Sayfalar

13 Nisan 2012 Cuma

Açıklama

Az önce paylaşmış olduğum sınavı yarın son bir kontrol edip bir çıktısını alıp öğrencilerime sunmayı düşünüyorum.Bakalım sonuçlar nasıl olacak.Varsa gözünüze ilişen bir aksaklık beni haberdar etmenizden mutluluk duyarım.Birde bloga kopyalayınca şekil değiştirdi.Normalde daha düzenli ve daha aralıklı.Birde böyle etkinliklerimi sorularımı paylaştığım bir platform oluşturmak istiyorum.Var kafamda projeler bakalım ne zaman icraate geçer bilinmez.Burada bir denemesi olsun belki bir blog açarım bu konu üzerine.:)

Mimleri yazmaya başladım ama okul işleri yoğun bu ara pek vakit ayıramıyorum bloga beni mazur görün yazdığım zaman üstün körü olsun istemiyorum.Mimlerin yeri ayrı bende.

Yazamıyorum ama okuyorum ara sıra yakında yeni yazılarla karşınızda olmak dileğiyle .:)

18 yorum:

  1. hocam ya ogrencılerınden bırı gorse burayı heheheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Valla verdiğim ödevleri yapmaktan acizler oturup internette soru kurcalayacak öğrenciyi öper başımın üzerine koyarım keşke öyle bir şey yapsalarda bulsalar:P Kişisel blog olmasaydı derdim yani hehe.:)

      Sil
  2. huyun kurusun hocam :p

    bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten uğruyordum yorum yapamamıştım tam sana yorum yapıp bloguma döndüm ki bu yorumu gördüm.:)

      Sil
  3. kalbim temiz napasin hocam :p

    YanıtlaSil
  4. dunya kucuk oldugu gibi sanal alemde kucuk bak bulucaklar blogunu :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Korksaydım daha temkinli olurdum ama bilinmemesi gene de tercihim.

      Sil
  5. Ödül yolladım sana :)
    http://sansli-kedi.blogspot.com/2012/04/mim-by-sevda.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ödül vermek kadar almakda güzel:)

      Sil
  6. Ben zor buldum. Yani yeğenimden gördüğüm kadarıyla. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Daha yapmadım ama zor demeyin ya yapsınlar ühüh ühüh o kadar anlattım o kadar örnek çözdüm beklentimde ona göre tabiki.:)Aslında işlemler kolay önemli olan o işlemleri düşünmek görecez bakalım.:)

      Sil
  7. :D güzel güzel böyle her sınavı paylaş sen burada :) öğrencilerin daha küçükmüş, ben hep sorarım öğretmenlerime falan blog'ları var mı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma önemsemedim googleda bi arattım direk benim blog çıktı başlığı değiştirdim ama hala çıkıyor mu bilmem 2.sınıf matematik çarpma falan deyince çıkıyor.:S O değilde benim korkum, öğrenciler oyun aramaktan onu pek aramazda öğretmenler arıyor bu tür aramaları soru bulmak için.Tanıdık birine denk gelecem bir gün başıma iş alacam gibi görünüyor.:)

      Sil
  8. Huyumkurusun senin öğrencin olmak isterdim :)))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur beklerim sınıfıma.:)Neden ki çok mu kolay sorular.:)

      Sil