Sayfalar

15 Nisan 2012 Pazar

Gece Sağanağı

İçimde belli belirsiz bir ilham dolaşıyor.Hüzünlü harmanlanmış bir ilhamın eşiğindeyim bu gece.Kendi hüznümü unutmuş huzuru yakalamış olsam da başkalarının hüznünü içimde duyuyorum.Onların hüznü de beni  bana hatırlatıyor.

Gök ağlıyor gene
Yağmur döküyor gece bugün
İçini döküyor yeryüzüne
Topraksa dinliyor dertleri, birikintiler eşliğinde

Halbuki kuruydu toprak
Yeşertmişti tohumları
Nereden çıkmıştı bu yağmur sağanağı

Toprak çaresiz dinlemişti yağmuru
Toprak çaresiz çamur olmuştu
O da dayanamayıp dertlerle yoğrulmuştu

Güneşi bekliyordu toprak
Yağmur dindi mi gelecekti güneş
Hiç olmadığı kadar içine işleyecekti toprağın
Tohumlar bir başka yeşerecek
 Güneşe açacaklardı yapraklarını

Toprak güneşi bekliyordu
Yağmursa dinmek bilmiyordu...

13 yorum:

  1. huzuru beklerken, beni daha da geren telefon hissiyatı verdi bana bu şiirin:) ya da suç sende, şiirde değil, gece sağanağında^^

    işin gayri ciddi kısmı bir yana, güzel olmuş bu. tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim nasıl oldu bilemedim yazdım bir anlık paylaşı verdim.:)Öle bir hissiyat veriyor haklısın dırırnımımmm:)

      Sil
  2. olmuyo beceremiyorum okumayı :D bu harika şiiri bile :) mimin var bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler darko bakıyım hemen mime birikti mim yazılarım.:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.:)Yağmurlu bir günün hissettikleri üzerine yazılmış bir şiir.

      Sil
  4. heey çoktandır şiir yazmıyordun.
    yağmur hüzün filan çok güzel ama bak sen eskiye göre keyiflisin.
    ne hoş bu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyorum deep kaçırmışsın.:)Bir iki şiir daha yazmıştım.Düz yazı kadar çok olmasa da.Hüzünlüyken daha çok şiir yazasım geliyor.Gerçi bu şir havanın hüznü yoksa hüzünlü değilim.Keyfim iyi.Normale döndüm çok şükür.:)

      Sil
  5. bu şiire ayrı bir sempati duydum neden mi?
    geçen hafta anneler günü için okulumuzun düzenlediği şiir yarışmasında hayatımda yazdığım ilk şiirle dereceye girdim..2. oldum şiirimin adı ''Tomurcuğum'' bloğuma ziyarette bulunursan okumanı isterim yorumunu çok merak ediyorum..sevgiler,,

    Burcunuz nedir? Benim Yengeç 22 Haziran (İkizlerin bitip yengecin başladığı gün)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağım hemen. benim burcum başak burcu.:)

      Sil
    2. En samimi arkadaşlarımın ortak özeliği başak burcu biliyormusun?Var diyordum bi keramet zaten..benim de yükselenim başak..inanıyorum ben bu burç davalarına..

      Sil
  6. http://marble24.blogspot.com/2012/05/ben-ilk-defa-siir-yazdim.html
    YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakınca okuyup yorumu mu yazacağım sana ilgine teşekkürler.

      Sil