Sayfalar

15 Mart 2012 Perşembe

Çeyrek Geçiyordu

Saat geceyi çeyrek geçiyordu
İçindeki bir sıkıntı geçmek bilmiyordu
Düşündü düşündü...
Sebebini bulamıyordu.
Belki de korkuyordu ya da zaten biliyordu.
Her neyse gene de emin değildi.

Saat uykuyu çeyrek geçiyordu.
Ama henüz uyuyamamıştı.
Gözleri de yorgundu bedeni de
Beyni ise hiç dinlenmiyordu.
Uykuda bile savaşıyordu kendiyle
Dinmek bilmiyordu bu bilmece

Saat karanlığı çeyrek geçiyordu.
Saat karanlığı elbet geçecekti
Aydınlık günler gelecekti
Bunu biliyordu
Belkide umut ediyordu.
Hisleri kuvvetliydi biliyordu işte
Güzel günlere yakındı fikrince

Saat yorgunluğu çeyrek geçiyordu
Hayatın çeyreğini geçmişti birden bire
Gençlik bitiyordu belki de
Ama nasıl olurdu?
Henüz o yaşamamışken gençliği
Kayıp gidiveriyordu şimdi de

Saat feleği çeyrek geçiyordu
Belkide feleğin çemberiydi saat
O feleğin çemberinden geçerken
Çemberin içinde olduğunu anladı.
Ya dışındasındır çemberin ya da içinde yer alacaksın
Diye mırıldandı 
Saçmaladığının farkındaydı.

Saat birgün bozulacaktı
Nerede duracağını bilmiyordu.
Ama elbet birgün olacağı belliydi.
Buna hiç hazırlayamamıştı kendini.
Zaman zaman düşünmüştü.
Pilinin bitebileceğini.
Artık bir dur demeli
Kendini ifade edemeden gitmemeliydi.

Saat bu yazıyı çeyrek geçiyordu.
Sonu gelmemişti henüz bu yazının
Ama bitmeliydi bir yerde
Saat kelimeleri çeyrek geçerken
Bu yazıya ve saçmalığına son verdi...

14 yorum:

  1. benı anlatmıssın canım harıka olmus

    YanıtlaSil
  2. Saçmaladığımı düşünmüştüm kendini buldunsa sende bendensin bu gece.:)

    YanıtlaSil
  3. geceler sırdaştır...
    geceler karanlıktır ama gözleri var; seni, beni, onu gören.

    YanıtlaSil
  4. "Saat birgün bozulacaktı
    Nerede duracağını bilmiyordu.
    Ama elbet birgün olacağı belliydi.
    Buna hiç hazırlayamamıştı kendini.
    Zaman zaman düşünmüştü.
    Pilinin bitebileceğini.
    Artık bir dur demeli
    Kendini ifade edemeden gitmemeliydi."


    sanırım size ait gerçekten çok güzeldi. severek okudum. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş bence saçmalamayı çeyrek geçmiş güzelin tanımıyla çakışmış bence ben sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. Nar-ı Can:Görüyordur eminim bende geceleri daha iyi görürüm genelde önümü ve düşüncelerimi.

    Nurs:Teşekkür ederimbeğeildiğie sevindim o anda yazıp yayılıyorum.Yoksa sonradan okuduğumda beğenmeyip yayınlamam.:)

    Şeyma teşekkürler bi anda esti yazdım beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  7. gecenin sessiz karanlığı sarmış bedenimi
    düşünceler bir ağ gibi kaplamış her yeri
    sorun çözüm mü yoksa çözümler mi sorun
    gerçek hayal mi yoksa hayaller mi gerçek
    hepsi birbirine karışmış gibi
    belki sorunlar çözümlerde gizli
    belki de çözüm sorunun ta kendisi
    kim bilebilir ki???????????

    yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. İÇİN COŞMUŞ..DOĞAL DÖKÜLÜŞLER NE GÜZEL DİLLENDİREBİLİYORSUN DUYGULARINI..:))

    YanıtlaSil
  9. .Kimse bilemez insan kedisi bilemedikten sonra.Çok güzel yazmışsın Senin de yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Rosemary:Öyle coşmuştum gece gece bazen esiyo işte bana öyle.İfade edebildimmi bilmiyorum dilimin döndüğünce ifade etmeye çalıştım.

    YanıtlaSil
  11. sanki karamsar gibi yazsan da ben bunu olumlu ve umutlu buldum.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Esasen bir geçiş dönemi şiiri gibi olmulu yönleri farketmişsin deep.:)

    YanıtlaSil
  13. artık diyecek bir söz bulamıyorum...Duayenimsin diyorum..tarzın teşbihlerin, beni çooooook etkiledi..çooooook....

    YanıtlaSil