Sayfalar

31 Mart 2012 Cumartesi

Popüler Ortam

Öncelikle mani miminin  beğenilmesine çok sevindim.Yorumlarınız ve düşüncelerinizle ihya ettiniz beni hepinize çok teşekkür ediyorum.Yetenekli,yaratıcı,hoşgörü ortamı olan şu blog dünyasında olmaktan mutluluk duyuyorum.Aslında bu çevreyi de yazdıklarımızla biz oluşturuyoruz.Bizim yazılarımızın hitap ettiği insanlar oluyor çevremizde.Tabi ki istisnalar olacaktır.Onları da boş verin gitsin.Hayat da böyle değil mi zaten.

Aslında bu konuda dertliyim biraz.Bloguma gelip beni okumuş insanlar az çok karakterimin nasıl olduğunu tahmin ediyorlar.Bu sebeple yazdıklarım pek yanlış anlaşılmayabiliyor.Birde blogda uzun uzun yazıp açıklama şansınız olduğu için güzel bir mecra.Ama sözlükte biraz göze battım sanırım.Aslında ufak bir şey ama mide bulandırıyor işte.Benim genel yapım bir ortamda çok sivrilmeyi göze batmayı sevmem.Bir işin arka planında olmayı seven insanlardanım.Sözlükte kendimi iyi hissediyorum ve rahattım yani yazdıklarımın yanlış anlama kabiliyeti gösterecek insanlar olduğunu düşünmemiştim.Düpedüz art niyet başka bir şey değil.Birazda kıskançlık kokusu alıyorumda neyse.Gündelik hayatta da çekemiyorum böyle insanları o yüzden uzak duruyorum.Kaldıramıyorum kötü niyetli insanlarla muhatap olmayı.O yüzden sanal ortam pek bana göre değil aslında.Kendi kabuğumda yaşamayı kendi ufak ama huzurlu çevremde olmayı daha çok seviyorum.Ama küçük balık kendi deresinde mutlu olsa da bazen okyanuslara açılmayı deniyor.Orada sevimsiz olaylarda yaşayabiliyor.

En son üniversite yıllarında okulumun forumunda bu kadar eğlenmiştim.Bir yer popüler olmaya başlayınca ortamda bozulabiliyor.Ve o o ortamın asıl var etmiş olan kişiler oradan yavaş yavaş kopuyorlar.Bu nedenle sözlüğe de bunun olmasından korkuyorum.Bazen blogunda.Eskiden bu kadar popüler değildi blog yazmak.Şimdi sanki biraz laf olsun torba dolsun diye, blog yazıyorum diyebilmek adına açılmış bloglar görüyorum.Bu durum üzücü benim için.Ve o ortamdan uzaklaşmamı sağlıyor. Elimde olmadan oluyor bu.İnsanlar bu yüzden msnden,faceden,hatta twitterdan kaçmaya başladılar.Blogda öyle olmasın ya lütfen.Burada yılların emekleri var soğumak istemiyorum.

Kendimden sıkıldığım bir yazının sonuna geldiniz.Birazdan yazacağım yazıda sizi tebessüm ettirebilmek dileğiyle görüşürüz.:)

6 yorum:

  1. bu ınsanlar her yerdeler canım bence hıc kafanı takma,gercek yuzlerını sanal dunyadada gosterıyorlar moralını bozmana değmez
    (bkz: ben)
    kıskanclıktan yapıolar bosvereceksın,benım basıma ne olaylar geldı,bkz sozluk alıskanlığı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Biliyorum canım ya ben tahammül sınırımı doldurmuşum ufacık şeyler gıcık ediyor bazen.Ama yazdım diye geçti gitti.

      Sil
  2. örtmenim,
    bunları kafaya takmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol lütfü elimden geldiğince takmamaya çalışıyorum.:)takip ediyorsan yorumu hemen fark edip cevapladım.:))

      Sil
    2. takip ediyorum tabii, teşekkür ederim :))

      Sil
    3. :)İyi geceler kesinleşmiş oldu.:)

      Sil