Sayfalar

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Silmeden Mimi

    Beyaz Sayfa beni mimlemiş ki zaten kendi oluşturduğu bir mim sanırım.Beyaz mimini şöyle açıklıyor.


"Silmeden bir yazı yazabilir misin kendin için..O anda içinden ne geliyorsa yaz lütfen..En doğal halinle yaz ..Silmeden..O silmeden yazdığın yazı senin en devrik halin olabilir muhtemelen ki ben şu anda silmeden yazıyorum..Duygu ve düşüncelerinin ilk halleri..Bir kaç satır içine sıkıştırılmış en dürüst haller..Hayatında bunu ne kadar yapabilirsin peki ? Kimse beceremez bunu korkma , herkes az biraz yalancıdır zaten şu yalan dünyada..Aklına ilk gelen şeyi söyle desem söyleyebilir misin? Bak ben söylüyorum..Hayır söyleyemiyorum..
Ve yine silmeden devam ediyorum..
    Kim ne düşünür vasvatası içinde döneşip duruyorum..Silmeden yazıyorum ama belki uzun bir süre düşünüyorum..İçimden söküp atmak istediğim kocaman bir bağlılığım var geçmişe karşı..Kendi içimde yarattığım ve büyüttüğüm..Bu hallerimi hiç sevmiyorum..Zayıf bir karakter olmalı bu..Kendimi güçlü bilirim ben oysa..Demek ki hiçte güçlü değilmişim..Öğrenirim belki zamanla..Silmeden yaşamayı, silmeden anlatmayı..
   
 Bu enteresan mim Made In Beyaz Sayfa olup her hakkı mahfuzdur :):) İzleyicim olan ve benim izlediğim  tüm blog yazarı arkadaşlarımı ziyaret edeceğim..Ve ilgiyle takip edeceğim..En önemli nokta şu ki yazmaya başladığınız andan itibaren delete tuşunu kullanmayın  lütfen..Ve yazınızın ismi de "Silmeden" olsun..
Sevgilerimle.."

Silmeden bir yazı yazacağım şimdi.Genelde böyle silmeden yazarım.İçimden geçeni yazmayı ise bazen ertelerim bazen şiirle anlaşılmaz kıldığımı sanırım.Garip biriyim belki.Bugün bir kez daha anladım ki kendimi birilerinden daha az iyi ya da daha eksik görmem yanlış.Her seferinde bu kanıya varmam iyi mi bilmiyorum.Ya da bunu her seferinde yapıyor olmam.Dedim ya garip biriyim bazen.Saçmalarım sık sık.Kafayı sıyırdığımı sanırsınız halbuki normal halimdir o.Normal davrandığımda ben olmuyorum olması gerekeni oynuyorum.Herkes gibi olabilmek adına gerekli belki.Çok geleneksele kaçan bir yapım olduğu gibi bazen çağların üstünde düşüncelerimde olur dedim ya garip biriyim işte tezatları barındırdığımdan mıdır nedir anlaşılamam bir türlü kimine göre ciddi kimine göre olgun kimine göre esprili kimine göre çocuğum tezatım her şeyde.Muhalefet doğmuş bir çocuğum sorgulayarak büyüdüm ki çevrem sorgulamaya açık bir yapıda da değildi.Onların dışında kaldım kendimin içinde.İç dünyamda ayrı bir ben yaşıyor şimdilerde.Belkide herkes gibi biriyim.Kendimi abartıyorumdur ya da farklı görmek istiyorumdur diye de düşünüyorum bazen.Ama bu tez sadece bana ait değil beni iyi tanıyanların ve tanımaya başlayanları ortak düşüncesi.Her ortamda kendimi ortaya koymam arka planda olmak iyidir benim için.Popülerlikden kaçışım bundandır belki.

