Sayfalar

20 Nisan 2012 Cuma

Ödüllü mim

 Ödüllü mim için teşekkürler arkadaşlar.:)

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Evet.Severek seçtiğim, isteyerek yaptığım bir meslek.Mesleğimle o kadar iç içeyim ki ayrı düşünülemeyecek duruma geldim.Bahsetmeden duramıyorum.Gündelik hayatımda da böyleyim muhakkak öğrencilerden veya olaylardan bir bağlantı kurarım.Konuşmam o yöne kayar. Meb'in yeni uygulayacağı sistemden dolayı içim biraz karamsar gene de işimi,çocukları seviyorum buna engel olamazlar sanırım.
2) Dilediğin meslek miydi?
Evet dediğim gibi çocukluktan istediğim bir meslekti.Matematik öğretmeni olmadıktı hedefim ama bazı ailevi aksaklıklar yüzünden EA seçince bu mesleğe yöneldim.Ama şimdilerde sınıf öğretmeni olduğum için daha memnunum.Her alanı içinde barındırması benim için güzel oluyor.Sayısal yönüm daha iyi olmasına rağmen EA seçtiğimde mecburi olarak sözel yanımı da geliştirdim.Bu beni her alanda ufakta olsa bilgi sahibi yaptı.Bunda öğrenmeye olan ilgimin de çok etkisi var tabi.

 3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun? 
Tercihe bakmıyor aslında ama şuan isteyerek yalnızlığı tercih ediyorum.

4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Herkes yalan söyler.Bende dahil.Ama çevremde dürüstlüğümle tanınırım.Yalan söylemektense doğruyu söylemek her zaman daha kolay gelir bana.Yalanın vicdanen beni rahatsız ediyor.Yalan değilde, bahsetmeme tekniğini daha çok kullanırım.Yalan söylemek zorunda kalmamak için daha farklı yollar denerim.Çıkmaza girdimse yapacak bir şey yok mecburen söylüyorum:S

 5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Hayır.En önemli eksik noktam bu.Öğrenmekten hep kaçtım nedense.Bir seferinde fırsat tam ayağımın altına kadar gelmişti.Üniversite yıllarında yurtta kalırken.Kaldığım blogun içinde  kurs açılmıştı ve üstelik ücretsizdi.Pijamalarla falan inebiliyorduk kursa.Başladım güzelde gidiyordu.Bir kaç yalaka diyeceğim özür dileyerek o tip kızların hocaya ama onlar derse girmiyor falan diye dolap çevirmelerinden dolayı kursu bıraktım.Derse üniversitedeki derslere gittiğimiz için ara sıra gidemiyorduk.Bir arkadaş bırakmadı aldı sertifikasını.:)
 6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
 Rüyamdaki evde değil kirası nispeten uygun içinde oturulabilecek bir evde oturuyorum.Rüyamdaki ev kendi sahibi olabileceğim ev olurdu.Bahçeli olsa fena olmazdı ya da ne bileyim balkonu güzel bir yere baksa falan.:)Yurt dışına gezme amaçlı gitmeyi isterim.

 7) Mobilya değiştirmeyi sever misin? 
 Ben alıştığım eşyayı severim lükse pek merakım yoktur.İhtiyaçsa değiştiririm.

8) Çevreye ve hayvan korumaya hiç katkın var mı? 
 Olmaz olur mu?Bütün konularda neredeyse bunun önemini anlatıyorum.İşin bilgilendirme ve gelecek nesillere aktarmak gibi bir görevin içindeyim.Mesleğimde bu konularda aktifimdir.Osmangazi Belediyesi'nin çevre ekibi çalışmalarında sınıfımla birlikte görev aldım.Ağaç falan dikme etkinlikleri düzenledik.Bir çok etkinlik içinde yer aldık.Onun haricinde bir tema üyesiydim üniversitedeyken.Hayvanlar konusunda fazla aktif bir çalışmam olmadı ama çocukluğumdan bu yana bir hayvana zarar vermemeye özen gösterdim.Öğrencilerimin içinde de çok hayvan sever olanları var onları teşvik ediyorum.

