Sayfalar

13 Mart 2012 Salı

Hafta Sonunun Ardından

        Bugünlerde iyileşme alt yapı çalışmalarım devam ediyordu.Kah sendeleyerek kah rutin bir şekilde yürüyordu bu çalışmalar.Kardeşime gittiğim bu hafta sonu ziyareti benim kendi içimde kurup kararlaştırdığım şeyleri dile dökülmesini sağladı.Kararlar almıştım bazılarını uyguladım.Gördüm ki değişmeyi başarıyorum.İstediğim doğrultuya doğru bir ben çıkıyor içimden.Orada birde çok güzel bir rüya gördüm.Bu da umutla doldurdu içimi.
       Doğru yolda ilerliyorum.Artık tam bir yetişkin gibi davranacağım çoğu insana gerektiği kadar yakın olacağım bu demek değil ki soğuk bir insan olacağım.Sadece yara almamak için hep tetikte olmak gibi bir şey..)Ve nitekim bu hafta sonu yeterince iyiydi.Kardeşimin ortamında çok gıcık tipler varda .:)
     Biraz gerilimli biraz eğlenceli bir hafta sonuydu.Kardeşim biraz gergindi ablalık görevi bana düştü.Sonra biraz toparlandı gerçi.Özlemişim onunla sohbet etmeyi bir yatakta konuşup onun uykuya dalması ve benim tekrar yerime dönmem.Birde utanmadan diyor ki beni uyutur öyle gidersin.:PO genelde biz konuşurken uyuya kalırda.Anlamazsınız bile aniden uykuya dalabiliyor.:)
      Bowling oynadık gene. Baya kendime göre ilerlettim.Ancak gücüm yetmiyor. Yoksa tam isabetli atıyorum.Son anda 2.liği kaybettim.Birincide zaten sporcu, beden eğitimi öğretmeni.:)
      Baş vurduğum seminer akşam çıktı zamanı.Okul çıkışı gideceğim yani:SBiraz zor olacak ama koşuşturma iyidir.Allahtan gideceğim yer eve yakın. Önümüzdeki hafta tam bir yorgunluk olacak.Hafta sonu öğrencilerimin bir kısmı ve aileleriyle kitap fuarına gideceğiz.Çoğu kitap fuarını ilk kez görecek.Çok kalabalık olacağı kesin bakalım nasıl idare edeceğiz.
      Bugünlerde resmen sinirimi zıplatan bir durum var ki sormayın.Eğitim sistemine getirecekleri şu uygulama 4+4+4 ya bu kadar altyapı eksiğiyle yapılacak olması  ve bu kadar mantıksız bir uygulama çok canımı sıkıyor.Eğitimin siyasete alet edilmesine çok kızıyorum.Bu bir savaşa dönüştü resmen.Ortada bizle birlikte öğrencilerde yanacak.Şahsen 60 aylık bir çocuğa okuma yazma öğretmek benim şu an çalıştığım bölgede imkansız görünüyor.Ufff neyse ya gene sinirleniyorum.Yazsam çok şey var yazılacakta neyse...
      İşte bugünlerde böyle gidiyor hayat.

4 yorum:

  1. rüyanı anlatsan daha ilgi çekici olabilirmiş yazı :))

    kitap fuarının zamanı geçmedi mi?

    YanıtlaSil
  2. Anlatırsam gerçekleşmez diye yazmadım.:PBirde kar yağdığını görmüştüm ertesi gün bursayada gölcüğede kar yağdı.Bu hafta sonu son.

    YanıtlaSil
  3. ben köyde okudum, ana okulu falan yoktu ve 5 yaşında okula başladım. bugüne kadar hiç sıkıntısını çekmedim en azından bana öyle geliyor :) hatta erken başladığım için kendimi şasnlı hissediyorum. 4+4+4 sisteminin artılarını eksilerini bilmiyorum ama 5 yaşında okula başlamanın bence bi sakıncası yok .

    YanıtlaSil
  4. Şöyle söyleyim geçen yıl 1. sınıf okuttum.Bunu anlatması o kadar uzun ki yalnız bütün öğretmenlerin bu konuda hem fikir olduğunu söyleyebilirim.Merkezi okullar için bir sorun olmaz çünkü çocuk ailede ön eğitimini almış okula hazır geliyor.Bir de gelişim problemi var beş yaşındaki çocuk istisnalar hariç hala oyun çocuğu okulla derslerle uğraşması için erken birde el yazısı olduğu için kasları daha tam gelişemediği için çocukların çok zorlanıyorlar.Benim bu bahsettiklerim zorlanma 6 yaşını dolduran çocuklarda 5 yaşını düşünemiyorum.2 hafta e yazmak için uğraştılar.Yaşamadan çok anlaşılmıyor ama çocuk zeka gelişimini tamamlasa bile diğer yönlerden bedenen veya kas gelişimini tamamlamamış oluyor.Lafı uzattım istisnalar var ama tek tük çocuklar.

    YanıtlaSil