Sayfalar

22 Mayıs 2012 Salı

RAXYO İNSANLARI

Bu yazıyı yazdığım için sevgili patronum Sırrı'dan azar işitebilirim.:P Biraz radyonun komik ve eksik yanları da yer alacak çünkü.Malum çok teknik olarak hazırlanmış bir radyo değil.Bir kaç gencin bir araya gelerek oluşturduğu fikirden doğmuş bir radyo.Trabzon kökenli bir radyo ayrıca.Araştırmacı gazeteci olan ben, girdiğim günden beri radyonun neyi var neyi yok sorguluyor eleştiriyor ve öğrenmeye çalışıyorum.Yok henüz kovulmadım merak etmeyin.Bu arada öğretmen maaşı yetmiyor herhalde ek iş yapıyor diye düşünenler için açıklayayım. Bir para falan alıyor değiliz (İleride düşünüyorum:P) maksat muhabbet, eğlence, kendi sesini duyurma , paylaşma ve bunun  gibi şeyler.Blogumda yaptığımın bir nevi seslisi benim için.Karşıdan dönüt alıyor olabilmek de ayrı bir keyif.Orada dinleyiciden reaksiyonu hemen alabiliyorsunuz .Paylaşım daha hat safa da.

Bu yazımda orada yaşadıklarımı tanıdığım yayıncıları ve o keyifli ortamı anlatacağım.İlk o radyoya girmeme vesile olan Aylak mahlasıyla bilinen blog arkadaşımızdı.Onun dinlerken bir çağrıya cevap verdim.Bayan radyocu arıyorlardı bende bu oluşumun içinde yer almayı kabul ettim.Kabul ettiğimde neyin içinde olduğumun çok da farkında değildim.Zamanla neyin içinde olduğumu fark ettim ama artık çok geçti.Sözleşme imzalamıştım :P Şaka bir yana ağzınızdan çıkanın çok önemli olduğunu fark ettirdi bu radyo işi bana.Henüz 2 kez yayın yapmama rağmen kah eleştirilerine(burada sitem vardır.) kah övgülerine şahit olduğum yayıncı arkadaşlarımı burada anlatacağım sizlere.


Namı diğer patron Ali Sırrı:Kendisine patron denilmesinden hiç haz etmez kendisi.Ama bende öyle bir huy var ki huyumkurusun.İnsanların böyle istemediği şeyleri söyleyesim gelir.Bu tabi ki bir inat değil tamamen şaka.:)Kendisinin meşgul bir insan mı yoksa meşgul mü göründüğünü bilmiyorum ama yakaladığım yerde soru yağmuruna tutuyorum.Ve uzaktan yardım programını kurmayıp tek tek anlatıp uygulamaya çalışıyorum.Kesin bana sinir oluyordur ama idare ediyor sevgili patronum.:)İyi geçinmem lazım malum fazla abartmayım yazımı.Bana fon müzik yapacağını da burada hatırlatmış olayım ona.:)

Cincinintorunu Caner:Kendisi bir cin olmadan adam çapmaya çalışan cinsten.:P Yok ya şaka.Sevecen, esprili,komik ve doğal bir insan.Programı eğlenceli dinlenilesidir.Çaldığı şarkıların müzik zevkime hitap ettiğinde es geçemeyeceğim.Radyoda kedime edindiğim yandaştır kendisi.Tek bayan olmamdan mı benden mi kaynaklı bilmem okları üzerime çektim.Sürekli benle bir uğraşıyorlar.Şikayet edeyim size.Hoş bende hak ediyorum.Yayınına bağlanıp soru sorup mağdur ettiğim yayıncı arkadaşlarım, haklılar sanırım benimle uğraşmakta.:)Bunları içinde Caner'i kedi safıma çektim saolsun o da.Radyonun yaratıcı beyinlerinden Caner'e sevgiler.

Serbay:Böyle bir gıcık insan daha yoktur:P Sürekli bir atışma halindeyiz.Karşındakine kırılmadan kırmadan bir laf oyunu bizimkisi.Çok iddialı hakikaten de iyi konuşuyor.Birde siz blogcular demesi yok mu.Sanki biz başka bir alemdeyiz.Tek farkımız yazıyor olmamız.:)Yazdığınız kadarda konuşabiliyor musunuz görelim gibi bir durum anlayacağınız.Allah'dan mesleki avantajım var konuşurum yani.:)Her ne kadar atışsak da programıyla ilgili iyi düşüncelerim var.Türkü halk müziği ağırlıklı bir programı olan Serbay bazen sizi şarkılarla öyle yerlere götürür şaşarsınız.Belli bir dinleyici kitlesi oluşturmayı başarmıştır.Kedine has bir programı vardır.




Ertan:Rockzone programını yapan arkadaşımız.Pek fazla tanıma şansım olmadı ama rock müzik ve metal sevenlere hitap ediyor.Yayınına bir kere benim yüzümden geç çıktı.Ona da bu anlayışlı tavrı için gerçekten teşekkür ediyorum.

