Sayfalar

14 Nisan 2012 Cumartesi

Olsam olsam ne olurdum.(Mim)

          Öncelikle bana sorulmuş olan "Mim nedir?" sorusuna cevap vererek başlayayım.Mim bloglar arası kaynaşmayı sağlayan bir tür oyundur.Mim yazıları blogda insanların birbirini daha iyi tanımasını sağlar. Bazen soru cevap bazen ilginç konulardan oluşur.Mim konusunu başlatan kişi mimin nasıl yapılacağını ve konuyu da açıklar.Ve tabiki bu yazıyı yazmasını istediği bloggerları da belirtir biz buna mimlemek diyoruz.Mimlenen kişilerde mim yazısını yazdıklarında başka bloggerları da mimlemeye çalışırlar böylece mim yaygınlaşır ve duyurulmuş olur.Mimlediğiniz kişiye haber vermekde önemlidir.Gidip bloguna mimlediğinizi yorum olarak belirtmeniz güzel olur.

Gelelim mime.Beni mimlemiş olan çok saygı değer blogger arkadaşlarımı sevgiyle kucaklıyor ve teşekkür ediyorum. biricitconsungunlugu,Kuulumsu Kadın ,S.Darko tarafından mimlenmişim birden fazla kişi tarafından mimlenmiş olduğum için  ayrı bir memnun oldum doğrusu.


1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?
Aklıma ilginç ilginç yemekler geliyor.Var bir tuhaflık bende benden olsa olsa makarna olurdu düdük makarnası:P
 
 2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum? 
 Keman sesini seviyorum ama benden keman olmaz bazen bağıran bazen ortalama konuşan bir insanım.Bağırmamın temel sebebi işim tahmin edersiniz ki.:)Bundan dolayı olsam olsam saksafon olurdum.

3) Araba olsam hangisi olurdum?
El arabası deyip kendimi yerle bir edebilirdim yemek sorusunda olduğu gibi ama o kadarda değil.Araba olsam mavi renkli  mini cooper olurdum.Nedenine gelince canım öyle istedi hoşuma gidiyor görünümü tasarımı değişik.

 4) Aylardan hangisi olurdum?
Ağustos hem tatil hem doğduğum ay hemde sıcak samimi bir ay kendisi.Temmuz gibi havalı değil.Mart nisan gibi sağı solu belli olmaz değil.Kış ayları gibi soğuk nevale değil.İşte bende naçizane ağustos olmayı seçtim.:)

 5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
Topuklu olmazdım.Rahat spor bir ayakkabı olurdum.Resmi olmayan insanı rahat ettiren bir ayakkabı.

 6) Kıyafet olsam hangisi olurdum?
Sade fakat güzel bir tişört olabilirdim.

 7) Renk olsam hangisi olurdum?
Mavi olurdum, her tonu ayrı güzel.

 8) Hayvan olsam hangisi olurdum?
Kaplumbağa ile geyik arasında gidip geliyorum.Kaplumbağa çünkü yavaş ama korunaklı dikkatli ve uzun yaşayan bir hayvan tavşanı yendiğinden beri hastayım ona:P Geyik narin,güzel ve değerli olduğu için birde geyik muhabbeti kısmı var tabi.Bir tek boynuzları düşündürüyor beni olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu.:)Benden aslında iyi bir baykuş olur.Geceleri ayakta olan biri olarak en uygununu buldum sonunda.Hem masallarda da bilge kişi genelde baykuştur uyar bana uyar:P

 9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?
Hemen bakalım.Okuduğum kitap Sherlock Holmes'un maceralarının birleştirildiği Akıl Oyunlarının Gölgesinde adlı kitap 137.sayfada hikayenin adı yazan sayfa var.Beş Portakal Çekirdeği yazıyor.Bu sayfa niye 137 onu anlayamadım nereden çıktı acaba bu 137 diye düşündüm şimdi.Malum her şeyi sorgulayan bir  beynim var.

Gelelim mimlenenlere:Şimdi kim mimlenmemiş arayıp bulmam lazım.:)
googhan

Zeynep'in Seyir Defteri
nini'nin kelimeleri...
! Ferhat Bayram
 kahve telvesi
mavikalemdekiler
küçük hanımın güncesi...
Oktay
 Men de boor
 Lütfücüğüm
  pınar
 Bu da mı gol değil?
 SADE VE DERİN
 bir lokmadan bir şey olmaz!
 


Mimlerken umarım bir aksaklık yapmamışımdır.Bu konuda mimlenmek isteyipte mimlenmemiş olan kaldıysa hemen mimleyebilirim.:)

15 yorum:

  1. canım cok komık yazmıssın gece gece guldum okurken cok guzel olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldüre bildimse ne mutlu.:)Mimleri haber veriyorum bende .:)

      Sil
  2. eheh :) güzel çok beğendim hocam. baykuş deyince aklıma inci geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci mi?Ne alaka ki.Teşekkür ederim beğenmene sevindim.

      Sil
  3. sevmiyorum mimleri...ama yazanları okumayı seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygı duyarım bende yazmayı seviyorum ama şu mimlemek işi biraz sıkıntı oluyor.:)

      Sil
  4. seninde sekizinci sorunu çok beğendim:)

    Galiba herkes 8 i süper cevaplamış:)

    bu okuduğum kaçıncı mim hala çok zevkli geliyor.
    her blogger ne kadar farklı:)

    YanıtlaSil
  5. Annem annem, daha mani mimi duruyor,ayıp bana.

    Bu mim de ikinci kez geldiğine göre farz ayn farz :)

    Hayvan ve ay seçimlerini ayrıyeten tuttum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe bende o cevaplarımı sevdim tam benlik oldu.:)

      Sil
  6. yuhhh diyorum başka bi şey de demiyorum. benim cevaplarımı çalmışsın :P makarna, mini cooper, ağustos ve baykuş. hatta spor ayakkabı, allahtan onun markasını belirtmemişsin :) anca bu kadar olur yani, bütün aşkım şevkim kaçtı banane ben oynamıyorum bu oyunu :D

    şaka bir yana daha önceden bu cevapları kafam da tasarlamıştım, kaç gündür yazıcam bi türlü kısmet olmadı, bugün senin yazında kendi cevaplarımı görünce çok şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyseki bir kaç cevabımız tutmuyormuş onada şükür yoksa ikizmiyiz sorunsalı oluşacaktı.İnsan insana benzermiş.:PŞaşırtıcı olur hakikaten iyiki önce ben yazmışım ohh canıma değsin.:PBelki cevaplar aynı olsada gerekçeleri farklıdır diye düşünüyor bu mimi yaz diyorum.:)

      Sil
  7. ha ha komik yanıtlar.
    :)
    bugünlerde noluyo ya mim fışkırıyoo.
    :)
    yetişemiyom artık koptum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma bende yetişemiyorum.Biri yarım yazdım duruyor.:)Senide mimleyim de gör gününü:P

      Sil
  8. http://mavikalemdekiler.blogspot.com/2012/04/mim-miks.html

    geç olsun da güç olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık baktım güzel cevaplar.Kaplumbağa bende düşünmüştüm.:)

      Sil