorum.:)
Mimlenenler:)
Yargılamadan Sadece İNSAN Diyebilmek...
beyinden yoksun olabilirim
http://benolmeden.blogspot.com
Asahhara

9 yorum:

  1. Mim için teşekkürler, en kısa zamanda yanıtlayacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki bekliyorum yanıtlarını.:)

      Sil
  2. sorulara cevaplar çok güzel :))

    YanıtlaSil
  3. :)) cevaplar cok hos olmus sevgıler samımı bulduğum ıcın ızlıyorum seni :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim aynı hisleri taşıyoruz o zaman.:)

    YanıtlaSil
  5. Cevapladım bende teşekkürler mim için :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler mim için.. ;) http://benolmeden.blogspot.com/2012/03/5n1k-1mim.html

    YanıtlaSil