Sürekli Dinleyici BERNA:Onu büyük harflerle yazdım.Çünkü kalbi büyük bir insan.Sevecen ,neşeli,dertli haline rağmen gülümsemeyi bilen biri.Doğal konuşkan halleriyle sevdirdi bana kendini.Romanya'da yaşıyor ve aynı zamanda memleketlim kendisi.Hemen hemen hepimizin programını dinler ve katılır.Benim de sürekli dinleyicim ve arkadaşım olmuştur.Çok güzel bir sesi var söylediği türküyle beni mest etti.Yayınıma alabilirsem alacağım önemli konuklardan.:)Yazı uzamamış olsaydı çok daha yazabilirdim hakkında.:)Sevgiler Berna hep böyle kal.







BİRİCİT: Sürekli dinleyici, katılımcı, destekçi, kalbi büyük bir insan . yazılarını bilirsiniz Biricit'in doğal kendi gibi olmayı başarabilen insanlardan.Ona ne söylesem az.Destekleri için  teşekkür ediyorum.Onu tanıdığım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Raxyo da onu tanıdığı için çok şanslı.Yayınıma katılmasından büyük onur duyacağım.Şu teknik sorunumu halleder etmez o da sesiyle yanımda olacak.:)

Ben ise orada Gizem burada Huyumkurusun bir yurdum öğretmeni garip bir divaneyim.Şimdilerde böyle bir uğraş içindeyim.Beni anlatmaya çok gerek yok.Beni blogum kadar iyi anlatan bir mecrada yok.Hepinize sevgiler.

Yazımın burada sonuna geliyorum.Hepsini tanıdığım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum.Serbay'ı bile:)(Laf sokmadan olmazdı:))Hiç sanal olduklarını hissetmedim.Sanki çoktandır tanıyor gibiyim.Gene uzattım farkındayım hoşçakalın.

DİPNOT:Salı günü yayınım gece 00:00'da olacaktır.Hepinize sevgiler.




24 yorum:

  1. cok guzel yazmıssın canım bızde dığer arkadaslarınıda tanımıs olduk fakat aylak yok nıye yok onuda yazsaydın daha guzel olurdu:)
    bugun cok sukur katıldım ama keske tekrar dınleyebılseydım:)
    bıde yazını okurken dedım benım resmım de mı var :D
    samimiyetın yazılarında ve sesindede var sevgıler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biricit.Aylakla daha öce konuşmuştum o istemiyordu o yüzden yazmadım.:)

      Sil
  2. Çok şanslısınız huyumkurusun..:) keyifli, dinlendirici, öğretici bir uğraş ya da hobi... Adını ne koyarsanız koyun, size kattığı çok şey olacaktır...Size başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bakalım şimdilik eğlenceli ve öğretici keyif alıyorum.

      Sil
  3. mimledim seni(:

    http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/05/evet-mikrofonu-biricitin-elinden.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mimi yapmıştım semmma teşekkürler saolasın:)

      Sil
  4. Herşey yolunda ve güzel gidiyor devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler profösör umarım öyledir.:)

      Sil
  5. bu defa kaçırmamayı diliyorum^^

    YanıtlaSil
  6. nedenini bilmiyorum ancak programını dinlediğimde ruhen gevşiyorum sanki. arınıyorum bütün saçmalıklardan. hayattan 2 saatliğine kaçış gibi.çok heyecanlı bir maçın devre arası gibi. soluklanıyorum enerji topluyorum geri dönüyorum dünyaya. gelin ulan diyorum siz hepiniz ben tek !

    başarılar tekrardan.
    kantemori

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim bende uutuyorum iyi oluyor keyif veriyor bana da.

      Sil
  7. hayırlı olsun,bir ara mutlaka dinlemeliyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim buyrun umarım keyif alırsın.:)

      Sil
  8. Radyo programında günün konusu için bir fikir söylemek istedim..Bloklarda çok dahiyane yada değişik blok isimleri var..Blogerlerin bu isimleri neye istinaden koyduklarını ben merak ediyorum..Blog isimlerini seçmelerindeki amaç nedir? bu konu işlenebilir düşüncesindeyim..Ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunarım kounu ebola fikirlere açığız.:)

      Sil
  9. bu aksam 20'de değil yani. olsun bi sonrakini dinlerim ben de. her ne kadar sürekli dinleyicin olmasam da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki darco istediğin zaman dinle.:)

      Sil
  10. Radyoyu açtım, yazıyı da okumaya başladım...okudum.....bakalım nelerden bahsedecek diye şarkının bitmesini bekledim...o arada da yazı şöyle bitiyordu :
    DİPNOT:Salı günü yayınım gece 00:00'da olacaktır.Hepinize sevgiler.

    Benimki de şans işte :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin zaman dile yayın saatim değişecek 8 e yetişemiyorum da pek.:)

      Sil
  11. Bu radyoda sesini duymak güzeldi.Radyonun duyurusunuda kendimce yaptım..fırsat bulduğum her an dinlemeye çalışıcam..olumlu,yapıcı eleştiriler gelişimi sağlar bence..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kendi adıma o gün biraz gerildim ama mesele eleştirilmek değildi niyet meselesi:)Bende biliyorum radyocu değilim olmaya da kalkmıyorum.:)

      Sil
    2. Ama ben yine de seni kutlamaktan geri durmayacağım canım..:))
      bekleriz yeni çalışmalarını..:)) salı ya!

      Sil
    3. peki pzt 20:00 salı gece yapacağım gene muhtemele görüşürüz o halde.:)

      Sil