Sayfalar

6 Mayıs 2012 Pazar

Hakkımda (Mim)

 Kumbaramda biriktirdiklerimi harcamaya başladım.İlk siftah mimi hakkımda doğru bilinen yanlışlar üzerine. Hadi buyrun bakalım.
biricitconsungunlugu , Dayatılanla Yaşayan  blogları beni mimledi ikiside candır ikisini de teşekkürler.
Gelelim sorulara

1.Ruhunuzun rengi nedir?
Ruhun rengi olmaz zannımca.Ruhum su gibidir diye düşünüyorum. Su gibi akar bazen bazen donar bazen durgunlaşır.Su gibi titreşir bazen.Bazen göz yaşı olur.Su gibidir ruhum suyun hallerini yaşar.

 2.Maddiyat mı Maneviyat mı?Sıralama yapınız.
 Maneviyat ötesi yok.Maddiyat sadece gerektiği kadar kazanabilmek ayaklarının üzerinde durabilmek maneviyatımı yaşayabilmem için gereklidir.

3.Hakkınızda bilinen yanlışlar
 Kim kimin hakkında doğruyu biliyor ki.Hepimiz yanlış tanınırız,öyle inanırız.Reelde yanlış tanındığımı düşündüğüm kadar sanalda da öyle tanındığımı düşündüğüm şeyler oluyor.Sanalda yanlış tanınmam kadarda normal bir şey yok.Tek ifade şeklimiz yazımız ve birini tanımak için tek başına yazı yeterli olamıyor.Kaldı ki reel ortamda bütün argümanlar olmasına rağmen insanları okumak gibi bir uğraşımız olmadığından gördüğümüz bazı davranışlarına göre,ön yargılarımız eşliğinde tanıyoruz insanları yani tanımıyoruz."İşin aslı hakim bey"şu yani ben ne kadar anlatsam boş bazen ama gene de anlatayım.Ben mesela burada nasıl tanınıyorum bilmem ama bazı ortamlarda çok ciddi olgun tarafımla tanınırken başka bir ortamda en geyik kişi olabilirim.Sıradan görünürüm.Ama insanlar tanıdıkça çok şaşarlar bana, çok değişik bir insansın laflarını çok duydum.Öz kardeşim bile bu kanıdadır.Anam babamı saymıyorum bile.Kendimi tanımladığım kısımda da yazıyor bu.Bilumum biriyim işte her şeyi içinde barındırıyorum.Kötü duyguları pek barındırmamaya çalışıyorum.Kin tutma nefret etme huyum yoktur.Korkak değilim ama savaşçı da değilim.Gereksiz yere mücadeleye girmekten kaçınırım.Naif görenler vardır belki burada sakin vs öyleyim de yanlış değil ama eksik.Sinirlendiğimde beklenmeyen biri olurum.Sinir beni cesur yapar bu arada önemsiz kalır her şey dökerim içimi.Hazır cevap biriyimdir biri beni kızdırdığında özellikle.Herkes gibi biriyim işte taki siz beni tanıyana kadar.:)

 4.En Sinir Olduğun Üç Şey:
1.Kendini beğenmiş insan yani kibirli insana
2.Cahil olduğu halde bildiğini iddia edenlere
3.Haksızlıklara

Mimlenenler:
ya kim mimlendi bilmiyorum ki ben mimleyim mimlenen yazmaz zaten.
J. Yo.Okie
Uyuşuk Hayalperest
 ŞAVKÎ

10 yorum:

  1. Ne kadar güzel ifade etmişsiniz kendinizi :)) en kısa sürede cevaplamaya çalışacağım ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Teşekkür ederim umarım ifade edebilmişimdir.

      Sil
  2. teşekkürler.. sen de cansın hem de benden fazla..

    güzel insan olduğunu tahmin ediyordum ama şimdi biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler dayatılan bunu sanal alem denilen yalan alemde duymak ayrı bir güzel samimi olduğunu biliyorum hissediyorum.Bu blog dünyasının ayrı bir yeri var benim için sende bu dünyada hayatımda yer etmiş önemli yazarlardansın.

      Sil
  3. Hemişe men bunu yapmışam,ahanda sekmesi,buyursuz:

    http://kafamdakisacmalar.blogspot.com/2012/04/mimolojik-sarsntlar-3-hakkmda-bilinen.html

    emme,yahşı cuvaplamışsan, men de özüm eçün teşekkür edirem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim şavki bakıyım hemen.:)

      Sil
  4. ben de yazmıştım teşekkürler mimlediğin için:D
    bu arada sanaldan tanıyanlardan olarak söylüyorum çözülmesi zor birisin.:) benim ilk çıkarımımın son derece soğukkanlı biri olduğun. Mantığa önem verdiğin, ani duygusal patlamalar yaşayan biri olmadığın, kendi başına gelen olaya bile uzaktan, objektif bakabilen biri olduğun... Bilmem doğru mudur, sanaldan zor oluyor gerçekten:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dediğin gibi olsaydı.Mantıklı biri olduğum kadar duygusalda biriyim.Senin gördüğün taraf mantıklı yanım.Duygusal tarafımda maalesef bazen ani patlamalar yaşamama sebeptir.Ama objektif bakmak konusunda haklısın duyguları törpilediğimde tam bir mantık silsilesi hakim olur bende anlatması karışık iyice karıştırmayın kafanı.:):)

      Sil