Sayfalar

6 Mayıs 2012 Pazar

Diziler mimi

Kumabaramı harcamaya başladım mim üstüne mim yazacağım.Ödüllerde var tabi.

men de boor  ve biricit beni mimlemişlerdi mazide kalan bir tarihte.Ancak yazıyorum sevgiler.

Mim konusu:Diziler hakkında 8 şey yazmamız bekleniyor.

Artık dizilerle iletişimimi kesmiş biri olarak sekiz şey bulabilir miyim bilmem deneyecez görecez bakalım.

1.Türk dizilerindeki senaristlerin bir müddet sonra uçması sonucu o dizilerin sarpa sarmasına dayanamıyorum.Resmen izleyiciyi salak yerine koyuyorlarmış gibi geliyor.Dizi dizilikten çıkıyor fantastik bile değil çok hastalıklı geliyor bana.Yani Türk dizileri bir yerde son yazmayı bilmiyorlar.Uzadıkça uzatıyorlar.

2.Dizi dediğin film tadında olmalı her bölümü ayrı bir tat olmalı.Ben yabancı dizi olarak House ve Merlin'i takip ediyorum.

3.Bir diziye bağlanmak beni geriyor.Bağlandığımı hissettiğim anda hemen bırakıyorum.Bağlanıp o dizi için yaşamı kaçırmak istemiyorum.Hoş nete takılıyorum bu sefer de. Neyse siz bana bakmayın kendimle çelişirim zaman zaman.:)

4.O feriha dizisi ne öyle ya valla izlemek zorunda kaldığımda yüreğime daralmalar geliyor.Çevremdekilerin dizi zevklerine bağlı kaldığımda yaşanan durumlar bunlar.

5.Başlangıçta yalan dünyayı sever gibi oldum sonra sevemedim nedense soğudum.

6.Zamanın da yalan rüzgarı tarzı diziler vardı.Ne diziler vardı be. Hey yavrum hey.Entrikalar vsler.Türk filmleri dizileri halt etmiş.Gerçi bizde de o yana gidiş var.

7.Şöyle güzel bir dizi olsa vallahi izleyecem ama evdeyken şu doktorlar dizisi zulmüne ve cennet mahallesi zulümlerine katlanmış biri olarak diziden soğudum bırak diziyi hayattan soğudum ya.

8.Benim hayatım dizi ben diziyi ne yapayım dermişim.Şaka bi yana şu yaramaz ya da serseri öğrencilerin özendirildiği dizileri sevmiyorum.Hayatta öyle olmuyor dizilerin bu etkileri yüzünden çocuklar böyle davranmayı iyi bir şey sanıyorlar.Bir kere de uslu,sakin,akıllı çocuğu özendirin ya ama ondan malzeme çıkmaz reyting çıkmaz tabi.Sizi gidi reyting canavarları ne diyim.Dizilerin tek bu etkisi yok tabi ki ama olumlu etkileri çok az olumsuzlarsa gırla geziyor.Dizi izleyenleri kınamıyorum yanlış anlaşılmasın, yapımcıların daha kaliteli diziler yapmalarını bekliyorum sadece artık.

Uzun zaman oldu ben bu mimi geciktirmiştim mimlenmeyen kaldıysa lütfen buyursun sevgiler.


11 yorum:

  1. HEdiyeniz var sayın hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım hoca bakıyorum ödülüme.:)

      Sil
  2. 1. ve 8. maddelere aynen katıldığımı beyan ederim sayın hakim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılası sözler yazmışım.Sende benim gibi düşündüğün için mutluyum.

      Sil
  3. cok haklısın canım artık kalıtelı dızıler yapılmalı bencede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya başlangıçta kaliteli olsalarda dengeyi yitiriyorlar para hırsı güdünce böyle oluyor bence.2.bahar be güzeldi kıvamında bitti.

      Sil
  4. Doğru söze ne denir :)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha süper yazı olmuş:D 7. maddeyi akasya durağı olarak ben de yaşadım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Akasya durağını unutmuşum.:)

      Sil
  6. İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil