Sayfalar

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Enerjik Gün

Bir garip enerjiğim bugün.O kadar olumsuz şeyden sonra bile enerjiğim şaşıyorum kendime.İnsanlar hala kötü ve dünya berbat bir yer olsa da ben iyiyim.Sağlığım yerinde huzurluyum dişe dokunur bir derdim yok.Bilinçli bir yalnızlığım söz konusu sadece. O da insanlarla yakınlaşınca kötülüklerinden nasibini almamdan kaynaklı bir zorunluluk.He gene de insanlardan uzak kalıyor sayılmam.Hatta çok içlerine de giriyorum.Neyse işte hayat bu akıp gidiyor zannımca.Anneme bir mektup yazdım bugün. Paylaşmak istiyorum sizlerle.Çok mutlu olmuş kendisi.Bense mutlulukları bırakmış saçma salak şeylere üzülüyorum saçma sapan şeyleri dert ediyorum.Hiçbir şey umrumda değil artık.


Biricik anneme;
Bugün anneler günü.Orada olup hediyeni vermek isterdim.Henüz bir hediye almadım karar veremedim.O yüzden uzaklardan da olsa bu mektubu yazayım istedim.Duygusal bir mektup yazıp seni üzecek değilim.Zaten üzülecek bir gün de değil.Anne olanların hatırlandığı bir gün.Ve zaten hiç unutmuş değilim ki.Çocukken anlamsız sorularımla bazen kafanı şişirdim.Büyüdüm muhalefet tavrımla üzdüğüm oldu seni.Ama hep çok sevdiğimi bil isterim.
Sevgi dolu cümleler yollamayı düşündüm ama onu da beceremedim belki J
M..... Sultan geç oldu ama anneler günün kutlu olsun. Hep mutlu ve sağlıklı ol inşallah.Allah seni başımızdan eksik etmesin.Her işi çekip çeviren sen.Hiçbir şey de yapmasan başımızın tacısın o ayrı.Seni seven çocuğun,uykucun huyum sevgilerini yollar anneler gününü kutlar.Öpüyorum yanaklarından.Bugün değil her gün annemsin iyi ki varsın.




2 yorum:

  1. çok güzel olmuş...annen çok şanslı :))

    YanıtlaSil
  2. Tüü maaşallah. Daim olsun bu haliniz. (:

    YanıtlaSil