Sayfalar

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Ben Ölürsem

Ben ölürsem
Ne eksilir şu dünyadan
Bir parça iyilik mi
Anlamsız şiirler mi

Ben ölürsemm
Kim ağlar ardımdan
Bir parça sevdiklerim mi
Sonrası unutulup gider mi

Ben ölürsem 
Madem ki ölmüşüm
Ne anlamı kalır ki
Unutulup gitmek neden acıtsın ki

Ben ölürsem
Yazdıklarım geriye kaldığında
Ne düşündürür ki
Rahmet sunan olur mu ki

Ben ölürsem ağlayanlar ardımdan
İyi bilirdik der mi
Ağlayamayıp üzülende olur mu ki

Banene ki ben ölürsem
Farkında olur muyum ki
Yoksa cehenneme mi giderim
Cenete merhaba mı derim ki

Ben ölürsem 
Ne kalır ardımda
Bu blog okunduğunda
Ne hissettirir ki
Bir başkası bloguma yazıp
Öldüğümü beyan eder mi ki
Yoksa sahipsiz bir blog
Zaten ölü bir sahip gibi mi
Bilinmez belki
Belki bilinir
Birileri üzülür
Birileri düşünür
Her ölüm sadece kişiyi götürür
Kalanlara selam olsun...

(Bir blogger öldü denilince hislenip yazdım.Bilemedim emin olamadım gerçekten öldü mü?Bir garip alem ki bu sanal alem, ölüm bile emin olunamayan oluyor.Yazılarıyla tanıdığınız hatta eleştirdiğiniz bir insan ölüp gitmiş bu dünyadan.

Bir garip his silsilesi yaşadım.Sonra oturup düşündüm.Ben ölseydim ne olurdu  ve tabiki tam olarak bilemedim ne olurdu.Ben üzülüp ağladımsa, emin olmadığım bir ölüme belki de vardır benim gibileri dedim.Ağlanmasını istemek değilde önemli olduğunu bilmek istiyor işte insan aciziz böyleyiz işte.

Onun blogunda olduğu gibi tanıdığım biri gelip ölümümü beyan eder mi?Ama bilmiyor ki bir kişi dışında o da kardeşim yazacak halde olur mu ki.Ben yazmadıkça anlaşılır mı ya da blogu terk mi etti denir.Kim bile bilirki aslında ruh bedenimi terk etmiştir.)

http://www.youtube.com/watch?v=mjz47loRvuo








28 yorum:

  1. Böyle haberler atmayın, tetikletmeyin beni hocam. Ne diyelim , hayat güzel ve devam ediyor, gidenle de kalanla da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tetiklemeyim de barneyin bloguna bir girsene şok oldum ben.Hayat elbetteki güzel ve devam ediyor.

      Sil
    2. Ölüm tek ciddi iş bu dünyada,yaptıklarımızsa kuru gürültü onun yanında. Face the fact !

      Sil
    3. o ne demek küfür falan mı.:)Bende farkındayım ölüp gitsem de ciddi bir iş mi yapsam ne.Kuru gürültüde olsa çıkarmaya devam derim.

      Sil
    4. Ee, benim profilde ne diyorsun burada ne diyorsun. Ciddiye al onu ama ciddiye alacak bir sen olması lazım,bunu da unutma. Ben varsam var dünya,ben yok o da yok demiş AZİZ NESİN. Salla ya , yarın gündemlerimizi değiştirmeliyiz, su var,hayat akıyor,bu sudan içmeye devam edeceğiz. Bunalım sarmasın artık yanlarımı. Hadi,görelim bakalım.

      Sil
    5. O ölümün şaka olabileceği gerçeği yüzüme çarptığında bende ölümü ciddiye almaktan vazgeçer gibi oldum.Ölüm ciddidir ama burada o bile ciddiyetini koruyamadıysa ben nasıl koruyayım bilemiyorum.Bunalım değilim konu bunalım ben keyifliyim sende öylesindir umarım.

      Sil
  2. Ölmek değildir ömrümüzün en feci işi..
    Müşkil budur ki ölmeden önce ölür kişi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru profösör yaşayan ölü olmak daha fecidir.Ölümüne de değilde üzüldüğüm anlatması zor profösör. neyse umarım mekanı cennet olur.Birde ölürsek arkamızdan bizim için iyi hisler barındıran insanlar oluşturabiliyor muyuz acaba?Dua ederler mi falan filan öyle sorular geçti aklımdan.

      Sil
  3. Ölüm... Ne kadar soğuk ve uzak geliyor insana düşününce..Oysa bir nefes kadar yakın.İnsanın ardında güzel şeyler bırakması galiba önemli olan.Doğruysa eğer, ruhu şad olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölüm deyince fazlada söylenecek bir şey olmuyor.

      Sil
  4. Garip, üzüldüm. Dünya hali..

    YanıtlaSil
  5. çok şaşırdım ve çok üzüldüm.. nurlar içerisinde yatsın..
    haklısın, bu durum hepimiz için geçerli..
    bu an'larımızın pişamnlıklarla dolu olmadan güzel geçmesini sağlamaktan başka çaremiz de yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi elden bir şey gelmez bende çok şaşırdım ve üzüldüm.

      Sil
  6. Çok üzüldüm Allah rahmet etsin.


    Bende aynı şeyi düşünürüm hep ben ölsem bloguma kim yazar nasıl haberdar olurlar diye sanırım vasiyet etmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse bilmese daha mı iyi olur acana barney'e çok üzüldüm ben çünkü.Kimseyi üzmemek adına bilinmese belki daha iyi olur.

      Sil
  7. sözlük yazarı olalı beni unuttun zaten.
    :)
    gelicaam yine.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Uğruyorum deep her zaman uğrayamıyorum yalan yok.Yoğun gidiyor sözlüğede uğrayamadım.

      Sil
  8. Ne güzel yazmışsın. Delirmiş gibi, onun yorum yazdığı bloglara bakıyorum. Toparlayamıyorum kendimi...
    Bugun anneler günüydü, annesinin acısını hayal bile edemiyorum.
    Kardeşi her gece mezarı başında şişe şişe rakıları deviriyor.
    Keşke hiç öğrenmeseydik öldüğünü, keşke hiç bilmeseydik, artık yazmıyor sansaydık.
    Keşke, ısrarla ölmüş adamın telefonuna, o kadar mesajı atıp da, kardeşinin o cevabını almasaydım...
    Ama aldım ve alsam da almasam da o öldü...

    YanıtlaSil
  9. Alice öğrenmeseydik de olan oldu sende kendine gel lütfen.Allah rahmet eylesin ona da huzur içinde yatsın.Lütfen kendini yıpratma bu kadar yapabileceğimiz hiç bir şey yok maalesef dua etmekten başka.Umarım içindeki acı hafifler ve biraz olsun rahatlaya bilirsin .

    YanıtlaSil
  10. ölünce unutuluyor herşey.
    o arkadaş ölmüş evet.
    acaba ölüm nedeni ne ki.
    allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ameliyatta öldü sanırım.Allah rahmet eylesin.

      Sil
  11. Piştt :):)..Mimin var bende..İsmi "Silmeden"

    YanıtlaSil
  12. şiirini 2 -3 kere okudum sade bir dille hissiyatını yansıtmışsın..çok güzel diğer şiirlerini merak ediyorum..şiir sever ve yeni şiir yazmaya başlamış biri olarak..
    Bu arada ''Allah gecinden Versin''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okumuşsun şiirlerimi teşekkür edrim ilgine.

      Sil