Sayfalar

31 Mayıs 2012 Perşembe

Küçük Birikintiler

Bavulum hazır demiştim hani.Hatırlayanlar vardır belki.Gidemeyeceğimi de biliyorum esasen yazmak bana bu kadar iyi gelirken hep gitmekle gitmemek arası kalacağım belliydi.O yazıda da bunu ifade etmiştim zaten.Yazamadığım yazmadığım süreçte aslında yazmam gerekenler öyle birikti ki içimde kalemimden dışarı taşıyorlar kuşkusuz.

Hangisinden başlayalım bilemiyorum gene hüzünlü ve dertli bir yazı olacak kuşkusuz.Boşuna hüzünlü kategoride o sıraya konulmadım .:)Evet yazılarım hüzünlü ve dertli ve hatta sinirli çünküsünü başka bir yazıya mı saklasam diye geçiyor içimden, ama sırası gelmişken de yazmalı.Şöyle oluyor:P Ben hüzünlüyken daha bir yazası gelenlerdenim.O zamanlar içime dolan hüznü ve siniri başka türlü atamıyorum ya da başkasından çıkarmak bana göre değil bunu .Böyle yaptığımda daha çok üzüleceğimi bildiğimden yazıya dökmek daha iyi geliyor ve kesinlikle rahatlatıyor.Genel olarak neşemi pek yazıya dökmüyorum döküyorum da nadir işte.:)

Blog dünyasını bir kenara hatta sanal dünyayı bir kenara bırakacağım şimdi.Hayat öğretti ki bunlar boş işler.Boş işlerle uğraşıyor olsam da boş zamanımı bunla değerlendiriyor olsam da uğraşacağım diğer boş işlerden daha anlamlı geliyor.Tv izlemektense buralarda bir kaç yazı okumak,yazı yazmak bu dünyanın farkında olmak biraz daha anlamlı.

Her neyse bunları bir kenara bırakayım ne çok şeyler birikiyor değil mi zamanla kenarda. O birikintiler zamanla tam beyninizin ortasına gelmeye başlıyor ve düşünemez oluyorsunuz.Ama yazdıkça ben onları kenardan atıyorum işte.:)

Ve hala sadete gelemedim.İşte o kadar birikmiş ki içimde ancak gelebiliyorum.Blog dünyasını at bir kenara hatta net dünyasını da dön şimdi gerçek yaşama.Bazen bu iki yaşam içinde kafam karışıyor çok fazla bu dünyanın içinde yer almaya başladığımı fark ediyorum.Uzak durmak ise bazen zor.


Devamı çok sinirlendiren bir olaydı .Onuda bir yazayım belki paylaşmam:)

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Meraklandınsa az kaldı yazayım paylaşacağım.Okulda yaşadığım bir gerginlikti.

      Sil
  2. Sanalla reeli dengelemek gerek. Sen dengeliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler profösör umarım dengeliyorumdur.:)

      Sil
  3. insan duygu yogunluğunda yazmayı daha çok istiyor veya ben öyle hissediyorum.. senin üstesinden geleceğine inanıyorum..

    YanıtlaSil
  4. olsun ta hüzünlüyken yaz ki nolcak.
    :)
    blog dünyası çok iyi bence.
    blog dışında iletişim kurma huzurun bozulmasın.
    :)

    YanıtlaSil