Sayfalar

28 Mart 2012 Çarşamba

Neyse halim çıksın manim(Mim)

İlk defa bir mim oluşturuyorum sevgili blog severler.uzun süredir şu blog dünyasındayım kah gittim kah geldim hep de aklımdaydı şu mim olayı.Bir mim başlatmak niyetim vardı yani.İşte ilk olsun son olmasın diyelim.Ve mimin nasıl olacağını belirtelim.

Mim konusu:
Mani yazıyoruz.(Aslında atışmalı daha güzel olsa da blog ortamı pek buna müsait değil.O sebepten karşılıklı atışamasak da merak etmeyin zevkli olacaktır.Kafiyeyle uğraşmayı sevmeyenler bile isterlerse eminim yazabilirler.Sonradan çok zevkli hale geliyor.Ben çok severim.Sözlükte de böyle bir başlık başlattım mani yazarken çok eğlendiğimi hatırladım .Yalnız bir yan etkisi var konuşmalarınız bile kafiyeli birer mani gibi olmaya başlıyor.En azından benim öyle.:))

Örnek:

Bu mimi deneyiniz
Eminim çok eğlenirsiniz
Zor gibi gözükse de
Kolaydır bilesiniz

1.Sevdiğiniz bir kişiye olan duygularınızı maniyle ifade ediniz.(İlla erkek arkadaşınız olması gerekmez.Sevgi çok genel bir kavramdır.Arkadaş,dost,anne,kardeş vb)

Şu anda kızgın olsam da
Bazen yanımda olamasan da
Canımdan ötesin
Biricik kardeşimsin

2.Sizi gıcık eden ya da  sinir eden bir olayı ya da kişiyi konu ederek yazınız.

 Gürültü patırtıya gelemem
Yeter artık dinleyemem
Artık derse geçiyoruz
Çarpmayı öğreniyoruz.

3.Sizin için olmazsa olmaz bir eşya,program vb için yazınız.

İnternetten kopamam
Tv'ye hiç bakmam
Merlin dizisini
Bulursam hiç kaçırmam


4.İstediğiniz bir konu hakkında yazınız.

Bu mimi deneyiniz
Eminim çok eğlenirsiniz
Zor gibi gözükse de
Kolaydır bilesiniz


5.Bir blogger seçiniz ona atışma tarzı bir mani yazınız.

Biricit söyledim sana
Mim yazarım bak bloguma
Senin mimin duruyor ama
Yazacağım en kısa zamanda

Atışma bu unutmayalım
Seni biraz kızdıralım
Bana cevap yazabilirsen 
Çok şaşırıp kalırım.:P

Açıklama:Bunların hepsine yazmanız şart değildir.Dilerseniz sadece birine de yazabilirsiniz.Atışma yaptığınız kişi başta olmak üzere diğer bloggerları da mimleyiniz.Size atışma mani yazan  kişiyle sizin atışma göndereceğiniz kişi farklı olsun ki atışma sürebilsin.:)

Mimlenen mani severler:Paskalyayı Sevmeyen Yumurta'nın Folluk Mace...  ,Sor Beni Ustana,Nerden Başlasam ?,Zeynep'in Seyir Defteri ,Uyusuk Hayalperest ,Re-L 124c41+,"İlişki"ye "İlişki"n,***turuncu masallar***,@Neverland,At Yarışındaki Eşek -.Biraz senden, biraz benden... ,Bu da mı gol değil?,devbirkedi cik,Gider Sahiplerini Koruma ve Yaşatma Blogu,JOKER,Lütfücüğüm,SADE VE DERİN,Yargılamadan Sadece İNSAN Diyebilmek...,yasemin kokulu bir hayat, dizimanyaq, Ferhat Bayram , girlythings , nini   ,   ~♥ Nurs..~ , HerbiRenk  ,   Kuulumsu Kadın crazywomanrosemary  N.Narda
Bu mimi yazmak isteyen varsa lütfen söylesin bu kadar ilgi göreceğini düşünmemiştim başta.Zorlamış gibi olmak istemedim o yüzden.Birde başkalarına da mimlenecek birileri kalsın istemiştim.Küsmeyin bana hiç kimseyi unutmadım.Hepiniz önemlisiniz benim için.                                     
                                                                         Sevgilerimle umarım beğenirsiniz.

55 yorum:

  1. İlk mimin hayırlı olsun
    bloğun hep neşe dolsun
    niye benim adım yok !
    Huyum Kurusun sana aşk olsun :)))

    YanıtlaSil
  2. Canım ya kusura bakma
    Hep dizi yazıyorsun ya
    Bloguna ters düşsün istemedim
    Birazda başım kalabalıkdüşünemedim.:)

    Az sonra ismin yazacak
    Görelim bakalım neler olacak
    Mimini merakla bekliyorum
    Sana sevgim hep olacak

    YanıtlaSil
  3. Hayatta yapamam hocam, çok özür dileyerek bu teklifi kırmadan reddetmek zorundayım. Öğrencilik yıllarımda, şiir bile okuyamazdım.

