Sayfalar

21 Mart 2012 Çarşamba

Sevimli Blog Ödülü

 "Cute Blog Award" (sevimli blog ödülü)



1. Thank the person you gave the blog award and make a link to her blog.(Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu linkle göster.) 
  
Sevgili Biricit'e Beni ödüllendirdiği için çok teşekkür ederim.Kendisi daha bir sevimli sanki.:)Genelde ben öğrencileri ödüllendiriyorum.Bu seferde ben ödül aldım.:)

2. Answer the questions in this blog award.(Cevaplanacak soruları cevapla.)

Hemencecik cevaplıyorum.Merak buyurmayınız efenim.:P 

3.  What is your favorite make up product?(En favori makyaj malzemen?)

Göz kalemi

 4.  What was your favorite trend of 2011?(2011'in en sevdiğin trendi?) 

Diksiyon seminerinde bu trend kelimesine atıp tuttuk.:PPek öyle trendleri takip eden biri değilim.Kafama göre yaşıyorum.
 
 5. What is your favorite dessert? (En sevdiğin tatlı?) 

Çikolatalı Pasta
 
6.  What is your favorite color? (Favori rengin?)

Mavi

7. What is your name? (İsmin?) 

Söylemem sır.:)

8. What is the last song you listened to?(En son dinlediğin şarkı?)

 Sertap Erener Rengarenk 23 Nisan için çalıştırıyoruz çocukları bu şarkıya içim dışım bu şarkı oldu.:)

 9.  Cats or dogs?(Kediler mi köpekler mi?)

İkisiyle de işim olmaz.:) Balık ya da kuş daha tercih edilesi benim için.

 10. Tell something you've never told your blog.(Daha önce blogunda söylemediğin bir şey söyle.)

Ne söylemedim ki acaba?Deli olduğumu bile söyledim.:PKimliğim dışında her şeyi söylüyorum sanırım.Bugün önceki dönemden bir kız öğrecimin 7. sınıf okulun arkasında sigara içtiğini ve kötü arkadaşlıklar edindiğini öğrendim.Üzüldüm o da ağlıyordu bugün.Bunu daha önce söylemiş olamam bugün oldu.:S

11. Pass this blog award to blogs which you think they deserve.(başka bloglara da bu ödülden ver.) 

Kızılgın,Senden Benden Bizden(Simge),Kuccukkurba,@Neverland,Girly,Bir biberin Tomurcuğundan,Pudiki,Kedicik

 12. Make sure you have the owners of that blog with an email in which you stated that they have received an award.(Onlara ödül aldıklarına dail e-mail gönder.)

Üşengecim ben ya haber veririm ama.:)

7 yorum:

  1. tatlım tesekkur ederım gercekten sende blogunda sevımlısınız ben cok sevıyorum:) oğrencının durumuna uzuldum umarım duzelır,diksiyon kursuna gıtmıstım ben bılıo musun yaa ben bı yazısını yazayımda cok gulersın:))

    YanıtlaSil
  2. Bekliyorum o halde yazını.:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim ve ben de sizi beklerim bloğuma, sevgiler.. :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler deniz.
    Deep ne gülüyosun ya seni de yazacaktım ama takip edemedim bu ara belki yapmışsındır diye yazmadım.

    YanıtlaSil