Sayfalar

28 Mart 2012 Çarşamba

Biscolatadan banane

Eskiden yollarda iç sesimle sadece blog yazarken şimdilerde sözlükte yazmaya başladım.İşte o günlerden biri olan bugün dün arkadaşımla konuştuğum bir hadiseyi düşündüm.Şimdi öyle bir şey diyeceğim ki bazılarınız yuh diyecek.İmkansız ya da tercihi farklı diye düşünecek.Nitekim ismini vermediğim kendini buradan okuyunca anlayacak kişi de öyle söylemişti.

Biscolata adasına git mi öle bir şey söylemişti.Bende işim olmaz tarzı bir cevap verdim.Evet öyle yani biscolataymış, Kıvançmış eskiden beri öyle yakışıklılığa bakan biri değilim.Yani bu utandığım ya da geleneksel toplumsal olarak doğru bulmamakla falanda alakalı değil.Çok öyle hayran olmak gibi bir huyum ezelden beri yok.Ya da hayranlık duyacağım şey yakışıklılık olmuyor.Bahsettiğim erkekleri yakışıklı bulmamakla da ilgisi yok bunun.İsterse doğa harikası olsun fark etmiyor sadece tip söz konusu olduğunda.Bu kız uyduruyor diyecek bazılarınız.Ya da iç güzellik hadisesinin yalan olduğuna inananlar öle bakacaktır.Ya da kendini kandırıyor der belki birileri.

Her neyse açıklayım sebebini sebep kadınlardan hoşlanıyor olmam falan değil konu buralara gitmesin.:)

Matematiksel olarak anlatacağım.Yakışıklılık,Zeka,kariyer vs hatta sevgi bunların hepsine 0 değerini verelim.Karakterse 1 olsun.Bu sıfırlar karakterin yanına konduğunda benim için çok anlam ifade ederken diğer türlü 0 'dan öteye gitmiyor.Sebep sadece bununla alakalı.O yüzden filmlerde dizilerde oynayan kişiye değilde oynadığı karakteri beğenirim genelde, oynadığı karaktere hayran olabilirim belki.

Bugün öğretmenler odasında konuşuldu.Cezayir'de bir kız babası, telefonunda Kıvanç'ın resmi olduğu için kızını öldürmüş.Kıvanç duyduysa eğer üzülmüştür bence.Konu buradan da arkadaşlardan birinin gelininin eve Kıvanç'ın posterini asması olayına geldi.Başka bir arkadaş nasıl yani, eşi yani oğlun kızmıyor mu?Yoo dedi asılı evde.Sonra biraz geyikler döndü. Eşim beni vurur ya da tersini düşünelim Azra'nın resmini assa kabul edilebilir mi falan diye.Bende en son olarak benim karışanımda yok ama ortada astığım bir poster falanda yok dedim .Geçen bir poster aldım ama manzaraydı.:)İşte böyle bir mevzunun daha sonuna geldik.Siz bana bakmayın varsa beğendiğiniz birileri onlara odaklanın.:)(bkz:Benden adam olmaz)

19 yorum:

  1. işte bütün mesele karakter,zeka, kariyer, yakışıklılık ve diğerlerinden hangisine 1 değerini verdiğin. bu kişiden kişiye değişir ve bence sorgulama hakkımız yok. ama dış görünüş yine de önemlidir :D

    YanıtlaSil
  2. Önemsiz demedim farkındaysan kişilik olmadığında benim için anlam ifade etmediğini söyledim.Elbette önemlidir ama bir kişilikle anlam kazanır.

    YanıtlaSil
  3. Birde kimseyi kınamıyorum yanlış anlaşılmak istemem bu benim yapım beni anlayamayan arkadaşlarım oluyor bunu paylaşmak istedim.Bende kendime anlam veremiyorum ama öyle olduğuma kanaat getirdim tüm yaşadıklarımdan.

    YanıtlaSil
  4. Kişinin ahlakı önemlidir. Yansıttığı pozitif değerler mutlaka yüzüne vurur insanın..

    YanıtlaSil
  5. Haklısınız profösör bencede bu önemli. bir nur oluyor insanın yüzünde o çok önemli hatta.