    YanıtlaSil
  4. Anlayışla karşılıyorum o halde bense össye şiir yazmıştım.Kafayı sıyırınca sinirimi össden çıkardım.O zamanlar adı össydi malum:)

    YanıtlaSil
  5. Canım ben şaka yaptım, espri olsun diye altına öyle yazdım yoksa mimlere bazen zaman ayıramadığım doğru :)

    Kusura bakma demişsin
    ortada bir kusur yok
    gönlümü hoş etmişsin
    ama benden mime fayda yok :))

    Ay sen çok yaşa gece gece mani yazma çabama bak ya ki ben şiir okusam anlamam :) sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  6. canım cok guzel olmus vavvv:)harıka

    mimide aldım gittim
    huyum kurusun en kısa zamanda
    yazacağım mimini
    atışmadan korkmam ben
    acemi manici olsamda:))

    YanıtlaSil
  7. Dizimanyaq güzelce yazıyorsun
    Lakin neden yazmıyorsun
    Bence harika yazmışsın
    kendini küçümsüyorsun
    Bence bunu haketmiyorsun

    YanıtlaSil
  8. Beğendiğine sevindim biricit.:):)Bekliyorum mimini:)

    YanıtlaSil
  9. huyumkurusun nerden aklına geldi, çok değişik bir mim olmuş =)
    uuu aslında şiir yazmayı severim, ilham kuşum öttükçe ama genelde geri dönüp okuyunca pek hoşlanmıyorum yazdıklarımdan, zorlama buluyorum. İlginç bir deneyim olacak benim için. Bakalım niler çıkıcek efenim, şimdiden heyecanlandım, yüzüme de bir gülücük yayıldı hehe

    YanıtlaSil
  10. Çok eskiden bir forumda arkadaşla atışmıştık çok hoş olmuştu.Sözlüktede böyle bir konu açtım aynı heyecanı yaşadım.Şimdilik rakibim olmasada.:)Oradan aklıma geldi mim yapmak.İnşallah eğlenceli bulursunuz benim gibi bekliyorum mimini.:)

    YanıtlaSil
  11. hiç beceremem yazmayi mani
    mimini aldım
    beceriksizlik değil yazmaya mani
    :)

    YanıtlaSil
  12. olacak zeynep olacak
    Bence senden
    çok güzel maniler çıkacak.:)

    YanıtlaSil
  13. yaaaaa! bu nasıl güzel bi'mimdir. adını en yaratıcı mim koydum :) ellerine sağlık acayip bi'keyifle okudum yahu! tebrikler tebrikler!

    o zaman;
    huyumkurusun mim yapmış
    ne de güzel mani yazmış
    :))

    YanıtlaSil
  14. kuulumsu beğendiğine çok sevindim biricit mimlemezse seni seve seve mimlerim.Başkalarına mimlenecek birileri kalsın herkesi mimlemeyim.:)
    çok ihya ettin beni yorumunla sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  15. canım teşekkür ederim, baktım da mimlenenlere kesin mimlenicem ben de dedim ;) sakın öyle hissetme ben bayıldım bayıldım hemen yorum yapıyım dedim. hem senin kadar başarılı olamam mani konusunda korkarım :)) ama bu mimle anasayfam renklenicek onu biliyorum! ellerine sağlık tekrar, öperim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum mimini mimlemezse kimse haberim olsun çok merak ediyorum senin yazacaklarını.:)

      Sil
  16. mim çok ilginçmiş bu arada:)

    gürültü patırtı ben de sevmiyorum nedense:(

    senin geçen ki mimi yapamadım ben neden bilmiyorum ama üzerimde bir durgunluk var:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil canım banada oluyor bazen bu mimi de yazmalısın bence.:)

      Sil
    2. bu mimde yokum ki ben:)

      Sil
    3. koydum sanıyorum düşünmüştüm unutmuşum eklerken olsun eklerim birazdan:)Umarım yazarsın.

      Sil
  17. Çok güzel olmuş. Siz alışıksınız. bakalım bizimkiler nasıl olacak?
    http://ayisigininhayaldunyasi.blogspot.com/2012/03/manisiyle-gelirmis-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olacağına eminim.:)merakla bekliyorum.

      Sil
  18. Süpermiş. Bayıldım manilerinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurs mimliyorum senide hadi yaz.Çok sevinirim yazmak istersen.

