Sayfalar

3 Mayıs 2012 Perşembe

Normal Şartlar Altında

Saat:06:30 Normal şartlar altında benim bu saatte yazı yazmam hatta uyanmam olanaksız gibi bir şey.Hiç uyumamışsam o başka tabi.Ancak bir işimin olması falan lazım.Erken kalkmak huyum ezelden beri yok.Hep geç yatan geç kalkan bir birey olarak çoğu zaman annemi de yıldırmışımdır.:)Tüm gün uyununca bu saatte kalkılabiliyormuş.Aslında hala uyurumda bir kusur işledim, uyanınca uyuyamadım.:S

Uyku Saçmalığım

Uzun zamandır kaçıyorum senden
Özellikle saat geceye iyice bir vurmalı 
İyice teslim olmalıyım sana
Nedir beni senden kaçıran
Teslim olmaya vardıran
Uykuma açtığım yani kendime
Bu savaş neden?

Gene işin gücün sorguluyorsun kendini
Saçma bir iş seninkisi
Depresyonda bahanen değil şimdi
Nedir bu seni uyutmayan
Boş işler yaptıran
Cevabın yok demi
Öyleyse hadi git şimdi.:)




13 yorum:

  1. bu şiiri alıp kendi uyku sorunuma okumak isterdim:D güzel yanları da var ama çok geç yatıp çok geç kalkmak hayatı kaçırmak gibi geliyor bana:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bugün erken kalktım ya tüm birikmiş işlerim neredeyse bitti.İnsanın hayatına düzen geliyor.Dİğer türlü hayat yarım yamalak.Ama bunu diyorum ya yarında gene aynı olurum.

      Sil
  2. :) Ben eskiden senin gibiydim canım.. Bir farkla!
    akşam en geç 11 gibi yatardım sabah 8 de zor uyanırdım annem bana uyku tulumu derdi.
    Ama artık neredeeee gece 1-2 oluyor sağ olsun eskiden bir draje olan uyku haplarımı şimdi iki draje yaptım anca uyuyorum sabah 6-7 den sonra da yatakta döne döne uyuyorum. aslında uyumuyorum ama inadına gözlerimi açmıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç uyku hapı kullanmadım ihtiyacımda olmadı.Benim sorunum uyuyamamak değil çok uyurum aslında.Çok geç uyuyorum kastım varmış gibi kendime.

      Sil
  3. Kaçta uyursam uyuyayım en geç 6.30 gibi kalkıyorum. Cumartesi pazar bu 8 oluyor. Sevemedim hiç uyumayı...Bazen günlerce ortalama 3 saat uykuyla ayakta duruyorum..Hayatın tadına varmak ve kaçırmamak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykuya çok dayanıklıyımdır bende uyumadan durabilirim uzun süre uyudum mu ise çok uyuyabilirim.:)Karışık yani benim uyku işi biraz.Hiç uykusuz da dururum saatlercede .:)Ama şu düzenli uykusu olanlara biraz imreniyorum.

      Sil
  4. Az uyku iyidir, erken kalkılan sabah ise kaymaklı ekmek kadayıfıdır, tadından yenmez :D Asıl merak konusu bu alışmamış bünyede bu halin getirisi ne olacaktır, bir sonraki yazın bilimsel bulgular dolu olacaktır uyku üzerine eminim :) saygıyla ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Bilimsel bilgilerini zaten biliyorum ki.Uykuyla ilgili ufak çaplı araştırmalarım olmuştu.Burada yazmıyorum pek öyle şeyler herkes biliyormuş gibi geliyor.Arada seminere gitmişsem onları paylaşıyorum sadece.:)Sizede saygılar efenim.:P:)Sabah erken kalkmak hakikaten iyi de ben uygulamıyorum pek.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Sevindim bende eğlenmiştim yazarken.Basit bir mevzu ama bende böyle anlık yazıyorum.

      Sil
  6. erken kalkmak gerçekten iyi oluyor tüm işlerini hallediyorsun:) artık röntgencilerinin arasına girdim :)

    YanıtlaSil