Sayfalar

31 Mart 2012 Cumartesi

Cinsiyet Özellikleri

Bu konu hakkında zaman zaman düşünürüm.Geyiğe müsait bir konu olduğu için dikkatli yazacağım.Geçenlerde beni net ortamında erkek sandıklarını öğrendiğim kişiler oldu.Bende bu konuda zaten var olan düşüncelerimi ortaya koymak istedim.

Hem erkeklere yakın özelliklerim hemde bayanlara ait özelliklerim var.Bu hormonel ya da fiziki bir olay değil. Benim hoşlandığım faaliyetlerle alakalı.

Kadınsal özelliklerimle erkeklere has gibi görünen özelliklerimi kıyaslayacağım.

Erkeklerle benziyorum çünkü

  1. Kılık kıyafet tarzı şeylere ihtiyaç olarak bakıyorum.Yeri gelince alıyorum.Öyle mağaza mağaza gezip kıyafet bakmayı sevmiyorum.
  2. Teknolojiye düşkünüm.Elektronik mağazalarını gezmeyi severim.
  3. Espiri sanki sadece erkeklere mahsus.Bende güldürmeyi seviyorum.Espiri yapmak hobim.
  4. Makyaj vb ilgim yok sade olmayı tercih ediyorum.Rahatlığım daha önemli.Spor giyinmeyi seviyorum.
  5. Kadın saatlerindense erkek saatleri ve bazı ayakkabıları hoşuma gidiyor.Spor oldukları için o taşlı saatleri parlak vs sevmiyorum.
  6. Mantıklı yanım bir çok kadından fazladır.
  7. Dedikoduyu,magazini pek sevmem.Çekememezlik kızlar topluluğu şeklinde yapılan icraatleri pek yapamam.
  8. Sayısal zekam daha iyidir.Matematikle,sayılarla uğraşmayı severim.Mühendislik alanlarında başarılı olabileceğimden emindim.Çocukken ateri kumandalarını tamir ederdim. Hala da  ufak şeyleri kendim, halledebilen biriyim.
  9. Bilgisayar oyunlarını iyi oynardım.Şimdi pek oynamıyorum ama yazdım gene de.
  10. Kızların bazı ortamındansa erkeklerin bazı ortamlarında olmayı tercih ederim.Misal tartışma içerikli konular.Fikir, düşünce paylaşımı gibi.
  11. Pratik biriyim bu iki cinsiyete de ters düşmez sanırım.Ama bence erkekler daha pratikler genel kanım.
  12. Film tarzım erkeklere daha yakın.Ama romantik komedileri de izlerim severim de.
  13. kağıt oyunları,okey vb iyi oynarım.
  14.  Güçlü olmasamda güçlü durmayı seviyorum.Kendi ayaklarımın üzerinde durup istediğim zaman rest çekebilmeliyim.


Kadınlara benziyorum çünkü...
  1. Duygusal bir insanım.Mantıklı yanımdan bahsetmiştim az önce üstte ama bir o kadarda duygusalım.Bu durum çok savaşlar açıyor içimde.
  2.  El becerilerim el işi vs yatkındır.
  3.  Yemek pişirme kadınların becerilerinin daha iyi olduğu konularda bende iyiyim.
  4.  Fiziki yapım ruh dünyam bunları dememe gerek bile yok.
  5.  Kırılgan ve hassas bir insanım.İstediğimde sivri dilli olabilirim.Dırdır yapma kapasitesine sahibim.
  6. Önemsemek gibi kötü bir huyum var erkekler kadar vurdumduymaz rahat olamıyorum. 
  7. Şiddet içerikli, savaşlı, vurdulu kırdılı şeylerden çoğu kadın gibi bende hazzetmiyorum.
  8.  Şefkat,acıma,anaçlık vb  duygular bende de baskın.
  9.  Giyinmeyi özenmeyi bende zaman zaman seviyorum.
  10. Argo ve küfür etmiyorum.
  11. Gezmeyi,eğlenmeyi gülmeyi el üstünde tutulmayı her kadın gibi seviyorum.Sahiplenilmek vs.
  12. Romantik ya da duygusal bir filmde göz yaşım dökülür hemen.
  13. Meraklıyım ama benim merakım daha çok bilmediklerimi öğrenme üzerine.
  14.  Tedirginim her kadın gibi.Gece dışarıdaysam her ne kadar korkmuyorum desem de kendime hafif bir etrafı kolaçan etme hızlı adımlarla yürüme , var yani tedirginlik.
  15. Süse püse düşkün olmayabilirim.Ama kişisel temizlik önemlidir.
  16. Erkekler bende gıcık oluyorum bazen.
  17. Kesinlikle erkekler gibi düz mantık değil ayrıntı ve detayları düşünürüm.
  18. Ve eğer istersem her kadın gibi saklamak istediğimi saklar iyi yalan söyleyebilirim.Ama yapmıyorum o ayrı.Genelde cesurca tepkiler vermek hoşuma gidiyor.
  19. Çoğu kadın gibi fedakar olabiliyorum. 
  20. Benziyorum çünkü kadınım.:)

İnsan kendi cinsine benzerliklerindense karşı cinse olan benzerliklerini daha çok irdeliyormuş bunu anladım.:)
 

