Sayfalar

25 Mayıs 2012 Cuma

Durumu: Kaçmaya Müsait

Kendime kızdığım kadar kimseye kızmadım bu hayatta. Belki başkalarına kızmam gerekenleri de kendime yükledim.Sonuçta bunu yapanda ben değil miyim?Şimdilerde kafam biraz karışık bütün işlerim hem bitirilmiş hem ertelenmiş.O nasıl oluyor demeyin oluyor işte.

Bazen kendimi çok boş hissediyorum. Hala çocuğum belki büyüyemedim gibi sanki. Bazen de çok yaşlı hissediyorum hayatın tüm yükü omuzlarımda ve ben çökmüşüm gibi.İşte böyle bir karmaşa hakim bedenime ve ruhum patlamaya hazır bir bomba gibi. Bazen saçmalıklarla dolu bir neşe ırmağı içinde akıyor gibiyim.Karmaşığım bazen ve bazen kendim gibi olamamış gibiyim,üzerime gelenleri  bu yazıya naklediyor gibiyim.Dışarıda keyifli bir akşam geçiren ben değil gibiyim.İçimde biriktirdiklerim, böyle gün yüzüne çıkmak için sanki yazmamı bekliyorlar gibi.Kelimeler kendiliğinden isyan edercesine çıkıyor gibi.Bu durumun gerginliği elbet bitecek kendime inanmak istiyorum. Durum ne kadar zor olursa olsun çıkabileceğimden emin gibiyim.Sadece yorgunum belki de savaşmak istemiyorum.Bir tarafımsa çılgınca atlıyor saçmalıklara ve ben biliyorum ya kaçacağım ya da durup savaşacağım.Hangisi olursa olsun sonuç, hangi yaraya sebep olursa olsun yaşanan,ben gene bu durumdan çıkacağım.İster galip, ister kayıp olayım hiç bir zaman mağlup olmayacağım.

İtiraf ediyorum kaçmak istiyorum bir tarafım buna engel bir tarafımsa çoktan bavulunu toplamış.Beni tutan ne bilemiyorum.Hiç bir yerden emin olmadan gitmedim. Gitmek vakti geldiğinde de arkamı dönüp tekrar tekrar baktım ve emin oldum sonra da çuf çuf çuf:)

                                                                                                                              Yazan:Kaçak

7 yorum:

  1. insan denen şey işte bütün bu karmaşanın bütünü :) gerçekten de bazen insan yeter uleenn deyip kaçmak istiyor ama ben daha kaçanına rastlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zamanında çok kaçtım üşengecimde biraz uğraşmadım yani ama bu sefer kaçasımyok onada üşeniyorum.:)

      Sil
    2. ne kadar çok üşengeç insan varmış, üstelik hepsi blogger da toplanmış. neyse ki yazmaya üşenmiyorlar :D

      Sil
    3. :))Onada üşendiğim oluyorda yazmak bir ihtiyaç benim için yemek içmek vs gibi.:)

      Sil
  2. ya arkadaşım blogda neden bi mail adresin yok, illa ki yorum mu bırakmalıyım. seni kınım kınım kınıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Tamam kaçmıyorum bu önceki bir yazıydı.:)Buralardayım.:)

      Sil