Sayfalar

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Raxyolu Günlerim

Gene yağmurlu bir hafta sonuna gelmiş bulunmaktayız. Böyle hafta sonları yazı yazmak için muhteşemdir.Ama genelde beni karamsara bağlatır.

Belki bilenler vardır.Raxyo radyoda yayın yapmaya başladım.Bir internet radyosu.Aslında kedimi saklamıştım ve oradaki ismimde farklı.Blogumu korumak adına bunu yapmam gerektiğini düşünmüştüm.Ama bu durum öyle bir hal aldı ki hem gizem hem huyumkurusun olarak o radyoda yer almak riyakarlık yapıyormuşum gibi hissettirdi.Beni huyumkurusun olarak bilen arkadaşlarım Gizem olarak da sevmeye falan başlamışlardı.Bende bunu yayında açıkladım.Henüz kendi yayınım da açıklamadım ama onuda yapacağım sanırım.Birde bloglardan konuşulsa bahsedememek ya da sende blog açsana sözlerine zaten benim blogum var diyememek garip oluyordu.Sonunda kısıtlamalara gelemeyen ben, kendim oluşturduğum bu kısıtlamayı kaldırıyorum ve açıklıyorum.Umarım bu yayın işi blogumu yazmama engel teşkil etmez.Çünkü burası sırf  kendim için yaptığım tek şey.Bir çok şeyi diğer insanlar için yapıyorum.Ve bu blogu kaybetmek gerçekten üzer beni.

Orada olmak benim için çok keyifli.Çok rahatsın diyenlere ise şaşırıyorum.Kedime  de şaşırıyorum aslında normalde o kadarda rahat sayılmam.İçimden gelenleri söylüyorum, yayının akışına  dinleyiciye göre gidiyorum. Blogumdaki gibi hissettiklerimi düşündüklerimi beyan ediyorum.Yalnız yazmak daha kolay. Konuşurken silme ve geri alma şansınız yok ufak hatalar yanlış anlaşılmalar olmasın diye dikkat etmek gerekiyor.Orada olmaktan yeni insanlar tanımaktan çok keyif aldım.

Onları, karakterlerini diğer yayıncıları başka bir yazımda anlatacağım.O radyoya yayın yapan ilk bayan oldum.Bir cesaretle girdiğim bu işte deneyimsiz halimle  neler yapacağım şimdilik bilmiyorum.Doğaçlama gelişiyor her şey.Bu da benim açımdan daha keyifli açıkçası.Radyodaki yayın işini kabul ettiğimden beri çok şey öğrendim.Bu da beni perçinliyor.Bilirsiniz yeni şeyler öğrenmeyi çok severim.

Raxyonun sloganı frekansı olmayan insanların frekanssız radyosu.Herkes ayrı telden çalabiliyor.Herkesin kendi frekansı farklı farklı o yüzden bir kısıtlama yok özgür diyebiliriz.Her ne kadar Ali'ye patron diye takılsam da henüz bir patronluğunu görmedim.Hepsine buradan sevgiler gönderiyorum diğer yazımda onları ve orada yaşadıklarımı anlatacağım.Bir daha ki yazıda görüşünceye dek sevgiyle kalın.

Bu raxyo da neymiş diyenler için bu da adresi:http://www.raxyo.com/

45 yorum:

  1. aranıza katılmayı ciddi ciddi düşündüğüm anlar oluyor doğrusu :)

    geleceğe güzel bir anı olarak kalabilirdi diye düşünüyorum! :)

    seni de cesaretinden ötürü kutluyorum huyum kurusun :)

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Luna düşünüyorsan Aliyle konuşturalım seni program vs yüklemen gerekiyor o yardımcı oluyor böyle işlere.Bana buradan ya da twitterdan yazarsan görüştürelim seni yap bu yayın işini konuşmayı seviyor gibisin yapabilirsin.:)

      Sil
    2. seviyorum evet. :) çok yoğunum ama. yine de belki bir şekilde ayarlayabilirdik. :)

      konuşalım olmadı evet.

      istediğime karar verdim.

      aylak neden yoktu bu hafta bir fikrin var mı?

      sevgilerle,
      luna. :)

      Sil
    3. Konuşayım o zaman ben twitterdan hotmail adresini atarsan ekleyim konuşturayım seni onlarla.Aylak tam bir bilgim yok ama kafa dinliyor sanırım bildiğim kadarıyla.

      Sil
    4. ekledim luna. yayınlamadm yorumu belki istemezsin diye

      Sil
    5. çok iyi düşünmüşsün canım. gerçi adresim var blogumda ama, olsun iyi olmuş. cok sevgiler. mail olarak kullanıyorum ben onu ama, mailleşiriz olmadı. msn kullanmıyorum.

