Sayfalar

3 Mayıs 2012 Perşembe

Mim kumbaram

Mim kumbarası yaptım.Mim biriktiriyorum.Ne kadarda uyanığım değil mi?Üşengeçlik yapıp geciktirdiğim mimleri artık böyle ifade edeceğim.Artık benim bir mim kumbaram var.Gelen mimleri topluyorum.Pamuk eller cebe:P:):)

Yakında yazacağım mimleri telaş yaptırmayın canım aa.İki ayağım bir papuca sığmaz şimdi.:)

Kumbaramdakiler:

1.2 tane biricit'in yolladığı mim
2.Mendeboor'un yolladığı mim
3.Deep'in yolladığı ödül
4.kahvetelvesi gelen ödül
5. biricitten gelen ödül
6.Uyuşuk hayalperestten gelen ödül.




29 yorum:

  1. Aklımda olsun, elime geçerse senin kumbarayada atarım bişeyler. ;) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Kumbaram dolup taşacak desene.Bende harcarım olur biter.:)

      Sil
    2. Ben mim olarak görmüyorum ama buradan ileteyim dedim.
      Bir ödül var, kabul ederseniz hocam. :)

      Sil
    3. teşekkürler ne demek kumbaram doldu taşıyor :):)

      Sil
  2. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim bulduğunuz fikir çok yaratıcı patent bile alabilirsiniz :) Bu arada bende yeni bloggerlardanım bende yeni açtığım bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim.Hoşgeldiniz blogumada blog dünyasına da.

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi fikir, benimkisi gibi unutulmuş mimler mezarlığı kurmaktan daha iyi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumbaranın farkı istenildiğinde çıkar harca seninkiler çıksada zombi olur.:P:)

      Sil
  5. Bende de var canım aynı kumbaradan, cevaplayamadıklarım içimde kalıyor aynen..

    YanıtlaSil
  6. aynı ben:) gönlümden hepsine yanıt veriyorum ama pratiğe dökmekte sıkıntım var bir süredir

    YanıtlaSil
  7. huyumkurusun bende ödülünüz var..ama rica edeceğim alıp, kumbaraya hapsetmeyiniz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hapsetmiyecem canım dayanamayıp harcayacam.

      Sil
  8. o kumbarayada bir ödül ekle bakalım:D
    ödülledim seni bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kumbarayı sekme yapacağım bloguma:)

      yuppi bir ödül daha:)

      Sil
  9. sorunu tam anlayamadim detayli bi sekilde burdan yazarsan yardimci olmaya calsiriim http://ferhatbayram.blogspot.com/p/iletisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler iletişim kısmını tam okumamışımyorum yazmıştım kusura bakma.:S

      Sil
  10. bende de bir ödülünüz var efendim beklerim =))

    YanıtlaSil
  11. kodu godnermem icin bir mail adresi yaz abla

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Başka bir yerden yaptım teşekkürler genede.:)

      Sil
  13. rica ederim benim verdigim farkliydi siyak butonlar uzerinde gri yazi mausla uzerine gidince beyaz oluyodu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler deneyeceğim onuda anlarım az buçuk kodlardan idareten yaptım bunu sayfalar bölümünden.

      Sil
  14. benim onerim temani degitir daha guzel daha donanimli bi tema koy blogna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler dikkate alacağım.Sadeliği seviyorum gerçi ama ufak değişiklikler düşünüyorum.

      Sil
  15. kumbarana benden de bir katkı.. bende bir MiMin var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah birikti taşıyor kumbara yakında harcamaya başlıyacam bu kadar tutumluluk yeter.:)

      Sil