9) Televizyon ve filmleri sever misin?
 Televizyon pek izlemiyorum ara sıra bazen.Filmleri severim sinemaya sık giderim takip etmeye çalışırım.

 10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?  İnternet bağımlısıyım.Ayrıntılı düşünürüm.Bazen çok eleştirel oluyorum.Mümkemmelliyetçilik,saflığa varabilen iyi niyet.Bunun dışında sürekli bahsettiğim kötü huylarım var.Mesela fazla değer vermek gibi...Burada kullandığım nick de o yüzden huyumkurusun.:)

11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Oynamışlığım var ama.Pek oynamıyorum. Oradan çıkacak paranın bana hayır getireceğini sanmıyorum.


Yapmayan kalmadı sanırım.Yapmak isteyip yapmayan kaldıysa, buyursun bu mim ellerinden öper onların.:)

17 yorum:

  1. tesekkur ederım tatlım cvpladığın ıcın:)
    bendede ıngılızce sertıfıkaları var ıkı tane ama sor bı konusabılıo musun dıye this is a pencil derim sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da neymiş derim sana:PŞaka şaka pencil detarjan markası demi.persil:):P

      Hani kalem nerede biricit.:)

      Sil
  2. İngilizce başka bişey ama yaa kurs falan biyere kadar önemli olan ilgi, yabancı diziler izlemek hergün enaz 2 bölüm, hatta sıkılmadığın severek izlediğin bi diziyse bi kere türkçe altyazılı bikerde ing altyazılı izlemek çok süper oluyor.. teorik bilgiyi öğrenebileceğin bissürü yer var mesela bak www.livemocha.com diye bi site var, burda hem öğretiyor, hem yazdırıyor, hem okutuyor, hemde konuşturuyor öğrenmek iseyenleri.. Sen diyelim konuşarak bi kayıt yapıyosun, sonra yabancı dili ingilizce(veya hangi dili öğrenmek istiyorsan o ) insanlar senin yaptığın kaydı dinleyip, eksiklerini vs söylüyorlar.. Bi dene derim ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bir bakacağım:)Yabancı filmleri izlemenin bana epey katkısı oluyor.

      Sil
    2. Yanlışlıkla adsız olmuş benim.:)

      Sil
  3. Bende bir kere loto oynamıştım ama o gece ya tutarsa diye korkumdan uyuyamamıştım :))))
    Ya tutarda ben o paradan yersem diye çok üzülmüştüm :))))))
    Korkmayın tutmadı :)

    YanıtlaSil
  4. ahah :) huyumkurusun ya :D öğretmenlik zor aslında biliyo musn birine bir şey öğretmek en zor iş bence tabi :) sen seviyosun sorun yok yane :)

    yabancı dil de neymiş :D i go, you go, we go :) kolaydır ing :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Öğrenmek isteyene kolay bir kere gıcık oldum istemedim öğrenmek yoksa fena değildi ingilizcem.:)

      Sil
  5. çocukluktan beri yapmak istediğin mesleği yapıyorsun bu süper bir şey:D
    bunun dışında ilgiyle okudum ve hakikaten o ingilizce kursu fırsatını kaçırmışsın yahu. pijamalarla bile gidilebilecek kadar yakında ve rahat bir kurs, vay canına:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe yurt içinde olunca terlikler pijamalarla iniyorduk.:)

      Sil
  6. örtmenim ben de örtmen olmak istiyorum artık! :)) ne güzel ki seviyosun mesleğini^^ bi'de şu çok ayrıntı düşünme huyundan bende de var yaa, napıcaz yaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göründüğü kadar kolay bir meslek olmasa da yıpratıcı olsada seviyorum işimi.O huy değişmez .Huylu huyundan vazgeçmiyor kendimden biliyorum.:)

      Sil