Buda böyle bir yazı oldu nasıl oldu bilemedim.:)

25 yorum:

  1. inanılmaz derecede benzeriz. "kadınlara benziyorum çünkü..." bölümünde hepsi birebir tuttu.
    erkekler bölümünde ise, 2, 8 ve 9. maddeler hariç aynıyız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Sevindim o halde ya sanki tekmişim gibi hissediyordum.o maddelere baktım.:)bir ortak yönümüz daha var mani yazıyoruz blog yazıyoruz. pardon size baba diyebilir miyim pardon replikler karıştı:P.)):)

      Sil
  2. Güçlü olmasamda güçlü durmayı seviyorum :):)

    Sayısal zeka genellikle bayanlarda olur ama :) Okul birincileri falan genellikle bayan olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öle bi geneleme var kadınların sözel zekaları dil ve konuşma gibi özellikleri erkeklere göre daha gelişmiş.Sayısal alanlarda örneğin mühendislik gibi erkekler daha yatkın.Öğrencilerime baktığımda da maalesef bugüne kadar sayısal alanı iyi olanlar genelde erkeklerdi 1-2 kız hariç o kızlarda zaten 1. oluyorlar azimle birleşince.:)

      Sil
  3. makyaja ilgim yok demişsin. güldürrdün beni,
    blogda paylaştığın oje resimlerini beya başlıklarını bir say isteren.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerde hani oje resmi ya kimle karıştırıyorsun beni acaba.:)Ben ojeden nefret ederim.:)

      Sil
    2. 1 nisan mı acaba oktay şaka mı yapıyor dedirten yorum.:)

      Sil
  4. çok afedersin, " bizimkiz " bloguyla karıştırmışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun değil.:))olur böyle şeyler.Çok şaşırdım ama oje hele hiç kullanmam.:)

      Sil
  5. erkeler kısmında 13. madde kadınlar kısmında 11 maddenin sahiplenilmek bendi hariç benziyoruz.. enteresan efem.. beni de mi erkek sanıyorlar?? gerçi bazen sorarlar seni kafa kağıdı niye pembe diye ama ben şaka sanırdım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Varmış işte benim gibi insanlar çok şükür tek değilim.:)

      Sil
  6. Aman tanrım ben nasılım o zamannn :) Erkekler yazdığın bütün kısımlar tuttu kızlarla olanların bazıları .. Bu kadar yazmışsın senni bile erkeksi diyorlarsa beni kıyaslamaya bile gerek yok o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkeksi diyon yokta erkek sanmışlar demekki yazış tarzımdan bahsettiklerimden falan.:)blogda belli oluyor sanırım biraz okuyunca anlaşılır.:)Olsun herkes şıkır şıkır bir kadın olacak değil.Bizde kadınız en doğalından.:)

      Sil
  7. Bu yazının ilham kaynaklarından biriyim herhalde. (:
    Bende ikisinden ortaya karışık gibiyim. Ama dediğiniz gibi, en doğalından kadınız. (: (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım öyle oldu biraz ama zaten aklımda bir konuydu sende vesile olanların arasındasın.:)

      Sil
  8. çok da güzel olmuş! :)

    zira bende öyleyim. şöyle ki; kağıt oyunlarında okeyde iyiyim ve çok severim. pes oynamaya bayılırım. futbol maçı seyretmeyi severim. kadınların bazı ortamlarında olucağıma erkeklerin bazı ortamlarında olmayı tercih ederim ki bu yüzden kızdan çok erkek arkadaşım var sanırım :) mühendislik okumamda bu kısma giriyo bak :)

    kadınlık özelliklerinin de hepsine evetevetevet dedim okurken.

    çok da güzel olmuş bu yahu ellerine sağlık! :) bi'de ben mimimi yaptım kiii^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öğretmenlik okuduğum için ve ortam olarak öğretmenlik biraz tam kadın işi biraz giyim klasik vs olması gerekiyor bende orta yolu buluyorum kendi çapımda.:)Valla bende senin gibiyimleri duydukça seviniyorum.Ama süslü kadınlar daha çok sanırım.Ama iyiki varlar yakıştırıyorlar kendilerine.Ben onlarda beğensemde kendimde beğenmiyorum.Rahat edemiyorum.Bu arasöze gidecem söz kıyafeti bakmam gerekti kriz geçirdim resmen.:Smaniye hemen bakıyorum.:)

      Sil
  9. Küçükken bana da mahallede "Erkek Fatma" derlerdi. laf aramızda ağaç başlarından inmez, sürekli top koşturur dururdum :) Annem bile hep seni yanlış yaptık biz derdi :))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sakin bir çocuktum ama kardeşim senin gibiydi büyüyünce süslü bir kadın oldu ama.:)Ben hep sade takıldım öylede gitti.Yapı meselesi :)Ama bende erkeklerle oynardım .Futbol maçı falan yapardık.:)o zamanda kızlar çünkü gruplaşıp havalı takılıyorlardı sevmiyorum öyle şeyleri.:)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Öyle biraz tuhaf biriyim işte idare et.:))

      Sil
  11. erkekler kendini güldüren kızlara bayılır :)

    YanıtlaSil
  12. yalnız değilsin, yalnız değilim, güzel :)

    YanıtlaSil