Sayfalar

20 Mayıs 2012 Pazar

Kitap ve röportaj mimleri

  dayatmalarda kayboluş  Blogu beni  mimlemişti.Bende cevapladım.Teşekkür ediyorum kendisine.

 1.Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Ben im dönem dönem değişiyor.Bir kitabı elime aldım mı bırakamayan cinstenim 1 günde bitirdiğim de olur 300-500 arası sayfayı.Hiç okumadığım zamanlarda olur.Otobüste ve evde yatarak okumaya bayılırım.

2.En sevdiğiniz yazar/lar?
Öyle bir yazar tercihim yok.Seri halinde okuduğum kitaplarda olur denk gelip aldığım bir kitabı okuduğumda.

3.En beğendiğin Kitap/lar?
Milenyum serisi,harry pother serisi,açlık oyunları,uçurtma avcısı,bin muhteşem güneş,leyla,Ahmet şerif izgören kitapları,gerilim romanları ve aklıma gelmeyenler.:)

4.(Yerli/yabancı) hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin?
Fark etmemekle birlikte genelde yabancı okuyorum ama türk yazarların iyi yazdıkları romanların beni daha çok etkilediği kanısındayım.

5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi? 
Açlık oyunları   

6.Daha çok hangi tarz okumaktan 
 hoşlanırsın?
Polisiye gerilim ve gerçeğe yakın romanlar ve fantastik romanlar.

7.En son hangi kitabı okudun?
Sherlock holmes akıl oyunlarının gölgesinde şuan 2.sini okuyorum.

8.Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Az önce de dediğim gibi sherlock holmes hikayelerinin 2. kitabı olan Suç Detayda Saklıdır

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Arada bir bakıyorum.Yeterli mi bilemem ben genelde kendim seçip tercih ediyorum arada bir ilginç bir kitap görürsem blogda onu da alıp okuduğum oluyor

10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor?(cevabını en çok merak ettiğim soru)
Başkasının hayal dünyasına dalıp kendi hayal dünyanı kurmak gibi.Bir hobi bir ferahlama bir başka dünya kurgulamak benim için.

 Buda sevgili Biricit'in mimlediği mim:)

1-Blog deyince aklina ne geliyor?
Yazmak kendini ifade etmek terapi paylaşmak etkileşim içinde olmak kavramları geliyor. 
 2-Sence bloglarda en cok neler paylasiliyor?
Hüzünler,dertler,sevinçler,başarılar insan hayatında olan her şey paylaşılıyor.
 3-Paylasimda bir sinir olmali mi? 
Özel hayatın içinde kalması gereken bazı ayrıntılar aktarılmamalı diye düşünüyorum.Gene de herkesin kendi tercihi saygı duyarım. 
 
4- Sence neyi paylasirsa bir insan asiriya kacmis olur?
İlişkisindeki cinselliği abartılı bir şekilde aksettirmesi bu yüzden bir blogu takip etmeyi bıraktım.
 5-Blog yazsaydin ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardin?
Şuan yazdığım blog daha çok kişisel bir blog ama ileride eğitim ile ilgili bir blog açmayı düşünüyorum. 
 6-Benim blog yazarligim hakkinda ne düsünüyorsun?Samimisin biricit doğalsın ve kendin gibisin bu benim için çok önemli ender rastlanan bir şey.Birde insanların ne düşüneceğini önemsemeden yazıyorsun bu hoşuma gidiyor.

 7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et 
Elbette sorulur mu:) 
8-Bloguma 10 üzerinden kac puan verirsin ve gelecek icin bana tavsiyelerin nelerdir?
Puan vermek için sınav yapmam gerekli dermişim:)Ben blog hocası değilim ki not vereyim .Gelecek için aynen böyle devam et ve umudunu hiç yitirme böyle kal diyorum.

Mimleme işini bırakmaya karar verdim.İsteyen yazsın artık.:)Yorum yazanlar kesinlikle mimlenmiştir.Yok yazmayıp da bakanları da okuyanları da mimliyorum lütfen seçin beğenin ve çekinmeyin.İlla davet beklemeyin.:)



8 yorum:

  1. teşekkürler... harry pother serisini bir türlü okuyamadım.. yine aklıma düşürdün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek okumuştum çocuksu bulanlara inat üniversitedeyken okuduğum kitaplardandı.:)

      Sil
  2. bende senı cok samımı buluorum canım sende hep boyle kal hıc deısme:)bende blogunu ve yazılarını sevıorum,samımıyetınede ınanıyorum.
    eğıtım blogu acman ılerısı ıcın bence harıka bısey
    diğer yazınıda okudum ask belkıde ıyı bıseyde bızım karsımıza adam cıkmadı belkıde dıye dusunuyorum.bırgun kaderde -kadere ınanan bırıyım- bırısı olacak beyaz atlı prens mı artık cokoprens mı neyse:) o bızı bulacak sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim bloguda sitesi de düşünüyorum canım bakalım kısmet.Kadere bende inanırım.Teşekkür ediyorum güzel düşüncelerine

      Sil
  3. eğitim demişsin..bunu hakkıyla yapacağına inanıyorum.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım öyle olur.:)

      Sil
  4. Sherlock holmes akıl oyunlarının gölgesinde 1 ve 2 yi muhakkak okunalıyım..benim süper kahramanın mimini 4-5 gün önce cevaplamıştım..orada benim süper kahramanımın Sherlock Holmes olduğunu sebepleriyle belirtmiştim. 2.olarak açlık oyunlarını başka bir bloktada bahsedildiğini görmüştüm en beğendiğin seri olduğuna göre artı benimde bu tarz kitaplara biraz daha ilgim olması nedeniyle okumaya çalışacağım..
    Bloğunuzu biricit in bloğundaki yayından keşfettim..Biricite müzik konusunda paylaşımlarda bulunmasını tavsiye etmiştim..Belkide tesadüf oldu ama yayında bulundu bende sizi dinleme fırsatını yakalamış oldum..Akşamki programınızda başarılar diliyorum..Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizi de tanımak güzel.:)

      Sil