      Sil
    6. verdim mailini patrona:):)

      Sil
  2. canım bende cok beğendım sesını, harıkasın ve cesaretlısın dinliorum seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım dilemede ve sevgiyle kal.:)

      Sil
  3. Aaaaa, o kız sen misin ki?
    Hiç dinlemedim; ama görmüştüm Raxyo'da sanırım. Hayırları üzerine toplayasın o zamman.
    Bence de kendini belli ederek en iyisini yaptın, yoksa, ne bileyim garip olurmuş. Kızma ama saçma da bence. Ama şimdi sen olduğunu bilerek, kulak rahatlığıyla dinleyebiliriz. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol beyza beklerim. sesini de dinledim şarkın harikaydı.:)Ya işte bir kuruntu yapmıştım açıklamak konusunda geçti ama :):)

      Sil
    2. Öyle deme ama, gerçekten iyi sanıp egomanya'ya doğru yol alacağım. ehehe.
      Belki yarında ses tellerim elverdiğince kulaklıklarınızın kabusu olabilirim, birkaç dakikalığına. ehehe.
      Gelirim efenimm, sanırım Pazartesi senin programın? Biricit'in bağlandığı o oluyor yani tahminimce? - Bu kadar alakasız olduğunu belli etme Beyza dedim kendi kendime - ama geleceğim. Umarım. Sonuna yetişebilirim belki; ama gelcem.

      Sil
    3. :):)Böyle kabusa can kurban çok samimi ve doğal:)Salı geç olacak muhtemele pzt o saate de salıyı değiştirmeyi düşünüyorum yetişemiyorum işten.:)

      Sil
    4. Ya ben gelecem dedim, gelemedim yahu amaa. Özür dilerim onun için, bilgisayar sıkıntıların eşiğinde de 2-3 gündür falan.

      Sil
    5. Yok canım ne demek ne zaman müsait olursan buyur gel dinlemeye.:):)

      Sil
  4. Hayırlı uğurlu olsun. Başarılar diliyorm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler profösör değişik bir deneyim işte benim için.:)

      Sil
  5. Yeni frekansım hayırlı ve de uğurlu olsun hadi bakalım :):)Gelicem ziyaretine , istek şarkıda isterim ona göre yannız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyin canınız saolsun:):)Teşekkür ederim.

      Sil
  6. hayırlı uğurlu olsun... dinlemeye geliriz artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim her zaman teşekkür ederim.:)

      Sil
  7. Başarılı bayan :)
    Radyomuzun ilk bayan programcısı. Severek dinliyoruz kendisini :)

    Ali Sırrı,
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Bay adsız patron:)Teşekkür ederim.:)Teveccühlerinize layık olmaya çalışıyorum.:=)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. sanırım dinledim, ya geçen Aylak'ın süresinden çalan şahıs sen miydin :P tam da hatırlamıyorum aslınd.

      Sil
    2. Öyle süre çalma yok ya aramızda. benim henüz 2. yayınımdı o gün.:)geyik yapıyoruz öle yayın süresini pek takıyor değiliz.:)

      Sil
    3. şakaydı zaten :) 2 kez rastladım sana galiba. ses fena değil üni. den sonra mı kavuştun o sese ? :)

      Sil
    4. :)Üniversteden sonra derken senin sesin değişti miki:)Bilmiyorum şahsen pek iyi bir sesim yok sanırım benim kendimi dinlediğimde edindiğim o. iyi diyorlar ama radyocu seside değil yani farkındayım.:)ben radyoya girmeden önce eğer sesim kötü çıkarsa bırakırım kimseye eziyet edemem diye söylemiştim. ama iyi diyorlar kandırıyorlar mı bilmiyorum.:)benim kendi sesim kulağıma hoş gelmiyor.:)

      Sil
    5. yok liseli ben beğendim :) güzel. hem bana uygun zamanlar dinlerim artık bundan sonra :)

      Sil
    6. Beklerim buyur gel:)Liseli olan benim sesim mi:D

      Sil
    7. yok be kendimden bahsediyorum ben :)

      Sil
    8. Canlı bağlantı alıp duyalım bakalım liseli sesini:)

      Sil
    9. nasıl olacak ki o :) ayrıca yaşımdan çook büyük bir sesim var :)

      Sil
    10. skype ın varsa olur yapabiliriz:)Yoksada alabilirsin kısa bir işlem.yayına vereceğim sesini benle konuşacaksın yayında öle bişey.:)İstersen tabiki.:)

      Sil
  10. :) olur aslında. tamam konuşuruz bunu twitten girince :) hadi kal sağlıcakla dostooom.

    YanıtlaSil
  11. İki gün önce görmüştüm radyoyu ama biricit'e uğradığımda senin saatlerini bildirmiş..Kutluyorum güzel bir girişim gönülden destekliyorum.:))
    Dur! bir ara linkide düşeyim bloğuma..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın saat 00:00 da olacak yayın teşekkür ederim.:)

      Sil
  12. Ah huyum, şimdi crazywomanrosemary'den öğrendim. hayırlı olsun!
    gurur duydum seninle, başarılar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol mutlu ettin beni çok mutlu oldum yorumlarını okuyunca.:)

      Sil
  13. inanamıyorum radyoyu ilk tıklayışım ve karşımda sen varsın
    cidden gözlerim doldu
    tekrar başarılar, her şey gönlünce olsun canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bu yorumları okuyunca gözüm doldu yayında dinleyebildin mi o kadarını bilmiyorum da sona doğru farkettim bu yorumları.:)

      Sil
  14. radyo programında güvenli internet biligisine yer verdiğin için çoook ama çoook teşekkür ediyorum..güzel bir program oldu..Berna da çok iyiydi..Biricit harikaydı..pzt si günleri radyodanda yakip edeceğim sizi başarılarınızın devamını diliyorum..sevgiler..

    (10 dk sınırı olduğu için bir çok yazım size ulaşmadı ne yazıkki?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalsef öyle bir sorun var teşekkür ediyorum dinlediğin için.

      Sil