Sayfalar

25 Mart 2012 Pazar

Pabucu Dama Atılmak

Pabucu dama atılmak bildiğiniz üzere özellikle yeni kardeşi doğan çocuklar için kullanılır.Benim blogumda bu ara yazısız kaldı.O yüzden pabucunun dama atıldığını düşünüyor olabilir.Webblog diye kardeşi oldu kendisinin.Sevimli bir şey ama kıskanmaz benim blogum dimi.Valla da billa da sana olan ilgim azalmadı.Hem seni orada görüp tanımak isteyenler okumak isteyenler çıktı.Şikayet etme emi sevgili blog.:))

Şimdi yukarıdaki cümleleri okuyunca deli olduğumu düşünebilirsiniz.Zaten öyleyim de blogumla mı konuştum evet yaptım yaptım ama bir sor niye yaptım.:)Zaten zaman zaman kendi iç sesiyle konuşup fikir alış verişinde de bulunan ben değil miyim.Benim. O halde kafayı sıyırmış bir blog yazarı olarak her şeyi yazmaya hak görüyorum kendimde.:P

Neyse hakkı hududu bir kenara bırakalım.İçimde kalan mevzuya dönelim.Sözlükte ve blog camiasında blog yazmak ciddi bir iş olarak algılanıyor.Evet bunu fark edeli çok olmuştu zaten.Kişisel bloglara,günlük tarzı bloglara saygı duymayan bir kesim var.Belki haklılarda kızmıyorum saygı duyuyorum.Ama bende saygı bekliyorum sanırım.Bugüne kadar yemek blogu olsun,hobi blogu olsun,moda blogu olsun,hatta para kazanan bloglar olsun saygı duydum.İlgimi çektiyse takip ettim.Çekmediyse etmedim.İlgimi çektiyse fikrim varsa yorum yazdım.Yoksa okudum geçtim bazen sıkılıp geçtim.Sonuçta herkesin kendi tercihi ve ben saygı duyuyorum.Ben onun düşüncesine katılmıyor olabilirim.Yaptığı şey ilgimi çekmiyor olabilir.En başta bunu yapan bir insan olduğu için saygı duyuyorum.

Bazen saçma sapan yazdığını düşündüğüm.Dedikodu yaparak ya da ilgi çeksin diye yazı yazmış bloggerlar görüyorum.Hatta takipçi sayıları da hiç az değil.Sosyal konularda toplumu yanlış bilgilendirecek hatta cahillik kat sayısı yüksek yazılarda görüyorum.Oturup bunu eleştirecek değilim.Hayat içinde de bu insanlardan oldukça mevcut.Kınamıyorum veya küçümsemiyorum.Sırf benim düşünceme uymuyor diye topa tutacak değilim.

Gelelim benim bloguma her zaman söylediğim gibi.Kendimi,düşüncelerimi en iyi yazarak dinliyorum.Günlük tarzı mı kişisel mi adı her neyse bilmiyorum.Yazmak iyi geliyor yazıyorum.Zaten hayat içinde bir çok şeyi başkaları için yapıyorum.Burası da benim için.Blog yazmanın önemli bir şey olduğunun farkında değildim ilk açtığım zamanlarda.Zamanla bu blog ve buradaki insanlar hayatımın bir parçası haline geldiler.Bazılarının düşüncelerini merak eder hale geldim.Veya ne düşüneceğini tahmin etmeye falan başladım.Kısacası iç dünyalarımızı tanıyoruz burada.Ne tür blogu olursa olsun samimi ve içten insanları okumak zevk veriyor.Sevgiyle kalın 
                                                                                                Huyumkurusun.

17 yorum:

  1. weblog bağımlılık yaptı canım:)
    herkesın blogu kendıne ozel,benım sevmedığım bloglar alıntı yapan yerler onun dısında orjınal olarak yazan her bloga saygım var:)
    mımledım senı bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. Alıntı ve çalıntı benimde öyle.Yazmayı unutmuşum.Mime bakarım canım sağolasın.:))

    YanıtlaSil
  3. :) içtenlik çoook önemli.
    sen çok kişiselden çıkış yapıyosun ama hepimizin ortak yaşantısına, duygularına uygun yazıyosun. kişiselliğinde takılıp boğulmuyosun.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum deep sanırım en uygun tanım seni ki oldu benim blogum için.

    YanıtlaSil
  5. en güzel blog içten gelerek yazılan ve yazarının çok sevdiği blogdur ^^

    YanıtlaSil
  6. En önemlisi bencede samimiyet takip ettiklerimi okuduklarımı düşününce genel olarak bu intiba çıkıyor.:))

    YanıtlaSil
  7. o kadar reklamını yapmışsın, girip bir göz atayım bari.bari üyelik konusunda söz vermiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Reklamları izlediniz.Reklam yapmak için yapmadım hakikaten keyif alıyorum.Benim ilk sözlük deneyimim.:))

    YanıtlaSil
  9. çok eğlendiğim yeni arkadaşlar kazandığım aynı zamanda da blogumu duyurduğum bir sözlüktür. aynı zamanda kendileri katıldığım ilk sözlük olma vasfına sahiptir.:)

    YanıtlaSil
  10. sapıklığım şimdilik blogumla sınırlı kalsın :D

    YanıtlaSil
  11. yoksa sapkınlığı sözlüğe de bulaştırdım mı?

    biri benim nicki almış.

    YanıtlaSil
  12. bu nickini mi almışlar ilginç.:)Sende ry olarak gel istiyorsan.:)Sapkınlık bulaştıracaksan gelme:P:)

    YanıtlaSil
  13. Bence çok ara vermeden yazmaya devam etmelisin. Gizli takipçilerin olacaktır :)

    TILSIM

    YanıtlaSil
  14. Kim takip edecek ki:Pbloga yeni mi geldiniz tanıyor olabilir miyim sizi?

    YanıtlaSil
  15. Evet tanıyorsun. Baya uzun zaman oldu. Ne kadar diyelim 5-6 ay felan oldu galiba :) Belkide daha fazla :)
    Morpa desem belki hatırlarsın :) Kendine çok iyi bak Hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskisini kullanmıyorsun sanırım.bir mail adresi bıraksana oradan ulaşayım sana.Nerelerdesin nasılsın görüşmeyeli.Hatırlamıştım zaten genede emin olmak için sordum.:)

      Sil