Bu yazıyı kaç kişi silmeden yazar bilmiyorum ben bu mimi gerçekten silmeden yazdım.Silme hakkım olsaydı bir kaç yerini silerdim kesin.Hatta komple belki.Ama şu sanal alemin kaç kişisi bu mimi hakkıyla yapar bilemiyorum.Ben yaptım ya gerisi de boş aslında.En güzel yazınızı değil en içten yazınızı yazmanız dileğiyle.
                                                                                                  Huyumkurusun    
              
Bu yazıyı okuyan herkes mimlenmiştir sevgilerimle...

21 yorum:

  1. Süpper olmuş :):) Enteresan aslında hiç silmeden yazabilmek..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle herkes denemeli biraz cesurluk gerektiriyor birde düşüncelerini kapatmadan yazsınlar.

    YanıtlaSil
  3. güzel, doğal, cesurca..ama zordur silmeden yazmak sanırım..

    YanıtlaSil
  4. ne çabuk yapmışsın.
    ben de mimlemeye gelmiştim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o anda boştum denk geldi hemen yazdım.:)

      Sil
  5. :) Benim için zor bir iş olacak bu silmeden yaz mimi, zira biraz hızlı yazdığım için kelime yanlışım ister istemez çok oluyor :)
    Ben silmeden yazarım yazmasına da siz silmeden yazdıklarımı okuyabilir misiniz bilemiyorum :D
    Canım her insan bu dünyaya bir kez ve tek başına gelmiştir. Hiç kimse bir birinin aynı değildir ve her insan bu dünya için tektir ve özeldir..
    Sen de özelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende özel birisin yorumlarından belli oluyor sevgiler.

      Sil
  6. :) evet evet, silmeden yazabilmek enteresan şey.

    şükela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir dene darco senden kesin ilginç şeyler çıkar.

      Sil
    2. bekliyorum bakıyım ne çıkacak.:)

      Sil
  7. ben zaten mimlendiğim için sorun yok...:) dileklerine katılıyorum.. herkes içten olsa yazılarında yazılar daha bir güzel olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal hayatta da öyle değil mi içten olabilsek keşke

      Sil
  8. ustune yeni bir seyler yaz ki etkisinde kalmayasın..
    ''bu yazıyı kendime yazdım''; baskaları istedi diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Yaz mati kısa ve anlamlı cümlelerine devam.:)

      Sil
  9. Mim arkadasim..guzelmis bu:)yupuduk

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir yazı.kendini ifade etme olağanüstü..bu yazıda birazda kendimi buldum..ben silmeden bu denli ifade edemezdim diye düşünüyorum..
    ''Dedim ya garip biriyim bazen.Saçmalarım sık sık.Kafayı sıyırdığımı sanırsınız halbuki normal halimdir o.Normal davrandığımda ben olmuyorum olması gerekeni oynuyorum.Herkes gibi olabilmek adına gerekli belki.Çok geleneksele kaçan bir yapım olduğu gibi bazen çağların üstünde düşüncelerimde olur dedim ya garip biriyim işte tezatları barındırdığımdan mıdır nedir anlaşılamam bir türlü kimine göre ciddi kimine göre olgun kimine göre esprili kimine göre çocuğum tezatım her şeyde.Muhalefet doğmuş bir çocuğum sorgulayarak büyüdüm ki çevrem sorgulamaya açık bir yapıda da değildi.Onların dışında kaldım kendimin içinde.İç dünyamda ayrı bir ben yaşıyor şimdilerde.Belkide herkes gibi biriyim.Kendimi abartıyorumdur ya da farklı görmek istiyorumdur diye de düşünüyorum bazen.Ama bu tez sadece bana ait değil beni iyi tanıyanların ve tanımaya başlayanları ortak düşüncesi.Her ortamda kendimi ortaya koymam arka planda olmak iyidir benim için.Popülerlikden kaçışım bundandır belki.'' bu paragraf nokta atışı olmuş.. sizi tanıdığıma memnun oldum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınlık hissetmenize sevindim anlık silinmeden yazılan şeylerdi işte bence yapablirsin bu mimi yapmadıysan güzel şeyler çıkabilir.

      Sil