    YanıtlaSil
  6. Haklısın ya kızların çoğunda böyle bir olay var işte nerde sarışın nerde kaslı üçgen erkek off şuna bak yaa.. senin olduğunu düşünsene.. saçma sapan tipler. Takdir ettim farklı bir fikir savunduğun için:)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim onları kınıyor değilim herkes aynı değil sonuçta bu benim bakış açım herkesin yadırgadığı bir bakış açısı ya da hikaye gibi geldiği için onlara.ama benim için cidden öyle.Bugüne kadar bunu anladım yaşadıklarımdan.

    YanıtlaSil
  8. Hayranlık duygusu bende de yok. Şu yaşıma kadar duvarımı kimsenin resmi süslemedi. Birinin hayatını hiç ezbere bilmedim. Her filmini kaçırmadan izlediğim, her şarkısını ezberlediğim kimse olmadı.
    Bu konuda bence tuhaf değilsin. (:
    Ve ben sizi nedense, niye olduğunu kendime sordum ama cevabı yok, erkek sanıyordum. Bunu da belirtmek istedim.

    YanıtlaSil
  9. ilk defa erkek sanılıyorum ya da ilk kez benim haberim oluyor.Aslında çok normal sanırım. bazı yönlerden erkeklere benzediğimi düşünürüm demekki yazarkende öyle görünüyor .Bu demek değilki erkek gibi görünür erkek gibi konuşur falan bu öyle bir şey değil ama bu konuda bir yazı yazacaktım orada daha iyi ifade ederim sanırım bu durumu.tek olmadığımı biliyordum neyseki varmış emin olmuş oldum.Çünkü bu tip insanlar pek görünür olmuyor bahsetmiyoruz ya da ön planda değil çoğunluk olmadığımızdan sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü bişey hissetmediğimiz için, hiçbir tepki de vermiyoruz. Ee doğal olarak sessiz kalıyoruz. :) :)

      Nedeni yazıların değil, ama ne bilmiyorum. (:

      Sil
    2. Sadece sen değilmişsin öyle duyumlar aldım bakalım yeni yazımda anlatacağım benim düşüncelerimi.Bana yeni konu vermiş oldun.Zaten bu konuda kendimle ilgili bazı düşüncelerim vardı.Kafamı toparlayıp yazamamıştım.:)

      Sil
  10. bu yazıyı okuyunca dn okuduğum bir haberde geçen dialog aklıma geldi:)

    Ali Sunal'a sormuşlar:)

    Bir zahmet Elele alın ve röportajın gerisini okuyun. Ali Sunal, şeytan tüyü olan insanlardan, gerçekten çok kibar, esprili, zeki ve eğlenceli. Bir ara soruyorum, “Gay misin, cimri misin! Bu kadın senden niye ayrıldı?” Ama bunu bir soruşturma savcısı edasıyla sormuyorum, gülerek soruyorum. O da kahkaha atarak, “Yok ya ben lezbiyenim! Kadınları seviyorum” diyor...

    haber: http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/20222708.asp


    Sonuç olarak, herşeyin bir zamanı vardır mutlaka karşına istediğin gibi biri çıkacaktır diyerek klasik bir şekilde bağlamak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı olsun canım şuan zaten böyle bir şey istemiyorum.Sadece bu konuda fikrimi belirtmek istedim.Herkes farklı sonuçta birde benim bakış açım bulunsun bakalım.:)

      Sil
  11. ke-sin-lik-le! karakter olmayınca hiçbir şeyin önemi kalmıyor. ve bence de birine hayran olmak için yakışıklı olması yeterli değil.
    o poster işini küçükler yapıyor zaten daha çok. ben de 15 yaşlarındayken önüme gelene hayran olurdum tabi onu geçmeyeyim=S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kınadığımdan değil ya yapmaları bence yanlış değil herkes farklı beğeni ve isteklere sahip bende öle olsam işim daha kolay olurdu benim beğeneceğim kaarkter biraz zor yani.):)

      Sil
  12. çok doğru ben ki güzelliğe aşık bir insan olarak derim ki karekterden ötesi yalan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla seni yorumu merak ediyordum ne yalan söyleyim.Ama böyle diyeceğini biliyordum.Düşünsene karaktersiz ama tip var yazık ya o tipe:))

      Sil
  13. annadım sen matematik öğretmeni olmalıymışsın.
    :)
    0-1 iyi düşünce.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında olmak istediğim meslekti sayısal seçmem engellendiği için bu alana kaydım.Hem sonuçta gene matematik anlatıyorum.:)

      Sil