      Sil
    2. Hemen yazıyorum bakalım benden ne çıkacak :)

      Sil
  19. ehehe :) seninki güzelmiş de ya ben rezil olcam galiba mimlemişin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler seninkiler daha güzel olacak eminim bekliyorum mimi:))

      Sil
  20. vay aşık huyum ne güzel döktürmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünmüyosun gene ortalarda bir aşıklıktan senden görelim yaz hadi sende.:))

      Sil
  21. Heheh bir mim başlattın tam başlattın huyumcum, bugüne kadar gördüğüm en orjinal mim vallayı:)Dur ben bi düşüneyim şimdi rezil olmak var sonunda heheh ama yazacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum bakalım neler çıkacak acayip bir heyecan sardı benide.Merak ediyorum nasıl maniler çıkacağını.:)

      Sil
  22. blog hayatımda ilk defa bir mimi bu kadar beğendim, heveslendim. onda da mimli değilim.

    bir mim sevdim mimli değilim
    huyum kurusun için önemli mi değilim
    bana ne deyip de yazsam ne olur
    kendi kendine yazmak racona ters mi olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyen yazmalı elbette
      Racon macon işlemez böyle işe
      Ben çoğu kişiyi mimlemedim
      mimleecek kişi kalsın istedim
      Hepsini ben mimlersem
      Kimseye kalmaz diye eklemedim.

      Ama ekleyim seni
      İyiki söyledin nini
      Senin bu mimi yazman
      Benim için çok önemli.

      Sil
  23. mim mim mim mini mini mim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mim çığ gibi büyüyor öyleyse senide ekliyorum.:))

      Sil
  24. Şu tez işini biraz rahatlatayım seve seve yapacağım :)

    YanıtlaSil
  25. Valla ağzımın suyu aktı bu mime nerdeyse :))
    Türkçemiz açısından da hoş bir şey bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimliyorum o halde.mimlemedimse tabi :))Bir bakıyım mimlenmedinse eklerimhemen.Çok sevinirim yazarsan.Çok mutlu oldum bu mimin beğenilmesine ben çok eğleniyorum gerçekten yazarken.

      Sil
  26. kız bu çok hoş olmuş.
    :)
    çok güzel.
    sen yazardın zaten mani.
    :)
    ama bu ne güzel bir düşünce.
    :)
    beni de mimlemiştin.
    gelip sölemiştin.
    :)
    ancak gelebildim.
    çok sevdim.
    :)
    ama ben bunu yapamam.
    :)
    mani hiç yazamam ben.
    :)
    hay allah çok da güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekten zarar gelmez deep yazmazsanda anlayışla karşılarım.Öykülerin süper bir şeyide yapamayı ver:PP:)

      Sil
  27. şiir yazabiliyorum ama mani aklım basmıyor benim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum deep seviyorum şiir tarzını normalde şiir okumayı sevmem çok. bazı şairler hariç.Seni okuyorum yani hoşuma gidiyor farklı bir şiir tarzın var.Melankoliye girmeden yazabiliyorsun.Hikaye dünyasında sait faik nasıl farklıysa şiir dünyasında da senin şiirler öyle.

      Sil
  28. ay ay sen bir şiir yazan kişisin. öyretmensin de. düşüncelerin değerli.
    :)
    ne güzel bişi söledin yeni sözlükçümüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Hakediyorsun eleştirdiğimde oluyor sesini çıkarmıyorsun.:)İiçimden geldi öyle düşünüyorum.

      Sil
  29. Abovvv ne güzel yazmışsın sen öyleee, senin kadar başarılı olmam imkansız benim yaa .. Fırsat bulduğum ilk an yapcam canım çok sağol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım bekliyorum neler çıkacak ortaya her yer mani dolacak gibi görüüyor.:)

      Sil
  30. Bu mim konusu çok ilginç..ama yaratıcılık kıvraklık ister..kutlarım valla çok zekice..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek isterseniz sizde yazın lütfen mimlenme işini ben hallederim.:)

      Sil
    2. teşekkürler ayrıca teveccühünüz çok mutlu ettiniz beni.

      Sil
    3. Canım ya beni bağışla hiç bir yetiye sahip değilim..dizeler konusunda..:))

      Sil
  31. kız cadı bu mim çok zor ama deniycem kendi kendime
    bişeylere benzerse yayınlarım yoksa şansına küs :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Tamam tamam mimde zorlama yok.Dene bir bak seveceksin.:)

      Sil
  32. bir mim konusu dolaşıyor ortalıkta
    daha yeniyim, çözemedim mimi hala
    tamam sizin için basit olabilir ama
    nolur biri mimi anlatsın bana

    YanıtlaSil
  33. unutmuş değilim cesaretimi topluyorum :)

    YanıtlaSil