Sayfalar

3 Mart 2012 Cumartesi

Herkes Neden Mutsuz?

     Bugün bir kere daha anladım ki.Herkes mutluluk oyunu oynuyor.Kızmıyorum oynamak zorundalar.Okulda yüz yüze baktığım bazen sinirli gergin bazen rutin bazen gülen bu insanların içinde neler kopuyor bilmiyoruz.Ben bir kendimi mutsuz sanıyordum belki.Kendime bakmaktan kendi derdime düşmüşlükten insanları görememiştim.
Birde sır verme dostuna oda söyler dostuna sözü ne kadarda doğru.

Bir arkadaş boşanmış hiç birimizin haberi yoktu.Diğer bir arkadaşın öğretmen eşi kumar oynuyormuş.Çok şaşırdım.İnsanlar hiç göründükleri gibi değiller.Belki de en mutlu huzurlu benimdir aralarında.Kendimden başka sorunum yok.

Mutsuz olmalarına rağmen belki çocukları için varlar onlar için ayakta duruyorlar.Bu kadınlar neden mutsuz neden mutsuz ediliyorlar?

4 yorum:

  1. Mutluluk amaç olursa mutsuzluk kaçınılmaz oluyor,desem...

    Gerçekten de çevremizdekileri görmüyoruz aslında, önce ben,hep ben çağındayız çünkü, bir de gerçekten kendimizi tanımakla meşgulken diğer hayatları es geçiyoruz,bencillik pahasına, en yakın kendimi örnek eriyorum şu an:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı durumdaydım mecburen farkedemiyoruz.Farketsekte elimizden bir şey gelmiyor zaten.

      Sil
  2. insanlar oldukları gibi değil 'kabul görecek' şekilde görünmek üzere eğitilmişler.. o yüzden de ilişkilerin çoğu süreç içerisinde hayal kırıklıkları ile sonuçlanıyor diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar doğru bir söz.Kesinlikla katılıyorum herkes birbirine istediği gibi görünüp sonunda öle görünmekten bıkıp mutsuzluğa kavuşuyor.

      Sil